Gå til innhold

Kronisk hodepine

Gjest hilsen ein som snart ikke orker mer

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen ein som snart ikke orker mer

Kronisk hodepine hei har tatt lang tid for at jeg tok mot til meg og skriver inn her. Jeg er ei 18 år gammel jente som elsker å være aktiv og dyr er rett og slett livs stilen min. Men dette endret seg for ca 8 år siden. jeg satt under en terasse og ble skremt av en persom reiste meg opp og fikk hjernerystelse.(mulighet for en trykkskade som ikke vises på rønken) Men etter en stund med ro så hadde jeg fortsatt vont i hodet,og gikk til legen. men det eneste som han sa var at vi skulle ta Noe mr greier . men ingen ting ble funnet .Så jeg hadde liksom vont i hodet som alle andre (trodde vi) men nå 8 år senere går jeg fortsatt rundt med hodepine ,hver bidige dag til nesten alle tider,Noen ganger er det bare plagsomt mens andre ganger holder jeg nesten ikke ut.Alt av behandlinger vi kommer på er prøvd. Dagene blir tyngre og tyngre og jeg orker snart ikke mer. Alt av mine hobbyer har blirr tyngre. jeg orker ikke alltid å gå noen plass. Og å gå ut som alle andre,en tur til ei veninne eller å feste som "Russ" . Er rett og slett umulig( og å komme seg gjennom skole dagen er nesten umulig ).jeg orker bare ikke... har i tilleg hat kysesyka og lever betennelse og fikk sikkert derfor Mild utmatelse syndrom.Som prikken over i en. jeg er så deppa nå for tida at jeg nesten ikke orker mer. Føler ikke at jeg har noe å leve for lenger ,Alt er bare teit.Går rundt med mange tanker i hodet ,Om det er noe jeg kan gjøre for å bli bra, Men har prøvd alt mulig både medesin,behandlinger, og alternatv medisin.Har du noe forslag for hvis det fortsetter slik som dette så vet jeg ikke om jeg orker mer..!!! Hodepinen er her ver dag og føler nesten som om det er vakum i hodet, ofte vonnest i bak hodet , men ofte er det vont i hele hodet.har du noen forslag til behandling . Her er ei liste av det jeg har prøvd: Fysioterapi,kiropraktor,soneterapi,Akumpungtur, Masasje,Slynge terapi,Luft akumpungtur, Healing,Mr av hode, Funksjons MR av nakke/hode,Osteopat,Medesiner (lyrica antidepresive,noe greier som egentlig er mot Epelepsi,Og prøver nå en som tidligere var mot depresjon men nå mot smerter.)kan være jeg har glemt noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315313-kronisk-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...