Gjest caterpillar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 vi har vert gift i 13år har 4 barn.desse 13år har ikke vert dans på roser fra min side jeg har mine feilsom jeg har gjort og innså for 8år siden at hun var det beste som har hendt meg, så da begynte jeg nesten over natta å endre meg selv til sånn hun ønsket at vi skulle ha det, jeg så henne og elsket henne høyere en jeg kunne tru var mulig.men så for 3 år siden var vi på en konsert sammen jeg veiste at hun syntes godt om den ene bandmedlemt. etter konserten skulle hun få signatur på et plekter det var da jeg fikk en vondfølelse inni meg, hørt noen si det var et sted å få sinatur da.og så sto hun der å koste med han. jeg var veldig sur nor vi dro hjem, nor vi kom hjem så jeg hvor han hadde skrevet en tommel brede fra bikkini linja. vi har hedt mange disk om at jeg må stole på henne årene etter jeg har hadt prb med dette, men for en månde siden var det en ny runde med konserter jeg lot henne reise og var veldig trygg på at dette skulle gå bra.for vi har en avtale om at hvs vi inleder et forhold skal vi gå fra verandre før vi gjør det.jeg har fått tak i kodene på hjemme siden hennes så jeg sjekket den noen dager etter da fan jeg ut at hun hadde laget e email side for han som dm kunne prate på så ikke han kone så det har jeg fått grie på nå,det viser seg a hun hadde av tale om at de skulle skrive sammen og at dt var greit hvis jeg var ute av bilde for ham, han hadde ikke vert utro på 20år sier han til henne å akter ikke å gå fra kona men hva da.jeg sa at dette ken ordnes men da må hun slutte med han hun flytter hver2 dag men får ikke gjort no så fant jeg ut at hun sendte han bursdags hilsen her om dagen og er jevnlig på facebook siden hans hun lyver nor jeg spør men kommer med det til sist. jeg har prøv å komme i kontakt med han han sendte meg et par sms men vil ikke prate, jeg har lyst til å si det til kona hans men vet ikke helt, kona mi gråter nesten hver gang vi prater om det er det at hun angrer eler er det for at som hun sier jeg har odlagt sjansen for pga mine sms. er det rett av meg og gjøre det vansklig for ham han har jo kødda med feil kone jeg vil ikke miste henne men hvis jeg skal miste henne så kan jeg vel gjøre det med stil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315481-planla-hun-utroskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krapylator Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du makter ikke å gjøre deg forstått. Du må bruke avsnitt og mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315481-planla-hun-utroskap/#findComment-2584049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I tillegg til det Krapylator sier så vær så snill og bruk stor bokstav etter punktum. Dobbelt linjeskift gir avsnitt. Da blir det mye lettere å lese det du skriver og du får flere svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315481-planla-hun-utroskap/#findComment-2584130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.