Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist kvinne

Jeg skjønner veldig godt at du gir opp og ikke orker mer. Det er drepende kjedelig å ha sex med noen som ikke gjør stort mer enn å bare ligge der.

Eller bare gjør akkurat det samme, hver jævlig gang.

Sex skal jo være litt bråbestemt, rått, vilt, krevende og spennende. Det skal også være nytende, sakte og godt. Med andre ord det skal være det meste, det er jo slik det skal være. Spennende sex kan man ha selv om man har vært sammen i flere ti-år, det er bare viljen til å yte og være med som er viktig.

Hvordan i all verden holder du ut dette? Du må da blir vill av kåtskap uten å få det ut? Eller kanskje det også dør ut etter hvert.

Merkelig at han er så kjedelig og at han ikke ønsker noe mer enn dette. Men det kan jo "bare" være slik at han er mer eller mindre aseksuell og ikke ønsker at det er noe mer enn hva det er.

Ja, det er ikke godt å si hva som holder meg her, for slik ting er så føler jeg vel nesten at livet passerer rett utenfor stuevinduet mitt uten å ville ta meg med.

Men det blir vel her som med så mange andre par, jeg er jo glad i ham og har barn og annen familie å ta hensyn til. Ikke at noe av det skal bestemme for om jeg vil bryte ut og forandre livet mitt, men det er rart med det. Vanskelig å være "sånn egoist" i voksen år med så mange å ta hensyn til rundt. Han ville foresten blitt helt totalknekt om jeg dro fra ham.

Det blir sånn at jeg ikke føler jeg kan ødelegge ham, røske opp barn, sette familie på hode og hele livet ellers fordi jeg er egoist og ønsker litt vill og god sex. Det blir så egoistisk.

Jeg kommer aldri til å være utro, det har aldri skjedd meg og vil det nok aldri ikke. Jeg har heller ikke respekt for det. Men jeg må innrømme at det går til det stadiet at jeg faktisk skjønner at noen kan finne på å være utro. Triste greier.

"Hvordan i all verden holder du ut dette? Du må da blir vill av kåtskap uten å få det ut? Eller kanskje det også dør ut etter hvert."

Jeg føler det går i perioder etter "hvor mye jeg gir opp". Noen ganger så føler jeg at jeg nesten kunne flydd på postmann *ler* og da kan jeg ordne med meg selv mange ganger, også "i skjul" når han er hjemme. Skammelig.

Andre perioder så klarer jeg å dytte det langt bak i systemet, og blir helt asexuell selv.

"Merkelig at han er så kjedelig og at han ikke ønsker noe mer enn dette. Men det kan jo "bare" være slik at han er mer eller mindre aseksuell og ikke ønsker at det er noe mer enn hva det er."

Ja, han var en del anneledes i førsten vi var sammen. Men så har han kommet til hvordan han egentlig er litt etter litt. Og faktisk er det slik nå at jeg føler meg lurt, dette er jo så veldig annerledes enn hva jeg fikk inntrykk av for noen år siden.

Men jeg er veldig klar over at vi er sexuelle og asexuelle folk, noen av oss blir aldri skikkelig hotte i senga. Desverre så fant jeg en slik. Jeg har innfunnet meg med at det er hans persolighet. Han er nemmelig like passiv ellers i livet også.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Skomann

17

• Lillemus

5

• mil1365380270

3

• løvinne71

2

Gjest tipzzzzzzz

Jeg tror det å føle seg sexy er viktig for å bli kåt...

NÅr jeg føler meg shabby og ustelt har jeg lite lyst på sex, fordi jeg føler meg usexy... Men dager da jeg har pyntet meg litt og føler meg sexy, da vil jeg gjerne pirre min mann og gjøre alt for han...

Så kanskje tingen er at du må øke selvtilliten hennes, du sier hun har lagt på seg. Kanskje har hun fått dårlig selvtillit og føler seg ikke sexy mer, og føler ikke for å pynte seg....

Oppmuntre henne, si hun har deilige bryster og deilig hår,

kyss henne bak øret og si at hun er verdens deiligste...

Bare denne oppmerksomheten kan få henne til å føle seg vakker og sexy, og få lyst til å pynte seg mer for å bli enda mer sexy ;-)

Etter å ha lest innleggene dine i denne tråden. Så slår det meg at du virker uvanlig fokusert på "assessories" i sexlivet med din kone?

Du nevner bl.a rollespill, håndjern, sko, sexy strømper og klær, lange negler og sminke - m.a.o en drøss av "stæsj" som skal gi en riktig "visuell ramme" rundt sexakten.

Trenger du/dere virkelig alt dette??

Dette kan sikkert være både spennende og morsomt av og til, og i begynnelsen av et forholdet.

Men hvis jeg hadde vært din kone i 10 år, ville jeg på sikt ha blitt lei av å måtte "kle meg ut" og spille skuespill for at mannen min skulle tenne på meg og få lyst på sex med meg.

Jeg ville kanskje til og med ha blitt litt trist og lei meg, over at han så åpenbart tente på helt andre ting enn hva jeg representerte til daglig, siden jeg ikke var typen som trivdes med å bruke sminke og høyhælede sko.

Mulig at hun synes din fetisj for "utstyr" og rollespill, har tatt for mye fokus i sexlivet deres, og blitt en sperre for at hun orker å engasjere seg eller ta intiativ?

Det du egentlig ønsker, er jo at hun skal fremstille seg som en annen enn hun faktisk er, for at du skal tenne på henne!

Tanken på dette er neppe særlig motiverende og opphissende.

Hvis hun i tillegg sliter litt med at hun har lagt på seg, bidrar heller ikke dette til et ønske om å ville kle seg sexy. Og fordi hun vet hvor opptatt du er av kropp og utseende under sexen, føler hun kanskje at det er vanskelig å leve opp til ditt ideal.

Hva med å tone ned dine forventninger til at omstendighetene rundt sexen skal være så omfattende??

''Jeg ville kanskje til og med ha blitt litt trist og lei meg, over at han så åpenbart tente på helt andre ting enn hva jeg representerte til daglig,''

Hvis det "vanlige" er å stille i hans utvaskede t-skjorter så skjønner jeg godt at han ikke synes noe om det.

Det er lov å pynte seg litt for den man er glad i, selv om man kanskje ikke liker det like godt selv.

Å foretrekke den andre litt dollet opp betyr ikke at man ikke synes vedkommende er god nok "som hun er".

''Jeg ville kanskje til og med ha blitt litt trist og lei meg, over at han så åpenbart tente på helt andre ting enn hva jeg representerte til daglig,''

Hvis det "vanlige" er å stille i hans utvaskede t-skjorter så skjønner jeg godt at han ikke synes noe om det.

Det er lov å pynte seg litt for den man er glad i, selv om man kanskje ikke liker det like godt selv.

Å foretrekke den andre litt dollet opp betyr ikke at man ikke synes vedkommende er god nok "som hun er".

''Hvis det "vanlige" er å stille i hans utvaskede t-skjorter så skjønner jeg godt at han ikke synes noe om det.

Å foretrekke den andre litt dollet opp betyr ikke at man ikke synes vedkommende er god nok "som hun er".''

Helt enig!!!

Hva er galt med å ta et selvkritisk blikk på seg selv og fikse seg litt for kjæresten sin istedetfor å fremstå som noe bortimot ei sjuske? Å være ren og velstelt og ha en søt nattkjole istedetfor hans utslitte t-skjorter burde ikke være noe offer for noen akkurat.

''Hvis det "vanlige" er å stille i hans utvaskede t-skjorter så skjønner jeg godt at han ikke synes noe om det.

Å foretrekke den andre litt dollet opp betyr ikke at man ikke synes vedkommende er god nok "som hun er".''

Helt enig!!!

Hva er galt med å ta et selvkritisk blikk på seg selv og fikse seg litt for kjæresten sin istedetfor å fremstå som noe bortimot ei sjuske? Å være ren og velstelt og ha en søt nattkjole istedetfor hans utslitte t-skjorter burde ikke være noe offer for noen akkurat.

Det finnes jo en gylden middelvei her da!

Og vi snakker om et forhold som har vart i 10 år, og hvor det igjennom hele forholdet har vært usedvanlig mye fokus på å "kle seg ut" i forbindelse med sexakten.

Og ikke minst: Dette har hovedsakelig vært et ensidig ønske fra HANS side, hvor hun har gjort dette for HANS del, ikke for sin egen!

Annonse

Det finnes jo en gylden middelvei her da!

Og vi snakker om et forhold som har vart i 10 år, og hvor det igjennom hele forholdet har vært usedvanlig mye fokus på å "kle seg ut" i forbindelse med sexakten.

Og ikke minst: Dette har hovedsakelig vært et ensidig ønske fra HANS side, hvor hun har gjort dette for HANS del, ikke for sin egen!

Nei, det har ikke vært mye fokus på det. Min kone har i løpet av de 9 årene vi har vært sammen, "kledd seg ut" mellom 5 og 10 ganger vil jeg anslå, litt avhengig av hva du legger i å kle seg ut.

Strømpebukser brukes 2 ganger i året, jul og 17. mai.

Høye hæler brukes til nød 17. mai, kanskje jul

Neglelakk brukte hun siste gang omkring 2001

Hun sminker seg aldri annet enn mascara

Men jeg tror mye av grunnen er vekten hennes, som får henne til å føle seg usexy, og dermed gjør det vanskelig å skulle kle og oppføre seg sexy..det har jeg stor forståelse for.

Jeg prøver å støtte henne når hun vil slanke seg, men krever ikke at hun slanker seg for min skyld. Men resultatet er altså, lik det eller ikke, at jeg ikke tenner på henne.......

Helt enig i det du skriver.

Nei, det har ikke vært mye fokus på det. Min kone har i løpet av de 9 årene vi har vært sammen, "kledd seg ut" mellom 5 og 10 ganger vil jeg anslå, litt avhengig av hva du legger i å kle seg ut.

Strømpebukser brukes 2 ganger i året, jul og 17. mai.

Høye hæler brukes til nød 17. mai, kanskje jul

Neglelakk brukte hun siste gang omkring 2001

Hun sminker seg aldri annet enn mascara

Men jeg tror mye av grunnen er vekten hennes, som får henne til å føle seg usexy, og dermed gjør det vanskelig å skulle kle og oppføre seg sexy..det har jeg stor forståelse for.

Jeg prøver å støtte henne når hun vil slanke seg, men krever ikke at hun slanker seg for min skyld. Men resultatet er altså, lik det eller ikke, at jeg ikke tenner på henne.......

Jeg forstår ikke logikken. Dersom en person legger på seg og føler seg mindre attraktiv så burde hun jo gjort alt som var mulig for å bli mest mulig sexy. Det være seg personlig hygiene, sminke, undertøy og klær. Prøve å kompensere, ikke tenke at "nå er jeg ikke så pen lenger så da kan jeg drite i alt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...