Gå til innhold

Vanskelig å få orgasme..

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nu

Jeg sliter så med å få orgasme. Når samboeren min og jeg har sex, får jeg aldri orgasme under vanlig samleie.

Jeg får bare orgasme når han stimulerer klitorisen min, og da bruker han som regel fingern eller tunga.

Kan det være pga at han "kommer" veldig fort?

Jeg kjenner heller ikke så mye nytelse under støta. Han har en vanlig str på penis..

Derfor blir det ikke mye sex her i huset..

Hva kan jeg gjøre?..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ta saken i egne hender. Noen har god bruk for en vibrator under sex. De fleste menn ville synes dette er stimulerende. Er man glad i noen er din nytelse det beste stimuli også for han. Og er han blant dem som tror det er noe galt med han hvis du trenger ekstra stimuli, får han oppdatere seg litt:o)

Så blir det mer sex i huset og det til glede for dere begge to. Kan man få orgasme, er jo det en viktig del av seksuallivet.

Gjest anonym nu

Du må ta saken i egne hender. Noen har god bruk for en vibrator under sex. De fleste menn ville synes dette er stimulerende. Er man glad i noen er din nytelse det beste stimuli også for han. Og er han blant dem som tror det er noe galt med han hvis du trenger ekstra stimuli, får han oppdatere seg litt:o)

Så blir det mer sex i huset og det til glede for dere begge to. Kan man få orgasme, er jo det en viktig del av seksuallivet.

Ok..

Han vil gjerne at jeg skal få orgasme. Så han er ikke "fornøyd" før han vet jeg har fått det. Men det er bare så synd at han kommer så fort. Han prøver å knipe igjen til han vet jeg har fått orgasme. Men jeg ønsker å få orgasme under samleie..

Kanskje jeg burde anskaffe meg en vibrator..

Jeg har aldri brukt det, og jeg bruker aldri å "ta på meg selv"..

Ok..

Han vil gjerne at jeg skal få orgasme. Så han er ikke "fornøyd" før han vet jeg har fått det. Men det er bare så synd at han kommer så fort. Han prøver å knipe igjen til han vet jeg har fått orgasme. Men jeg ønsker å få orgasme under samleie..

''Jeg har aldri brukt det, og jeg bruker aldri å "ta på meg selv"..''

Da foreslår jeg at du begynner å ta på deg selv! :o) Det er ikke hans ansvar å gi deg orgasme vet du.

Gjest anonym nu

Det er helt vanlig at kvinner trenger klitorisstimulans for å få orgasme. Du kan jo gjøre det selv mens dere har samleie? Det er ikke bare han som kan gjøre det vet du. :o)

Sant det..

Men jeg har aldri pleid "å ta på meg selv".. Men som jeg srev til "akkva", kanskje jeg skal anskaffe meg en vibrator.. Kan kanskje hjelpe til det..

Annonse

Gjest anonym nu

''Jeg har aldri brukt det, og jeg bruker aldri å "ta på meg selv"..''

Da foreslår jeg at du begynner å ta på deg selv! :o) Det er ikke hans ansvar å gi deg orgasme vet du.

Ja.. Skal prøve det..

Kanskje det kan piffe opp sex forholdet vårt og.. Og jeg skal se på nettet på vibrator.

Man kan ikke miste denne nytelsen..

Onsdag1365380628

Ok..

Jeg pleier heller ikke få orgasme under samleiet, og opplever også at støtene inni skjeden ikke gir meg noe særlig. Det hender at vi må jobbe litt for at han skal få orgasme, dette har sikkert noe med at jeg ikke blir så tent på akkurat dette med samleie. Det gir meg nærhet og han får orgasme.

Jeg har hatt sex siden jeg var 16 men var over 30 før jeg fikk min første orgasme. Da hadde jeg kjøpt en vibrator og ble litt nyskjerrig på å prøve den..nå bruker jeg vibratoren etter at vi har hatt samleie og han hjelper til. Slik får vi det godt begge to. Ellers benyttes vibratoren ofte og gjerne daglig når jeg er alene. Det er gjerne da jeg får mine himmelske orgasmer..

Er nok litt tilbakeholden når det gjelder sex og får det best til alene. Vi har snakket endel om det og synes vi har det fint sammen, og at det er ok at jeg har det godt alene innimellom.

Ok..

Men det er ingen hindring i forhold til å begynne:o) For noen er det kanskje vel så rart å tilfredsstille seg med sine egne hender hvis en ikke har gjort det før, og derfor kan en vibrator av et eller annet slag være tingen. Vi er så ulike skapt med tanke på hvor mye som skal til i forhold til orgasme, og tenk litt på det når du kjøper noe. _Når_:o) Greit med mange stiller og slikt. Nå må det ikke bli et stress at en skal få orgasme hver gang selvfølgelig. Men hvis typen din er slik at det går fort, kanskje han kan ta en runde til? Jeg synes definitivt at du skal begynne å utforske deg selv. Det er viktig å kjenne sin egen kropp, tenningsmønster. Og lettere å ha det godt med en partner. Det er noe som tilhører deg også, uavhengig av partner.

Gjest anonym nu

Men det er ingen hindring i forhold til å begynne:o) For noen er det kanskje vel så rart å tilfredsstille seg med sine egne hender hvis en ikke har gjort det før, og derfor kan en vibrator av et eller annet slag være tingen. Vi er så ulike skapt med tanke på hvor mye som skal til i forhold til orgasme, og tenk litt på det når du kjøper noe. _Når_:o) Greit med mange stiller og slikt. Nå må det ikke bli et stress at en skal få orgasme hver gang selvfølgelig. Men hvis typen din er slik at det går fort, kanskje han kan ta en runde til? Jeg synes definitivt at du skal begynne å utforske deg selv. Det er viktig å kjenne sin egen kropp, tenningsmønster. Og lettere å ha det godt med en partner. Det er noe som tilhører deg også, uavhengig av partner.

Ja, man å jo prøve å se..

Jeg har kikket litt på nettet på vibratorer. Ser også "sånne" for klitoris stimulanse. Kan man bruke vanlig vibrator for å stimulere klitoris?..

Sorry, jeg er helt fersk med dette.. Det har liksom bare blitt en vane m sexen våres, men jeg ønsker litt mer.. Og da må jeg nok prøve litt selv og.. Så derfor kanskje gå i innkjøp av ett eller annet..

Onsdag1365380628

Jeg har kikket litt på nettet på vibratorer. Ser også "sånne" for klitoris stimulanse. Kan man bruke vanlig vibrator for å stimulere klitoris?..

Sorry, jeg er helt fersk med dette.. Det har liksom bare blitt en vane m sexen våres, men jeg ønsker litt mer.. Og da må jeg nok prøve litt selv og.. Så derfor kanskje gå i innkjøp av ett eller annet..

Jeg foretrekker en vanlig en. Min er formet som en penis men det har ikke noe å si for nytelsen. Størrelsen betyr heller ikke noe for min del, for jeg benytter den bare til å stimulere klitoris og stikker den ikke inn i skjeden hvis du skjønner...

Det finnes et hav av diverse små nusselige klitorisgreier for å stimulere klitoris, men jeg anbefaler deg å styre unna disse. En vibrator i normal størrelse bruker to vanlige aa batterier og såpass må man ha for å få god effekt. De små har ofte bare et eller noen små runde og det funker ikke for meg.

Jeg kjøpte en gang en vibrator, såkalt "Running rabbit" med to hoder og flere vibrasjonsmuligheter. Heller ikke den var noe for meg, så jeg holder meg til en vanlig som koster 200-300 og gir masse nytelse. Lykke til!

Gjest anonym nu

Jeg foretrekker en vanlig en. Min er formet som en penis men det har ikke noe å si for nytelsen. Størrelsen betyr heller ikke noe for min del, for jeg benytter den bare til å stimulere klitoris og stikker den ikke inn i skjeden hvis du skjønner...

Det finnes et hav av diverse små nusselige klitorisgreier for å stimulere klitoris, men jeg anbefaler deg å styre unna disse. En vibrator i normal størrelse bruker to vanlige aa batterier og såpass må man ha for å få god effekt. De små har ofte bare et eller noen små runde og det funker ikke for meg.

Jeg kjøpte en gang en vibrator, såkalt "Running rabbit" med to hoder og flere vibrasjonsmuligheter. Heller ikke den var noe for meg, så jeg holder meg til en vanlig som koster 200-300 og gir masse nytelse. Lykke til!

Ok..

Tusen takk for tips..

Jeg kikker litt på kondomeriet.. Har mye forskjellig der..

Kanskje i din situasjon, er det greit med litt hjelp av en vibrator som tar over. En vibrator har sitt "eget" liv og sin egen driv. Men når det gjelder slikt er det mange som aldri rører en vibrator i hele sitt liv. Så alt er normalt. Jeg var temmelig opp i åra før det ramla meg inn å kjøpe noe. Og jeg får orgasme lett nok, men ikke ved altfor direkte stimulering av klitoris. Det skal lite til før jeg blir overstimulert og det bare gjør vondt. Så jeg sliter ikke ut batteriene så lett:o)

Jeg gikk på kondomeriet av alle ting. Må innrømme jeg synes det var litt komisk, for jeg forbinder det med tenåra når det kom ,og kondomer med jordbærsmak. Men, men:o)

Annonse

Gjest anonym nu

Kanskje i din situasjon, er det greit med litt hjelp av en vibrator som tar over. En vibrator har sitt "eget" liv og sin egen driv. Men når det gjelder slikt er det mange som aldri rører en vibrator i hele sitt liv. Så alt er normalt. Jeg var temmelig opp i åra før det ramla meg inn å kjøpe noe. Og jeg får orgasme lett nok, men ikke ved altfor direkte stimulering av klitoris. Det skal lite til før jeg blir overstimulert og det bare gjør vondt. Så jeg sliter ikke ut batteriene så lett:o)

Jeg gikk på kondomeriet av alle ting. Må innrømme jeg synes det var litt komisk, for jeg forbinder det med tenåra når det kom ,og kondomer med jordbærsmak. Men, men:o)

He he.. Ja, det var det jeg og tenkte.. Mange år siden jeg stakk nesen min inn på kondomeriet..

Men nå har de nettbutikk, så det går an å bestille der. Det syns jeg funker best for meg..

Så nå skal jeg prøve å finne en, og håpe på bedre sex liv etterhvert.. :o)

Sant det..

Men jeg har aldri pleid "å ta på meg selv".. Men som jeg srev til "akkva", kanskje jeg skal anskaffe meg en vibrator.. Kan kanskje hjelpe til det..

Hvis du ikke selv vet hva som skal til for at du skal få orgasme så er det nesten umulig å få det sammen med en partner. En partner vil i alle fall ikke vite hva som skal til hvis du selv ikke vet det.

Så begynn å onanere og kos deg med det. Orgasme handler om mye, det handler om å stramme de rette musklene, tenke de rette tankene, gjøre det i rett hastighet til enhver tid, stoppe og starte opp igjen til rett tid, ligge i den rette stillingen, osv, osv. Når du er sammen med en partner så blir i tillegg alt dette forstyrret, så det er tross alt ikke så lett.

Så det første som skal til er å prøve selv og bli kjent med din egen kropp, så kan du overføre dette under samleie.

Så sett i gang og tren, dette er ikke det verste man kan trene på:-)

Gjest hvorfor lage problemer?

Vil bare påpeke at det er ikke et mislykket samleie om du ikke får orgasme!

Selv har jeg aldri fått orgasme, har heller ikke brukt leketøy for å prøve å få det. Jeg har det utrolig bra med vanlig samleie og er godt fornøyd etterpå.

Når man skal slite for å oppnå orgasme blir bare sex et pes og du mister lysta. DET er jo mye verre!

Gjest Orgasme - ja takk!

Vil bare påpeke at det er ikke et mislykket samleie om du ikke får orgasme!

Selv har jeg aldri fått orgasme, har heller ikke brukt leketøy for å prøve å få det. Jeg har det utrolig bra med vanlig samleie og er godt fornøyd etterpå.

Når man skal slite for å oppnå orgasme blir bare sex et pes og du mister lysta. DET er jo mye verre!

Hvis du aldri har fått orgasme, så vet du jo heller ikke hva du går glipp av!

Men det vet man når man har opplevd orgasme, og er istand til å få det!

Da forstår man hva som er poenget med sex, og vil gjøre sitt ytterste for å oppnå maksimal uttelling av sexen.

For meg hadde et sexliv uten orgasme virket helt meningsløst..

Gjest Også anonym

Du er ikke alene om dette.

Det er faktisk svært få kvinner som oppnår orgasme ved samleie alene. De aller fleste er avhengige av stimulans på klitoris i tillegg.

Jeg får ganske lett orgasme, men ar avhengig av stimuli på klitoris. Derfor pleier jeg å stimulere meg selv med fingrene under samleiet. Det kan gjøres uten problemer i de fleste de fleste stillinger.

Jeg synes det er mest hensiktsmessig å gjøre det selv fremfor at han gjør det, siden jeg som regel kommer lettere til selv, og har bedre kontroll.

Gjest hvorfor lage problemer?

Hvis du aldri har fått orgasme, så vet du jo heller ikke hva du går glipp av!

Men det vet man når man har opplevd orgasme, og er istand til å få det!

Da forstår man hva som er poenget med sex, og vil gjøre sitt ytterste for å oppnå maksimal uttelling av sexen.

For meg hadde et sexliv uten orgasme virket helt meningsløst..

Poenget er jo alle de damene rundt om som tror sexlivet er mislykket bare fordi dem ikke får til orgasme. Sex er mye mer enn orgasme! Nærhet, varme og kjærlighet og samleie, nyt det som det er og vær fornøyde!

Orgasme er et bonus som ikke må gjøre at sexlivet til par går i stå pga. mangel på det.

Og ja det kan hende jeg hadde synes som deg , men jeg er fornøyd med å ha lyst til å ha sex med partner og kose meg som det er uten noe mer pes enn glede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...