Gå til innhold

Om å sladre på utroskap del 2

Anbefalte innlegg

Hehe - den sladret ikke mye den sykkelen der da... Er jo ganske anonym av seg. Men på den annen side så har jeg vel ikke sett deg for meg med tatoveringer, ølmage og langt skjegg heller :-)

Hehe det har du i alle fall rett i. Ikke har jeg ølmage og tatoveringer og det nærmeste jeg har skjegg er 3-dagers skjegg:-)

Men sykkelen sier litt da, hvis du ser på den. Den er sportslig og det sier jo litt, men det er også en sykkel det er mulig å kjøre tur med i tillegg. Det også sier litt:-)

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

13

• morsan

12

• Shova

11

• damedamen

11

Mest aktive i denne tråden

Hehe det har du i alle fall rett i. Ikke har jeg ølmage og tatoveringer og det nærmeste jeg har skjegg er 3-dagers skjegg:-)

Men sykkelen sier litt da, hvis du ser på den. Den er sportslig og det sier jo litt, men det er også en sykkel det er mulig å kjøre tur med i tillegg. Det også sier litt:-)

Også er den vond å sitte bakpå - og det forteller meg at enten er kona di stuttfotet, ikke glad i motorsykler, eller av typen som ikke klager :-)

Lillemus har sladret om at du er fæl til å trene, så sporty passer jo bra inn da.

Men den der er artig å kjøre litt fort med - uten at den har så ekstrem sittestilling at man får vondt i nakken.

Den blir med andre ord som en motorsykkels svar på en Toyota Avensis sånn ca?

Også er den vond å sitte bakpå - og det forteller meg at enten er kona di stuttfotet, ikke glad i motorsykler, eller av typen som ikke klager :-)

Lillemus har sladret om at du er fæl til å trene, så sporty passer jo bra inn da.

Men den der er artig å kjøre litt fort med - uten at den har så ekstrem sittestilling at man får vondt i nakken.

Den blir med andre ord som en motorsykkels svar på en Toyota Avensis sånn ca?

Den er faktisk ikke så ille å sitte bakpå, selv om den ikke kan sammenlignes med en ren tursykkel. Jeg har toppboks på min som også fungerer som ryggstøtte.

Vi sitter ikke så veldig fremoverlent heller, så den fungerer veldig godt for oss.

Dette er en sykkel med toppfart langt over 250 km/h og har en voldsom akslerasjon. Ikke mange som følger denne i 100 km og oppover.

Den er faktisk ikke så ille å sitte bakpå, selv om den ikke kan sammenlignes med en ren tursykkel. Jeg har toppboks på min som også fungerer som ryggstøtte.

Vi sitter ikke så veldig fremoverlent heller, så den fungerer veldig godt for oss.

Dette er en sykkel med toppfart langt over 250 km/h og har en voldsom akslerasjon. Ikke mange som følger denne i 100 km og oppover.

Hehe - jeg liker en mer laidback stil selv - gjerne med ryggstøtte.... Ikke trenger det gå så fort heller lenger. Skal jeg kjøre som et svin nå - og det hender det jeg skal - så foretrekker jeg bilen - sykkel er kos og god tid.

Men før om åra likte jeg å kjøre det som var mulig på sykkel - var nok litt beryktet i nærmiljøet for akkurat det for å si det forsiktig. :-)

Testet en Ducati en gang - etter det har jeg ikke hatt helt sansen for å kjøre mens man ligger på magen selvom det gikk greit unna :-)

Hehe - jeg liker en mer laidback stil selv - gjerne med ryggstøtte.... Ikke trenger det gå så fort heller lenger. Skal jeg kjøre som et svin nå - og det hender det jeg skal - så foretrekker jeg bilen - sykkel er kos og god tid.

Men før om åra likte jeg å kjøre det som var mulig på sykkel - var nok litt beryktet i nærmiljøet for akkurat det for å si det forsiktig. :-)

Testet en Ducati en gang - etter det har jeg ikke hatt helt sansen for å kjøre mens man ligger på magen selvom det gikk greit unna :-)

Så du har hatt mc? artig:-)

Jeg kjører sjeldent veldig fort, men jeg liker akselerasjonen godt, liker å gi på for å komme opp i marsfart. Denne sykkelen jeg har er veldig god å kjøre fort med, den er farlig slik.

Jeg har kjørt mer eller mindre siden 1973, så jeg har lang farsttid på mc:-)

Jeg kjører billøp på bane av og til, så der får jeg ut litt adrenalin:-)

Så du har hatt mc? artig:-)

Jeg kjører sjeldent veldig fort, men jeg liker akselerasjonen godt, liker å gi på for å komme opp i marsfart. Denne sykkelen jeg har er veldig god å kjøre fort med, den er farlig slik.

Jeg har kjørt mer eller mindre siden 1973, så jeg har lang farsttid på mc:-)

Jeg kjører billøp på bane av og til, så der får jeg ut litt adrenalin:-)

Jeg kjører ikke billøp på bane - tar det på veien jeg.... Ehm... Liker også følelsen av å ha en bil som bringer en opp i en brukbar hastighet på en effektiv måte. Og som ligger skikkelig på veien uansett fart - får helt fnatt av ting som rister og bråker...

Joda - har kjørt motorsykkel i mange år jeg :-) På det meste kjørte jeg 40.000 km på en sesong, så jeg kan nok si at jeg har vært mer enn gjenomsnittlig interessert.

Men med ungeflokk som skal være med så er det ikke sykkelsommere noen år nå. Kommer sikkert til å kjøpe meg sykkel igjen om noen år.

Annonse

Har du fått bilde av meg Lillemus? Det husker jeg faktisk ikke, hehe. Må ha teflonhjerne.

Giii deg du da! Husker du ikke jeg sa du lignet på han skuespilleren? Og så fikk jeg et der du hadde kappet huet av deg selv. ;o)

Giii deg du da! Husker du ikke jeg sa du lignet på han skuespilleren? Og så fikk jeg et der du hadde kappet huet av deg selv. ;o)

Hehe, det husker jeg faktisk ikke. Husker ikke at du har sagt jeg ligner på en skuespiller heller. Tror jeg har for mye å styre med om dagen at alt bare flyter:-)

Jeg kjører ikke billøp på bane - tar det på veien jeg.... Ehm... Liker også følelsen av å ha en bil som bringer en opp i en brukbar hastighet på en effektiv måte. Og som ligger skikkelig på veien uansett fart - får helt fnatt av ting som rister og bråker...

Joda - har kjørt motorsykkel i mange år jeg :-) På det meste kjørte jeg 40.000 km på en sesong, så jeg kan nok si at jeg har vært mer enn gjenomsnittlig interessert.

Men med ungeflokk som skal være med så er det ikke sykkelsommere noen år nå. Kommer sikkert til å kjøpe meg sykkel igjen om noen år.

40.000km i sesongen er svært mye, da har du ikke gjort stort annet enn å kjøre:-)

Så mye kjører ikke jeg, men noen mil blir det da, jeg kjører daglig i fra 1.mai og til ut i november hvis det ikke blir glatt da.

40.000km i sesongen er svært mye, da har du ikke gjort stort annet enn å kjøre:-)

Så mye kjører ikke jeg, men noen mil blir det da, jeg kjører daglig i fra 1.mai og til ut i november hvis det ikke blir glatt da.

Det var mens jeg var ung og glødende opptatt. Til og fra skole hver dag - turer mange kvelder i uka og treff langt avgårde hver helg.

Nå kjører jeg ikke så langt med bilen i løpet av hele året engang. Men jeg pleier å si at man ikke kan skylde på meg når det er kald sommer - jeg har gjort mitt for å få fart på drivhuseffekten *s*

Han er en skikkelig kjernekar! :o) Har ikke truffet ham i rl ennå, men har mailet hyppig med ham ganske lenge, utvekslet bilder også. Utrolig trivelig kar og hans kone har virkelig gjort et godt parti! :o)

Det er nok jeg som er den heldig der:-)

Ja, det er ikke lett. Du sier du vil være mer varsom med å sprekke en slik boble etter denne tråden, men hva mener venninda di, hva mener naboen din, hva mener hun og hva mener hun?

Si det, det kan vi ikke vite før vi har prøvd så valget vil nok uansett være vanskelig å ta i en satt situasjon. Og vi er helt nødt å stole på oss selv.

Den er klassisk den der "elskerinnen er den syndige". *ler*

Det virker som du sier som om at det er enklere å legge skylden på den andre kvinnen/mannen enn på sin egen partner som tross alt er den som skylder å være oss trofaste.

Jeg har selv hatt utro partnere, og det er HAN som for meg har syndet. HUN har bare vært noe han har syndet med. For å si det enkelt.

Men men, som jeg begynte med, det vil alltid være delte meninger om temar som dette

:)

Altså - jeg mener at det er den som bedrar partneren sin som har ansvaret for kaoset han eller hun lager.

Når jeg sier at jeg vil være mer forsiktig med å sprekke en slik evt boble hvis det skulle bli aktuelt, så mener jeg bare at der hvor jeg før ville fortalt det til en venninne hvis mannen hennes bedro henne og jeg fikk vite det, så vil jeg vel etter å ha lest og lært her inne, forsøkt å finne ut om hun var av de som ikke vil vite før jeg sa noe.

Selv vil jeg foretrekke å vite øyeblikkelig hvis jeg skulle blitt bedratt av kjæresten min. Uansett hvor det kom fra.

Hehe, det husker jeg faktisk ikke. Husker ikke at du har sagt jeg ligner på en skuespiller heller. Tror jeg har for mye å styre med om dagen at alt bare flyter:-)

Det var nok i vår så det er en stund siden. Det er nok bare alderen som gjør seg gjeldende. *Klapper Mrxx medfølende på kinnet*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...