Skomann Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har vært gift i et par år, men har vært sammen med kona i snart 10. Sexlivet har aldri vært fantastisk på noen måte, men det var noe bedre før enn de siste par årene. Hva det kommer av er vanskelig å si, men jeg hadde lyst til å lufte mine tanker her, og kanskje få tilbakemelding på om jeg er help på jordet eller ikke. Etter vi giftet oss, har min kone lagt på seg ganske mye. I tillegg gjør hun, i mine øyne, veldig lite for å være sexy. Vi har snakket om dette, og hun har fortalt meg at hun er avhengig av god tid til forspill for å bli kåt, og at det derfor er mitt "ansvar" å sørge for at hun blir kåt, slik at hun kan utfolde seg. Problemet er at jeg også trenger å bli kåt før jeg har lyst på sex. For meg er ikke et langt forspill så avgjørende, men jeg har andre ting som gjør meg kåt. En slank kropp er deilig, sexy undertøy, høye hæler, sminke, lange velpleide negler osv. er ting jeg tenner veldig på. Dette har jeg fortalt henne, og det burde være en forholdsvis enkel måte for henne å få meg "i gang" på. Men hun går til sengs i mine gamle utvaskede t-skjorter, har ikke en stay-up i skapet, har ikke lakket negler på flere år og de sexy høyhælte "sengeskoene" vi kjøpte for noen år siden, står trygt plassert innerst i skapet, helt nedstøvet. Sminke begrenser seg til litt mascara i blant. Jeg føler at hadde hun gjort litt mer for å se sexy ut, når hun vet at det tenner meg så veldig, hadde det ført til at jeg hadde tatt mye mer initiativ til sex, gjerne med lange forspill. Men i stedet for virker det som hun forventer at jeg skal kunne skrus på som en maskin (jeg er jo mann, og menn er jo kåte hele tiden?), sørge for å få henne kåt, og så kan hun gjør sin del etter det. En annen ting som jeg føler er litt urettferdig er hvem som har "ansvaret" for hverandres nytelse. Min kone har vanskelig for å få orgasme ved vanlig samleie, så som regel må jeg bruke en finger for at det skal gå for henne. Det er altså jeg som får ansvaret for hennes nytelse, ved å utføre samleie, og etterpå bruke fingeren. Min egen nytelse må jeg og ta ansvaret for, mens hun altså hele tiden ligger der på ryggen. Det virker som at hvis hun legger seg på ryggen, og stiller seg til disposisjon, så har hun på en måte gjort jobben sin, og så er resten opp til meg. Vi har eksperimentert litt med håndjern, tau o.l men det har ikke fungert så bra. For min del blir det litt vankelig å spille rollen som underdanig på en god måte når herskerinnen er min kone. Dessuten er hun ikke like opptatt av dette som meg. En gang overasket hun meg, og satte på meg håndjern, dyttet meg ned på senga og satte seg over meg. Jeg tenkte at "jess" endelig noe som er litt annerledes. Men så sier hun "sånn, nå er det min tur...." og så tok hun av meg håndjernene, ga dem til meg, og så fikk jeg ta over..... Tar jeg feil, eller har jeg rett i at min kone kunne gjøre litt mer for å få fart på sexlivet? Jeg skal selvsagt gjøre min del, men jeg føler at det skal så lite til for å tenne meg, noe som igjen tenner henne, at det skulle ikke være så vanskelig for henne å gjøre det.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skjønner godt at du er frustrert, dette høres jo kjempekjedelig ut! Selvfølgelig er det ikke ditt ansvar å sørge for at både hun og du blir kåte - det er et felles ansvar mener jeg. At hun har lagt på seg er nå så, det er ikke noe man klarer å snu over natten, men om man virkelig vil så klarer man det - bare se på mange her inne som har gått ned mange titalls kilo! Men uansett om man er 20 kg overvektig (eller mer) så kan man være sexy! Det handler jo om å være velpleid og stelle seg og fikse seg litt for partneren. Jeg har dessverre ingen gode råd til deg, ville bare si at jeg skjønner deg godt. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen tenner på å være den passive. Er kona di sånn? I tilfelle blir det jo totalt mislykket om du sender signaler om at hun er for lite aktiv. Drepen for lysten. Og det du sa med håndjern m.m, du forventer ikke så lite av henne, hvis det er sånn du vil ha det, og hun ikke tenner på det. Og nå vet hun det er tingen for deg og at det ikke passer for henne kanskje? Da kan det jo aldri bli bra nok for deg, uten at det blir feil for henne.... Så, hvor viktig er det for deg? At noen mener de gjør for mye for at den andre skal ha det godt, som du sier du gjør, er ganske avtennende... Selv om målet er å få mer tilbake. Om du passer på å være ren, fresh og sexy for henne, syns jeg du kan vente at hun også pynter seg litt for deg. Du beveger deg inn på et minefelt når du kommenterer sånt, vet du, risokoen for at hun oppfatter det som du syns hun er usexy i det store og det hele er stor. Og hvem får lyst da? Tror dere trenger en laaang prat eller ti, der dere ikke kommer med krav, men heller går i dere selv og ser hva dere begge kan gi, og hva som er viktig for dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Noen tenner på å være den passive. Er kona di sånn? I tilfelle blir det jo totalt mislykket om du sender signaler om at hun er for lite aktiv. Drepen for lysten. Og det du sa med håndjern m.m, du forventer ikke så lite av henne, hvis det er sånn du vil ha det, og hun ikke tenner på det. Og nå vet hun det er tingen for deg og at det ikke passer for henne kanskje? Da kan det jo aldri bli bra nok for deg, uten at det blir feil for henne.... Så, hvor viktig er det for deg? At noen mener de gjør for mye for at den andre skal ha det godt, som du sier du gjør, er ganske avtennende... Selv om målet er å få mer tilbake. Om du passer på å være ren, fresh og sexy for henne, syns jeg du kan vente at hun også pynter seg litt for deg. Du beveger deg inn på et minefelt når du kommenterer sånt, vet du, risokoen for at hun oppfatter det som du syns hun er usexy i det store og det hele er stor. Og hvem får lyst da? Tror dere trenger en laaang prat eller ti, der dere ikke kommer med krav, men heller går i dere selv og ser hva dere begge kan gi, og hva som er viktig for dere. Ok. Jeg kommenterer eller klager aldri på henne. Jeg har aldri sagt noe som helst om vekta hennes, og jeg prøver å late som at det ikke er så viktig for meg. Kanskje det er litt av problemet, at hun ikke skjønner hvor viktig disse tingene er for meg, når det gjelder å gjøre meg kåt? Men hun vet jo at jeg tenner på høye hæler, strømper osv. Problemet er bare at hun _aldri_ bruker det. Hvis jeg finner fram skoene og tar dem på henne, er det helt ok for henne, men hva med å for en gangs skyld overaske meg med noe sånt? Det virker på en måte som at hun vil at jeg skal tenne på kun henne, og ingenting annet. Det med håndjern misforsto du kanskje litt. Vi har brukt sånt en del ganger for en del år siden, og stort sett har det vært jeg som bruker det på henne, noe hun har likt. Poenget mitt var at når hun først tok initiativet til å bruke dem på meg, men så avslutter hun leken når jeg har blitt supertent, og venter på "finalen", for så å gi meg ansvaret for resten av leken, så blir det litt nedtur. Nå var dette en engangshendelse, men jeg synes det forteller litt om hvordan det alltid er jeg som skal være ansvarlig for å nå klimaks, og at hun _aldri_ setter sin egen nytelse til siden for å tilfredstille meg, som jeg gjør stort sett hver gang vi har sex. Dessuten, det er her snakk om klær, sko osv. altså effekter som tar 10 sekunder å ta på, og som ville gi oss begge et mye bedre sexliv. Det at hun nærmest forlanger at jeg skal være som en maskin som bare skal være kåt og klar hun hun føler for det, og at jeg skal sørge for å få henne i humør, synes jeg er litt mye forlangt sammenlignet med å ta på seg et par plagg. Hadde min kone fortalt meg at hun ble vanvittig kåt av at jeg hadde på meg et spesielt plagg, eller noe annet "teknisk" hadde jeg ikke nølt med å benytte meg av det. Tror kanskje hun ikke helt forstår hvordan disse tingene virker på meg, siden hun selv ikke har noen fetisher av denne typen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ok. Jeg kommenterer eller klager aldri på henne. Jeg har aldri sagt noe som helst om vekta hennes, og jeg prøver å late som at det ikke er så viktig for meg. Kanskje det er litt av problemet, at hun ikke skjønner hvor viktig disse tingene er for meg, når det gjelder å gjøre meg kåt? Men hun vet jo at jeg tenner på høye hæler, strømper osv. Problemet er bare at hun _aldri_ bruker det. Hvis jeg finner fram skoene og tar dem på henne, er det helt ok for henne, men hva med å for en gangs skyld overaske meg med noe sånt? Det virker på en måte som at hun vil at jeg skal tenne på kun henne, og ingenting annet. Det med håndjern misforsto du kanskje litt. Vi har brukt sånt en del ganger for en del år siden, og stort sett har det vært jeg som bruker det på henne, noe hun har likt. Poenget mitt var at når hun først tok initiativet til å bruke dem på meg, men så avslutter hun leken når jeg har blitt supertent, og venter på "finalen", for så å gi meg ansvaret for resten av leken, så blir det litt nedtur. Nå var dette en engangshendelse, men jeg synes det forteller litt om hvordan det alltid er jeg som skal være ansvarlig for å nå klimaks, og at hun _aldri_ setter sin egen nytelse til siden for å tilfredstille meg, som jeg gjør stort sett hver gang vi har sex. Dessuten, det er her snakk om klær, sko osv. altså effekter som tar 10 sekunder å ta på, og som ville gi oss begge et mye bedre sexliv. Det at hun nærmest forlanger at jeg skal være som en maskin som bare skal være kåt og klar hun hun føler for det, og at jeg skal sørge for å få henne i humør, synes jeg er litt mye forlangt sammenlignet med å ta på seg et par plagg. Hadde min kone fortalt meg at hun ble vanvittig kåt av at jeg hadde på meg et spesielt plagg, eller noe annet "teknisk" hadde jeg ikke nølt med å benytte meg av det. Tror kanskje hun ikke helt forstår hvordan disse tingene virker på meg, siden hun selv ikke har noen fetisher av denne typen.... ''Hadde min kone fortalt meg at hun ble vanvittig kåt av at jeg hadde på meg et spesielt plagg, eller noe annet "teknisk" hadde jeg ikke nølt med å benytte meg av det.'' *Nikker* Nemlig. ) Jeg fortalte en gang til min kjære om en venninne (nettvenninne som han ikke kjente) hvis mann tente på at hun gikk i høyhelte sko og la til:"Måtte vel stilt i slagstøvler jeg da?" Han gliste:"Slagstøvler og høygaffel!" *Hehe* Hadde han virkelig tent på det skulle jeg glatt stilt i slagstøvler på sengekanten jeg. Hadde jo bare vært moro det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det kan være vanskelig å strekke seg... Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ok. Jeg kommenterer eller klager aldri på henne. Jeg har aldri sagt noe som helst om vekta hennes, og jeg prøver å late som at det ikke er så viktig for meg. Kanskje det er litt av problemet, at hun ikke skjønner hvor viktig disse tingene er for meg, når det gjelder å gjøre meg kåt? Men hun vet jo at jeg tenner på høye hæler, strømper osv. Problemet er bare at hun _aldri_ bruker det. Hvis jeg finner fram skoene og tar dem på henne, er det helt ok for henne, men hva med å for en gangs skyld overaske meg med noe sånt? Det virker på en måte som at hun vil at jeg skal tenne på kun henne, og ingenting annet. Det med håndjern misforsto du kanskje litt. Vi har brukt sånt en del ganger for en del år siden, og stort sett har det vært jeg som bruker det på henne, noe hun har likt. Poenget mitt var at når hun først tok initiativet til å bruke dem på meg, men så avslutter hun leken når jeg har blitt supertent, og venter på "finalen", for så å gi meg ansvaret for resten av leken, så blir det litt nedtur. Nå var dette en engangshendelse, men jeg synes det forteller litt om hvordan det alltid er jeg som skal være ansvarlig for å nå klimaks, og at hun _aldri_ setter sin egen nytelse til siden for å tilfredstille meg, som jeg gjør stort sett hver gang vi har sex. Dessuten, det er her snakk om klær, sko osv. altså effekter som tar 10 sekunder å ta på, og som ville gi oss begge et mye bedre sexliv. Det at hun nærmest forlanger at jeg skal være som en maskin som bare skal være kåt og klar hun hun føler for det, og at jeg skal sørge for å få henne i humør, synes jeg er litt mye forlangt sammenlignet med å ta på seg et par plagg. Hadde min kone fortalt meg at hun ble vanvittig kåt av at jeg hadde på meg et spesielt plagg, eller noe annet "teknisk" hadde jeg ikke nølt med å benytte meg av det. Tror kanskje hun ikke helt forstår hvordan disse tingene virker på meg, siden hun selv ikke har noen fetisher av denne typen.... Jeg blir jo litt fristet til å påpeke at du både sier at _du_ ville ikledd deg det du visste hun tente på.... og samtig medeler at det med håndjern, som du merket at hun likte, er et tilbakelagt stadie for dere...? Hva med å ta fram jerna igjen og la det stå til - og da på den måten hun likte?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 ''Hadde min kone fortalt meg at hun ble vanvittig kåt av at jeg hadde på meg et spesielt plagg, eller noe annet "teknisk" hadde jeg ikke nølt med å benytte meg av det.'' *Nikker* Nemlig. ) Jeg fortalte en gang til min kjære om en venninne (nettvenninne som han ikke kjente) hvis mann tente på at hun gikk i høyhelte sko og la til:"Måtte vel stilt i slagstøvler jeg da?" Han gliste:"Slagstøvler og høygaffel!" *Hehe* Hadde han virkelig tent på det skulle jeg glatt stilt i slagstøvler på sengekanten jeg. Hadde jo bare vært moro det! Ja, nettopp! Jeg er veldig åpen for det aller meste, og synes i grunnen ingenting er for rart til å prøves. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg blir jo litt fristet til å påpeke at du både sier at _du_ ville ikledd deg det du visste hun tente på.... og samtig medeler at det med håndjern, som du merket at hun likte, er et tilbakelagt stadie for dere...? Hva med å ta fram jerna igjen og la det stå til - og da på den måten hun likte?? Joda, det kunne jeg selvsagt gjøre. Men som jeg sier, jeg går litt lei av å _alltid_ og da mener jeg alltid, være den som tar initiativet til absolutt alt. Særlig når hun vet at jeg tenner på å bli dominert. Vi kunne i det minste prøve å bytte på litt, og faktisk kjøre løpet ut når vi først var i gang, ikke hisse opp partnerern maks, for så å avslutte... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ok. Jeg kommenterer eller klager aldri på henne. Jeg har aldri sagt noe som helst om vekta hennes, og jeg prøver å late som at det ikke er så viktig for meg. Kanskje det er litt av problemet, at hun ikke skjønner hvor viktig disse tingene er for meg, når det gjelder å gjøre meg kåt? Men hun vet jo at jeg tenner på høye hæler, strømper osv. Problemet er bare at hun _aldri_ bruker det. Hvis jeg finner fram skoene og tar dem på henne, er det helt ok for henne, men hva med å for en gangs skyld overaske meg med noe sånt? Det virker på en måte som at hun vil at jeg skal tenne på kun henne, og ingenting annet. Det med håndjern misforsto du kanskje litt. Vi har brukt sånt en del ganger for en del år siden, og stort sett har det vært jeg som bruker det på henne, noe hun har likt. Poenget mitt var at når hun først tok initiativet til å bruke dem på meg, men så avslutter hun leken når jeg har blitt supertent, og venter på "finalen", for så å gi meg ansvaret for resten av leken, så blir det litt nedtur. Nå var dette en engangshendelse, men jeg synes det forteller litt om hvordan det alltid er jeg som skal være ansvarlig for å nå klimaks, og at hun _aldri_ setter sin egen nytelse til siden for å tilfredstille meg, som jeg gjør stort sett hver gang vi har sex. Dessuten, det er her snakk om klær, sko osv. altså effekter som tar 10 sekunder å ta på, og som ville gi oss begge et mye bedre sexliv. Det at hun nærmest forlanger at jeg skal være som en maskin som bare skal være kåt og klar hun hun føler for det, og at jeg skal sørge for å få henne i humør, synes jeg er litt mye forlangt sammenlignet med å ta på seg et par plagg. Hadde min kone fortalt meg at hun ble vanvittig kåt av at jeg hadde på meg et spesielt plagg, eller noe annet "teknisk" hadde jeg ikke nølt med å benytte meg av det. Tror kanskje hun ikke helt forstår hvordan disse tingene virker på meg, siden hun selv ikke har noen fetisher av denne typen.... Lett å lete etter negative sider ved deg og din måte å se det på, siden det er du som spør og forteller. Kanskje det er riktig at kona di gir blaffen i deg og sexlivet deres. Virker nesten som du er ute etter å høre at det er henne det er noe feil med også, fremfor å lete etter årsakene.....? Hva tenner hun på da, har dere snakket om det? Jeg er enig i at det er småting som skal til for å glede deg. Min tanke er at det enten ikke er småting for henne, eller så er det en grunn ikke gidder glede deg. Kanskje hun er misfornøyd med sexlivet og syns det er greit at du koser deg så utrolig og vil så ofte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg blir jo litt fristet til å påpeke at du både sier at _du_ ville ikledd deg det du visste hun tente på.... og samtig medeler at det med håndjern, som du merket at hun likte, er et tilbakelagt stadie for dere...? Hva med å ta fram jerna igjen og la det stå til - og da på den måten hun likte?? Og en ting til. Det er en ting å finne fram håndjernene, men de skal brukes i rollespillet og, noe som krever at jeg er opphisset for at jeg skal "gidde" å gjøre hele jobben gang på gang. Det er så mye mer omfattende enn å bare smette på seg et par sko liksom. Hadde hun "giddet" å bruke de sekundene det tar å ta på seg et par sko og noen strømper, hadde det vært alt som skulle til for at jeg kunne bruke håndjern på henne hver kveld om så var. Problemet er at jeg blir litt oppgitt når det hele tiden forventes ting av meg, uten at jeg føler at jeg får noe tilbake... særlig når det som forventes av meg er så mye mer omfattende enn det jeg forventer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og en ting til. Det er en ting å finne fram håndjernene, men de skal brukes i rollespillet og, noe som krever at jeg er opphisset for at jeg skal "gidde" å gjøre hele jobben gang på gang. Det er så mye mer omfattende enn å bare smette på seg et par sko liksom. Hadde hun "giddet" å bruke de sekundene det tar å ta på seg et par sko og noen strømper, hadde det vært alt som skulle til for at jeg kunne bruke håndjern på henne hver kveld om så var. Problemet er at jeg blir litt oppgitt når det hele tiden forventes ting av meg, uten at jeg føler at jeg får noe tilbake... særlig når det som forventes av meg er så mye mer omfattende enn det jeg forventer... ''Problemet er at jeg blir litt oppgitt når det hele tiden forventes ting av meg, uten at jeg føler at jeg får noe tilbake... særlig når det som forventes av meg er så mye mer omfattende enn det jeg forventer...'' Har du snakket med henne om dette? Altså ikke mens dere er i sengen, men tatt det opp i en helt annen setting? Slå av tv'n og legg bort telefonen og ta en god prat i sofaen en kveld - dere trenger ikke sitte ved siden av hverandre engang, men se på hverandre og snakk sammen. Om et glass vin gjør henne litt mer løssluppen så er det lov å servere et glass, men ikke sjenk henne full. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Lett å lete etter negative sider ved deg og din måte å se det på, siden det er du som spør og forteller. Kanskje det er riktig at kona di gir blaffen i deg og sexlivet deres. Virker nesten som du er ute etter å høre at det er henne det er noe feil med også, fremfor å lete etter årsakene.....? Hva tenner hun på da, har dere snakket om det? Jeg er enig i at det er småting som skal til for å glede deg. Min tanke er at det enten ikke er småting for henne, eller så er det en grunn ikke gidder glede deg. Kanskje hun er misfornøyd med sexlivet og syns det er greit at du koser deg så utrolig og vil så ofte. Vi burde nok snakke mer om det. Men i hovedsak er det slik: Hun tenner på å bli kjærtegnet, kysset, tatt på, kost med, gjerne over lang tid. Når hun får dette, blir hun kåt, og får f.eks lyst til å suge meg, eller andre slike ting. Men hvis hun ikke blir hisset opp på nevnte måte, føler hun ikke for å gi noe tilbake. De jeg synes er så vanskelig, er at hun vil at jeg skal ta initiativet til alt dette, fordi det på en måte er mitt ansvar å gjøre henne kåt, og at hun ikke har noe ansvar for å gjøre meg kåt. Det er alltid den rekkefølgen det skal gå i, altså at jeg gjør "jobben" med å hisse henne opp, så kan hun gjør noe tilbake. Hun skal aldri gjøre noen jobb for å hisse meg opp, men antar i stedet at jeg automatisk hisser meg opp når jeg kysser og koser. Forskjellen på oss er altså at kyss og kos tenner henne, men ikke meg. Jeg tenner mer på det visuelle, som igjen fører til at jeg får lyst til å kose osv. Derfor mener jeg at vi ville være tjent med at hun kunne bruke disse effektene, siden det ikke setter noen krav til tenning eller lyst å ta dem på...det er bare å ta det på liksom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi burde nok snakke mer om det. Men i hovedsak er det slik: Hun tenner på å bli kjærtegnet, kysset, tatt på, kost med, gjerne over lang tid. Når hun får dette, blir hun kåt, og får f.eks lyst til å suge meg, eller andre slike ting. Men hvis hun ikke blir hisset opp på nevnte måte, føler hun ikke for å gi noe tilbake. De jeg synes er så vanskelig, er at hun vil at jeg skal ta initiativet til alt dette, fordi det på en måte er mitt ansvar å gjøre henne kåt, og at hun ikke har noe ansvar for å gjøre meg kåt. Det er alltid den rekkefølgen det skal gå i, altså at jeg gjør "jobben" med å hisse henne opp, så kan hun gjør noe tilbake. Hun skal aldri gjøre noen jobb for å hisse meg opp, men antar i stedet at jeg automatisk hisser meg opp når jeg kysser og koser. Forskjellen på oss er altså at kyss og kos tenner henne, men ikke meg. Jeg tenner mer på det visuelle, som igjen fører til at jeg får lyst til å kose osv. Derfor mener jeg at vi ville være tjent med at hun kunne bruke disse effektene, siden det ikke setter noen krav til tenning eller lyst å ta dem på...det er bare å ta det på liksom. Jeg skjønner problemstillingen. Har du prøvd å forklare henne at dersom hun kler seg i strømper og sko så vil du bli tent av det synet og dermed få mer lyst til å gjøre henne tent? Det er jo ikke vanskeligere enn det.... Jeg hadde hoppet i strømer og sko før du hadde fått snakket ut! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 ''Problemet er at jeg blir litt oppgitt når det hele tiden forventes ting av meg, uten at jeg føler at jeg får noe tilbake... særlig når det som forventes av meg er så mye mer omfattende enn det jeg forventer...'' Har du snakket med henne om dette? Altså ikke mens dere er i sengen, men tatt det opp i en helt annen setting? Slå av tv'n og legg bort telefonen og ta en god prat i sofaen en kveld - dere trenger ikke sitte ved siden av hverandre engang, men se på hverandre og snakk sammen. Om et glass vin gjør henne litt mer løssluppen så er det lov å servere et glass, men ikke sjenk henne full. ;o) Vi har nok snakket for liten. Men vi har snakket nok til å vite hva som tenner hverandre. Muligens tenner vi begge på å være underdaning, og det gjør bdsm lek litt vanskelig. Men det går jo som sagt an å bytte på, og dele på å være den dominerende, for å tilfredsstille den andre. Hun vet veldig godt at jeg tenner på sko og strømper osv. Og vi kjøpte jo et par sexy sko til henne sammen for noen år siden. Problemet er bare at de står i skapet med mindre jeg tar dem ut. Og det blir liksom litt turn-off når jeg må hente skoene, ta dem på henne, mens hun ligger der og venter.... Litt av spenningen er at hun selv faktisk tar dem på seg, og signaliserer at hun vil hisse meg opp. Hun er generelt glad i sex, og jeg føler det er jeg som holder igjen...rett og slett fordi jeg ikke blir tent nok til å "gidde" å ta initiativet. Hun er muligens redd for å ta initiativ fordi hun føler jeg ikke er interessert nok. Og når hun tar initiativ, så består det som regel av å begynne kysse meg, og satse på at jeg skjønner hva hun vil, for så å overlate resten til meg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det kan være vanskelig... Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Joda, det kunne jeg selvsagt gjøre. Men som jeg sier, jeg går litt lei av å _alltid_ og da mener jeg alltid, være den som tar initiativet til absolutt alt. Særlig når hun vet at jeg tenner på å bli dominert. Vi kunne i det minste prøve å bytte på litt, og faktisk kjøre løpet ut når vi først var i gang, ikke hisse opp partnerern maks, for så å avslutte... Det er bare det at sexmønster har lett for å havne i spiraler. Har man deilig sex får man lyst hele tiden og sex blir bare bedre og bedre, og man får enda mer lyst etc, mens har man havnet i en dårlig spiral kommuniserer man dårlig, føler seg lite ivaretatt, har stadig sjeldnere og kjedeligere sex, som gjør at man føler seg lite nær og i varetatt etc etc. Av den grunn sier jeg det jeg sier; hopp i det, gjør noe du vet hun liker for å prøve å få dere igang igjen. Når dere kommer i litt nærmere hverandre (disse samtalene kan nemlig lett oppfattes som press når man står som lengst fra hverandre) kan du prøve å snakke med henne om hva hun tenker/ liker/ tenner på/ avtennes av etc. Og dersom dere ikke lykkes med å endre på dette ville jeg rett og slett oppsøkt en parterapaut jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skjønner problemstillingen. Har du prøvd å forklare henne at dersom hun kler seg i strømper og sko så vil du bli tent av det synet og dermed få mer lyst til å gjøre henne tent? Det er jo ikke vanskeligere enn det.... Jeg hadde hoppet i strømer og sko før du hadde fått snakket ut! ;o) Jada, hun vet det godt. Hun har sagt noe sånt som at hun vil ikke at jeg skal bli "for godt vant"...liksom at jeg tenner mer på skoene enn henne. Det blir liksom et poeng for henne at det _henne_ jeg tenner på, ikke henne iført sko og strømper. Mulig det er en mann/kvinne ting.... Det er i alle fall ingen tvil om at hun merker forskjell på de gangene hun har hatt dem på seg, og ikke...jeg tenner som en granat ved synet av skoene, så hun burde skjønne at opplevelsen blir bedre for henne og..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Det er bare det at sexmønster har lett for å havne i spiraler. Har man deilig sex får man lyst hele tiden og sex blir bare bedre og bedre, og man får enda mer lyst etc, mens har man havnet i en dårlig spiral kommuniserer man dårlig, føler seg lite ivaretatt, har stadig sjeldnere og kjedeligere sex, som gjør at man føler seg lite nær og i varetatt etc etc. Av den grunn sier jeg det jeg sier; hopp i det, gjør noe du vet hun liker for å prøve å få dere igang igjen. Når dere kommer i litt nærmere hverandre (disse samtalene kan nemlig lett oppfattes som press når man står som lengst fra hverandre) kan du prøve å snakke med henne om hva hun tenker/ liker/ tenner på/ avtennes av etc. Og dersom dere ikke lykkes med å endre på dette ville jeg rett og slett oppsøkt en parterapaut jeg. Enig i det.. det har gått nedover de siste par årene.. Jeg synes selv at jeg prøver å gjør det jeg kan, men i blant så er det jo sånn at enkelte ting blir bedre hvis man ikke nødvendigvis snakker dem i hjel, men at det kommer naturlig. For eksempel så føles det ikke like bra å legge fram undertøy og sko til henne, som om hun kanskje tok det på selv... det forteller meg at hun har lyst på meg, i motsetning til hvis jeg legger det frem, så forteller jeg at jeg har lyst på henne i sexy undertøy.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vitilo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har nok snakket for liten. Men vi har snakket nok til å vite hva som tenner hverandre. Muligens tenner vi begge på å være underdaning, og det gjør bdsm lek litt vanskelig. Men det går jo som sagt an å bytte på, og dele på å være den dominerende, for å tilfredsstille den andre. Hun vet veldig godt at jeg tenner på sko og strømper osv. Og vi kjøpte jo et par sexy sko til henne sammen for noen år siden. Problemet er bare at de står i skapet med mindre jeg tar dem ut. Og det blir liksom litt turn-off når jeg må hente skoene, ta dem på henne, mens hun ligger der og venter.... Litt av spenningen er at hun selv faktisk tar dem på seg, og signaliserer at hun vil hisse meg opp. Hun er generelt glad i sex, og jeg føler det er jeg som holder igjen...rett og slett fordi jeg ikke blir tent nok til å "gidde" å ta initiativet. Hun er muligens redd for å ta initiativ fordi hun føler jeg ikke er interessert nok. Og når hun tar initiativ, så består det som regel av å begynne kysse meg, og satse på at jeg skjønner hva hun vil, for så å overlate resten til meg.... Jeg ville ha tatt opp dette med henne igjen. Kommunikasjon er nøkkelen. Ikke at man skal snakke det i hjel, men prøv å komme litt "under skinnet" på din kone. Hvis du går varsomt fram, kan det være hun vil åpne seg mer for deg. Har selv vært i et forhold some var rutine. Vi visste fra begynnelse til slutt hvordan akten ville bli. Det var drepen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det kan være vanskelig etc Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig i det.. det har gått nedover de siste par årene.. Jeg synes selv at jeg prøver å gjør det jeg kan, men i blant så er det jo sånn at enkelte ting blir bedre hvis man ikke nødvendigvis snakker dem i hjel, men at det kommer naturlig. For eksempel så føles det ikke like bra å legge fram undertøy og sko til henne, som om hun kanskje tok det på selv... det forteller meg at hun har lyst på meg, i motsetning til hvis jeg legger det frem, så forteller jeg at jeg har lyst på henne i sexy undertøy.. Jeg syns det høres ut som det er litt optimistisk å vente at dette skal ordne seg naturlig nå jeg, så hvorfor ikke lete fram håndjern og sko i kveld, legge dem på sengen, blunke til henne, hoppe i dusjen og spørre om hun har yst til å legge seg tidlig, og la henne på den måten se hva du har i tankene...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jada, hun vet det godt. Hun har sagt noe sånt som at hun vil ikke at jeg skal bli "for godt vant"...liksom at jeg tenner mer på skoene enn henne. Det blir liksom et poeng for henne at det _henne_ jeg tenner på, ikke henne iført sko og strømper. Mulig det er en mann/kvinne ting.... Det er i alle fall ingen tvil om at hun merker forskjell på de gangene hun har hatt dem på seg, og ikke...jeg tenner som en granat ved synet av skoene, så hun burde skjønne at opplevelsen blir bedre for henne og..... ''Det blir liksom et poeng for henne at det _henne_ jeg tenner på, ikke henne iført sko og strømper. Mulig det er en mann/kvinne ting.... '' Kanskje er det akkurat dette som er poenget? At kona di føler at hun ikke er bra nok, siden du er så opptatt av sko og strømper? Kanskje du må må formidlet til henne at skoene og strømpene ikke er nok for deg, at det er viktig at det er HUN som har dem på, ikke bare en eller annen tilfeldig kvinne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315059-sexlivet-d%C3%B8r-ut/#findComment-2578363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.