Gjest Sovner her jeg sitter jeg Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skriver inn her siden det kanskje kan være medisinene. Har gått på Aurorix og Buspiron (er det det den heterå) i et par måneder nå. Alt fungerer greit, formen er bedre, dagene er gode. Men den siste tiden nå så sliter jeg så veldig forferdelig. Jeg får sånn veldig trøtthetsfølelse over meg og jeg sitter faktisk å sovner når jeg jobber. Jeg prøver å legge meg i tid som tidligere, og sover en halvtime lengre om morgenen, alikavel er jeg helt borte og det er forferdelig slitsomt å ha det sånn på jobb. Jeg sovner jo og rykker til, hele tiden. Reiser meg opp, tar meg the, spiser frukt, men alikavel kommer det tilbake. Det kommer gjerne utover morgene etter en time eller to på jobb og så holder det seg ganske jevnt ut gjennom hele dagen på jobb, det er mange timer. Hjemme så føler jeg meg sliten og kanskje trett men har ikke så problemer med å holde meg våken og jeg kommer meg utover efta. Jeg sover generellt greit, har ikke hatt veldig bra søvn på noen år, men sover greit (kan våkne opp flere ganger i løpet av natten men sovner fort igjen) Hva kan dette være da? Ikke er det været for det har vært nydelig i det siste. Jeg har vært litt forskjølet og har måttet jobbe i utejakke noen dager pga at jeg har frosset så ille, men jeg mener trøttheten har henget lengre i. Sånn kan jeg virkelig ikke ha det. Jeg går på Aurorix 300 x 2 og Buspiron 5mg x 2/3 I tillegg har jeg i lange tider gått på Voltaren pga betennelse. Kan dette være en slitsom bieffekt av medisinene? Ser at det kun er Buspiron som kan ha tretthet som bivirkning. Eller er dette mest trolig knyttet til en forskjølelse jeg ikke merker så hardt ellers eller kan det mest trolig være noe annet med meg som legen bør ta seg av? Jeg er i de tidlige 40, og har hatt noen slitsomme år både fysisk og psykisk de siste årene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315056-forferdelig-tretthet-medisinene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.