Gjest Orgasme - ja takk! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Poenget er jo alle de damene rundt om som tror sexlivet er mislykket bare fordi dem ikke får til orgasme. Sex er mye mer enn orgasme! Nærhet, varme og kjærlighet og samleie, nyt det som det er og vær fornøyde! Orgasme er et bonus som ikke må gjøre at sexlivet til par går i stå pga. mangel på det. Og ja det kan hende jeg hadde synes som deg , men jeg er fornøyd med å ha lyst til å ha sex med partner og kose meg som det er uten noe mer pes enn glede. Nærhet, varme og kjærlighet kan man gi hverandre på mange andre måter i hverdagen også. Men orgasme får man kun ved sex. Og opplevelsen av å oppnå denne tilfredsstillesen sammen med sin partner, er det som gjør sexlivet komplett. Orgasme er vel ikke noen bonus. Men kroppens naturlige reaksjon på riktig seksuell stimulering. Så det er helt naturlig at kvinner som vet de kan oppnå orgasme, ønsker dette i sexlivet sammen med sin partner. Jeg vet det finnes enkelte kvinner som av ulike grunner aldri oppnår orgasme. Og disse synes jeg oppriktig synd på. De er frarøvet en vesentlig glede i sexlivet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/page/2/#findComment-2582852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vil bare påpeke at det er ikke et mislykket samleie om du ikke får orgasme! Selv har jeg aldri fått orgasme, har heller ikke brukt leketøy for å prøve å få det. Jeg har det utrolig bra med vanlig samleie og er godt fornøyd etterpå. Når man skal slite for å oppnå orgasme blir bare sex et pes og du mister lysta. DET er jo mye verre! Det er bra at du har glede av samleine uten orgasme. Men hvorfor er du motstander av å prøve med sexleketøy? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/page/2/#findComment-2583037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor lage problemer? Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er bra at du har glede av samleine uten orgasme. Men hvorfor er du motstander av å prøve med sexleketøy? Jeg er av den formening at hvis man har et tilfredstillende sexliv med en partner så trenger man ikke leketøy. Og jeg har et fantastisk sexliv uten orgasme. Og det er mitt hovedbudskap til alle kvinner som tror at de er mislykkede når de ikke når orgasme sammen med mannen sin. Og når de i tillegg ødelegger samlivet pga. jakten på orgasme og lysten uteblir av den grunn så synes jeg det er viktig å gi fokus på at det ikke er noe problem uten den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/page/2/#findComment-2583159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er av den formening at hvis man har et tilfredstillende sexliv med en partner så trenger man ikke leketøy. Og jeg har et fantastisk sexliv uten orgasme. Og det er mitt hovedbudskap til alle kvinner som tror at de er mislykkede når de ikke når orgasme sammen med mannen sin. Og når de i tillegg ødelegger samlivet pga. jakten på orgasme og lysten uteblir av den grunn så synes jeg det er viktig å gi fokus på at det ikke er noe problem uten den. ''Jeg er av den formening at hvis man har et tilfredstillende sexliv med en partner så trenger man ikke leketøy.'' Med fare for å lyde som en klisje: "variasjon er tingen". Selv om man har et tilfredsstillende sexliv uten orgasme, så skader det ikke å ha et fantastisk sexliv innimellom. ''Og jeg har et fantastisk sexliv uten orgasme. Og det er mitt hovedbudskap til alle kvinner som tror at de er mislykkede når de ikke når orgasme sammen med mannen sin.'' Og her kommer det frem at du alt har et fantastisk sexliv, good for you ;-) Man trenger vel ikke å føle seg som mislykket som kvinne, for å eksprimentere litt, leke og prøve å få orgasme? ''Og når de i tillegg ødelegger samlivet pga. jakten på orgasme og lysten uteblir av den grunn så synes jeg det er viktig å gi fokus på at det ikke er noe problem uten den.'' Dette var veldig dramatisk. Hvem er det som ødelegger samlivet i jakten på orgasme? Om man skulle slumpe til å få orgasme ved hjelp av et sexleketøy, så vil neppe lysten utebli, snarere tvert i mot... Du har sikkert rett i at det ikke trenger å være noe problem uten orgasme. Men det er litt dumt å skremme kvinner fra å prøve å få orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/page/2/#findComment-2583168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvorfor lage problemer? Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ''Jeg er av den formening at hvis man har et tilfredstillende sexliv med en partner så trenger man ikke leketøy.'' Med fare for å lyde som en klisje: "variasjon er tingen". Selv om man har et tilfredsstillende sexliv uten orgasme, så skader det ikke å ha et fantastisk sexliv innimellom. ''Og jeg har et fantastisk sexliv uten orgasme. Og det er mitt hovedbudskap til alle kvinner som tror at de er mislykkede når de ikke når orgasme sammen med mannen sin.'' Og her kommer det frem at du alt har et fantastisk sexliv, good for you ;-) Man trenger vel ikke å føle seg som mislykket som kvinne, for å eksprimentere litt, leke og prøve å få orgasme? ''Og når de i tillegg ødelegger samlivet pga. jakten på orgasme og lysten uteblir av den grunn så synes jeg det er viktig å gi fokus på at det ikke er noe problem uten den.'' Dette var veldig dramatisk. Hvem er det som ødelegger samlivet i jakten på orgasme? Om man skulle slumpe til å få orgasme ved hjelp av et sexleketøy, så vil neppe lysten utebli, snarere tvert i mot... Du har sikkert rett i at det ikke trenger å være noe problem uten orgasme. Men det er litt dumt å skremme kvinner fra å prøve å få orgasme. Hvis du leser hovedinnlegget igjen så skriver hun at det blir veldig lite sex i deres hus. Og det er jo ikke bra i det hele tatt for samlivet på lang sikt! Flere folk her inne vurderer å gå ut av deres forhold nettopp av mangel på sex. Derfor skriver jeg at mange samliv går i stykker nettopp i jakten på den perfekte sex og som de har inntrykk av at alle andre klarer å få til. Jeg oppfordrer folk til å være glad for sin egen sex slik som de har det, jeg skremmer dem ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/page/2/#findComment-2583303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villllllllllllllllllll Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg og har det sånn, men jeg får kun orgasme når jeg onanerer på egenhånd. JEg tror jeg holder igjen. Ofte når vi har sex kjennes det ut som det er like før, men så fortsetter bare følelsen... han kommer ikke spesielt fort heller. Jeg tror det er jeg som holder igjen, kanskje psykisk. En må slippe seg løs, tillate seg å fantasere gjerne mens man har sex....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315129-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/page/2/#findComment-2584092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.