Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Samboeren og jeg sliter veldig. Vi har funnet ut vi skal bestille time til samlivsrådgiver. De siste 3 månedene har han kun hatt vennskapelige følelser for meg. Mine følelser for ham er bra. Hører og leser om par som dra på kjærlighetsferie. Kanskje det er noe for oss? Skulle gjerne hatt andres erfaringer på området.

Vi vet hva som er feil mellom oss og ser at det bør kunne løses.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315308-kj%C3%A6rlighetsferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var riktignok nyforelsket enda da vi var i New York, men det var ihvertfall en fantastisk opplevelse å rusle rundt i gatene der og se på alt mulig rart noen dager.

Hei.

Synd dere sliter :((( en kjærlighets ferie kan vel kanskje hjelpe for en stakket stund,men sikkert verdt å prøve. Man kommer jo bort og får nye impulser på tur,men så kommer hverdagen igjen da..hva da?

Sikkert lurt å ha en familierådgiver i backup.

Hei.

Synd dere sliter :((( en kjærlighets ferie kan vel kanskje hjelpe for en stakket stund,men sikkert verdt å prøve. Man kommer jo bort og får nye impulser på tur,men så kommer hverdagen igjen da..hva da?

Legg svaret ditt rett under trådstarter du - så får hun det i svar-boksen sin når hun sjekker - vi sliter ikke hjemme hos oss heldigvis :-)

Hei.

Det er klart det er det daglige vi må konsentrere oss om. En liten ferie var ment som et avbrekk og hvor vi ville kunne finne på artige ting. Men det er ikke enkelt når jeg elsker ham og det ikke er gjengjeldt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...