Gjest Seven deadly sins Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Han sier han tar livet sitt om det blir slutt... Får heller da håpe på at hun får vite det av noen andre. Så får han det nok godt. Og du skriver: Han kan ha det fint hjemme selv om han kjøpr sex.. Betyr samboer/kjæreste så lite for "noen" menn? Hva er da vitsen med fast følge? Da er det vel bedre å bruke penger osv på tilfeldig sex. "Siden menn er så enkle" sån? Hadde min mann KJØPT sex (ikke bare vært utro, men KJØPT sex) når han kan få det gratis hjemme, med en som ikke har 10 om dagen. Ja, da hadde det selvfølgelig vært slutt. For det beviser at jeg ikke betyr så mye, men er kjekk å ha. Men at det er greit for deg at evt. kjæreste kjøper prostituert er jo ditt syn og ditt valg. Men å lure noen på den måten er helt utrolig patetisk! Og hva om han smitter henne med noe? Helt greit det også eller? "Siden det bare var engang" Jeg støtter ikke kjøpet av prostituerte, men prøver å dempe kjerringhysteriet som rår her på dol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315382-utro-j%C3%A6vel/page/2/#findComment-2587171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.