Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Laila28

Jeg kjøpte slike knipekuler nå etter min 4 fødsel.Problemet er rett og slett at jeg ikke er helt sikker på hvordan de skal brukes.Jeg har lest bruksanvisning og fulgt den men klarer ikke å få det helt til :) Kulene er forholdsvis tunge og jeg trodde meningen var at jeg skulle putte de inn også knipe slik at de ikke falt ut.Men når jeg setter de inn blir de bare sittende der,fikk litt panikk da.Uansett hva jeg gjorde så kom de ikke ut.Jeg vet ikke hva jeg gjør galt! Har ellers etter hver fødsel brukt vanlige knipeøvelser men tenkte jeg skulle prøve disse kulene.

Uten større hell!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31531-knipekuler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...