Gå til innhold

Om å sladre på utroskap del 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

13

• morsan

12

• Shova

11

• damedamen

11

Mest aktive i denne tråden

''Forresten så er vel mrxx er vel egentlig Babette såvidt jeg har forstått ;)''

He he, den var dagens! Skal si enkelte er fantasifulle så det holder her på dol ;-)

Du mener altså at Babette skriver for både eget nick og for mrxx? Da må jeg si hun forkledde seg godt da jeg møtte den jeg trodde var mrxx i sommer ;-)

Det har hun klart godt da, ja ;)

(De tulla om det selv i en tråd og jeg tok den spøken her ;))

''Forresten så er vel mrxx er vel egentlig Babette såvidt jeg har forstått ;)''

He he, den var dagens! Skal si enkelte er fantasifulle så det holder her på dol ;-)

Du mener altså at Babette skriver for både eget nick og for mrxx? Da må jeg si hun forkledde seg godt da jeg møtte den jeg trodde var mrxx i sommer ;-)

Menneh - du som da har møtt dols svar på Casanova - var'n like flott og gentle i rl eller?

Menneh - du som da har møtt dols svar på Casanova - var'n like flott og gentle i rl eller?

Han var akkurat like veltrent som han hevder :-)

Mrxx er veldig hyggelig og sjarmerende, men litt mer beskjeden enn jeg hadde forventet.

Han var akkurat like veltrent som han hevder :-)

Mrxx er veldig hyggelig og sjarmerende, men litt mer beskjeden enn jeg hadde forventet.

...og han hevder at han er veltrent? Har ikke fått med meg det jeg - bare at han er gaaaanske romantisk av seg.

Annonse

...og han hevder at han er veltrent? Har ikke fått med meg det jeg - bare at han er gaaaanske romantisk av seg.

Det er ikke sikkert at han skriver så mye om treningen lenger. Men det var en av de tingene som ble kommentert på dol for et par år siden, at flere trodde han bløffet når han fortalte hvor mye han trente. Han har en veldig flott kropp for alderen (uten at jeg vil hevde at han er gammel).

Romantisk? Jo, det tror jeg nok han er, selv om det er noe kona hans får mer glede av enn en tilfeldig bekjent. Men mrxx fikk vist frem gentlemanssiden; han hjalp meg uoppfordret med å rygge ut mc-en min, da jeg var blitt inneparkert.

Han er en skikkelig kjernekar! :o) Har ikke truffet ham i rl ennå, men har mailet hyppig med ham ganske lenge, utvekslet bilder også. Utrolig trivelig kar og hans kone har virkelig gjort et godt parti! :o)

Han er en skikkelig kjernekar! :o) Har ikke truffet ham i rl ennå, men har mailet hyppig med ham ganske lenge, utvekslet bilder også. Utrolig trivelig kar og hans kone har virkelig gjort et godt parti! :o)

Mailet og med bilder??? Jøss...

Er heeeeelt håpløst gammeldags jeg tror jeg - ikke ti ville hester kunne fått meg til å sende noen her inne et bilde av meg selv...

På den annen side - kanskje det ikke var bilder av ham....?

Er heeeeelt håpløst gammeldags jeg tror jeg - ikke ti ville hester kunne fått meg til å sende noen her inne et bilde av meg selv...

*Humre* Jeg har fått bilde av ham og han har fått bilde av meg. Og så har jeg fått bilde av motorsykkelen hans. :o)

Kult - hva slags sykkel var det da? *sykkeltype sier _alt_ om en mann i min verden*

Han la ut lenke til et bilde av en lik sykkel forleden dag. Jeg ser ikke forskjellen på sykler omtrent... :o) Den var ikke av Harley-typen. Honda tror jeg.

Annonse

Hva? Mailer du også med mrxx? Det har han ikke røpet ;-)

Jeg sender alltid bilde av Mel Gibson. Jeg ligner ikke på han i det hele tatt da, men det er det jo ingen som vet:-)

Hehe - den sladret ikke mye den sykkelen der da... Er jo ganske anonym av seg. Men på den annen side så har jeg vel ikke sett deg for meg med tatoveringer, ølmage og langt skjegg heller :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...