Gå til innhold

canesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jadda5432ew

Det er helt normalt. Kommer alltid ut igjen litt dagen derpå med meg også. Husk krem i tillegg.

men.. er det noe sånn som heter at det skal gå så å så lenge

fra du tar tabletten, til du kan få orgasme? det hadde kommet ut litt

tidligere idag, som jeg sa. og nå er jeg nesten sikker på at ca halve

tabletten er kommet ut pga en orgasme..? må jeg tra en ny tablett..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315496-canesten/#findComment-2584350
Del på andre sider

Gjest veslemøya.

men.. er det noe sånn som heter at det skal gå så å så lenge

fra du tar tabletten, til du kan få orgasme? det hadde kommet ut litt

tidligere idag, som jeg sa. og nå er jeg nesten sikker på at ca halve

tabletten er kommet ut pga en orgasme..? må jeg tra en ny tablett..?

Jeg antar du snakker om orgasme ved samleie?

Hvis du har sopp må også din partner ta soppkur, da han også kan ha sopp uten å kjenne symptomer. Er ikke dere soppfri begge to kan du smittes igjen og igjen av han eller vedlikeholde soppen. Man bør vel frastå fra samleie i starten av en soppkur, selv om det ikke er merkelig at tabletten smuldres opp og mye av det kommer ut igjen.

Personlig synes jeg det svir og klør slik at jeg ikke vil ha samleie hvis det er så ille at jeg må ta kur. Jeg ville ikke tatt en ny kur med det samme, men ventet med å ha samleie en stund, smurt meg med canesten krem og ellers vært forsiktig med såpe i underlivet. Og fått partneren min til å ta soppkur også. Blir ikke han kvitt det, vil vanskelig du bli kvitt det også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315496-canesten/#findComment-2584412
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...