Gå til innhold

Slitent uttrykk p.g.a. huden under øynene.

Anbefalte innlegg

Gjest Huden under øynene

Jeg er i midten av 30-årene og har p.g.a. lite søvn og mye slit i en del år, blitt veldig blå/svart under øynene og huden har blitt litt dratt. Dette har ført til at jeg ser konstant sliten og utslitt ut. Har også litt rynker, men det er ikke det som er verst.

Går det an å gjøre noe med huden under øynene slik at den blir bedre? Jeg bruker til info. en øyekrem fra Christian Dior som heter Capture R60/80 Yeux, både morgen og kveld, men synes ikke den hjelper mot akkurat dette.

Kan man operere huden under øynene?

Fortsetter under...

Gjest Huden under øynene

Ja man kan operere huden under øynene. Ellers sverger jo kjendisverden til acos-anal, en hemoridekrem av alle ting - som de hevder har god effekt.

Vet du om det er med laser, eller annen form for operasjon og hvor dette utføres?

Hemoridekrem, hehe, tror jeg holder meg til øyekremer.

Takk for svar!

Vet du om det er med laser, eller annen form for operasjon og hvor dette utføres?

Hemoridekrem, hehe, tror jeg holder meg til øyekremer.

Takk for svar!

http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/Tunge%20øyelokk%20og%20poser_artikkel_88_0.html?gclid=CI6I0uDY95UCFRSb1QodoXvF3Q

Her har du en link, det er mange som utfører dette.

Jeg har ikke turt å prøve den hemoridekremen jeg heller, men flere sier det fungerer. Og det er kanskje verdt et forsøket før et opreativt inngrep :)

Gjest Huden under øynene.

http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/Tunge%20øyelokk%20og%20poser_artikkel_88_0.html?gclid=CI6I0uDY95UCFRSb1QodoXvF3Q

Her har du en link, det er mange som utfører dette.

Jeg har ikke turt å prøve den hemoridekremen jeg heller, men flere sier det fungerer. Og det er kanskje verdt et forsøket før et opreativt inngrep :)

Takk for linken!

Er kanskje verdt et forsøk, er bare redd det skal bli verre liksom. Vet du hvor de selger denne kremen også?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...