Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde eggløsning forrige uke. Bruker fertilitestsmonitor og hadde MAX tirsd og onsd.

Fra igår har jeg tisset 1 gang hvert 20 min, mye, ingen uvi. Tisser 1 - 2 ganger i løpet av natten. Drikker heller ikke så mye væske at det skulle tilsi denne dogåingen.

Noen som har vært gravide som kan si hvordan du hadde det i begynnelsen av svangerskapet? Er for tidlig å ta test, tenker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315411-seri%C3%B8st-tisser-hvert-20-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært gravid en gang før og har faktisk nettopp funnet ut at jeg er gravid nå.Har aldri hatt noe problem med urin så tidlig i svangerskap.Det er i hevrtfall ingen ting som klemmer på blæren så tidlig :-)Eneste symptomet jeg har nå er ømme bryster.

Har vært gravid en gang før og har faktisk nettopp funnet ut at jeg er gravid nå.Har aldri hatt noe problem med urin så tidlig i svangerskap.Det er i hevrtfall ingen ting som klemmer på blæren så tidlig :-)Eneste symptomet jeg har nå er ømme bryster.

Leste et sted at det er et hormon som gjør at vi må tisse ofte i første del av svangerskapet (deretter kommer en "normal" periode, før barnet begynner å presse på i 3. trimester). Det hormonet begynner å bli produsert med en gang en er gravid.

Jeg har fått svak positiv test 4 dager før mensen.

Gratulerer med graviditeten! :)

Gjest Lakriscola

Leste et sted at det er et hormon som gjør at vi må tisse ofte i første del av svangerskapet (deretter kommer en "normal" periode, før barnet begynner å presse på i 3. trimester). Det hormonet begynner å bli produsert med en gang en er gravid.

Jeg har fått svak positiv test 4 dager før mensen.

Gratulerer med graviditeten! :)

Det er riktig at man tisser oftere i starten av svangerskapet pga hormoner. Også fordi underlivet blir mer blodfylt og tar mer plass.

Gratulerer med graviditeten!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...