Gjest en som er lykkelig og gravid Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Endelig positiv graviditetstest. Kan nesten ikke tro at det er sant. Har ventet i 2 år på å klare dette, og endelig klaffet det. Lykkelig hilsen fra 0 Siter
carma Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Gratulerer så mye til dere!! Håper du får en flott svangerskap! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Så flott, gratulerer så mye, og håper du får et problemfritt svangerskap ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer! Det er en fantastisk følelse og opplevelse å være gravid! Er det første gangen? 0 Siter
Gjest en som er lykkelig og gravid Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer! Det er en fantastisk følelse og opplevelse å være gravid! Er det første gangen? hei! Nei, dette er nr.4. Den eldste er 14 og den yngste er 4 år Så dette blir spennende 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 hei! Nei, dette er nr.4. Den eldste er 14 og den yngste er 4 år Så dette blir spennende Oi - så flott :-) Har lenge ønsket meg et barn nr fire, men mannen min synes det er nok med tre - så nå har jeg falt til ro med tre barn. Nyt graviditeten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.