Gå til innhold

Hvorfor er gravide mager allemannseie?

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn synes folk tydeligvis at det er greit å kommententere og ikke minst ta på gravide mager....

Når det er kjentfolk er det jo bare hyggelig, men jeg reagerer litt når helt ukjente folk kommer og skal beføle magen min i tide og utide. Er det bare meg tro som føler det sånn?

I nærbutikken i dag kom en totalt ukjent, eldre dame bort til meg og kommenterte den ikke helt diskrete "fotballmagen" min. Kjente på den. Spurte om det var tungt å gå sånn...

Jeg svarte med glimt i øyet at det er nr. 4 jeg venter, så jeg begynner jo å bli rimelig vant med det nå...

"Kunne det ikke holdt med 3 unger da????!!!" Var kommentaren jeg fikk. Må si jeg ble litt paff, burde kommet med en skarp kommentar, men klarte ikke å mobilisere noen i øyeblikket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315213-hvorfor-er-gravide-mager-allemannseie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aliza1365380759

Jeg har aldri vært gravid, så jeg kan kun svare ut fra den tenkte situasjonen da, men jeg svarer likevel.

Ond som jeg er, så hadde jeg sikkert svart noe sånt som "vel, du begynner vel å bli så gammel at du er moden for utskiftning nå..?"... Og nei, jeg synes ikke gravide mager er allemannseie! Det kunne ikke falle meg inn å gå bort til et fremmed menneske for å ta på magen hennes, uansett hvor gravid hun måtte være. Var såvidt jeg tok på gravidmagen til søsteren min også, og da var det bare når babyen sparket og søs spurte om jeg ville kjenne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...