Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er innleggene mine fantasi?

Er dette fantasi? Han fantaserer om at hun skal like det på lik linje som han. Ja, på en måte en fantasi.

Men problemet hans er seriøst.. Og han ønsker tilbake melding ang. pris, respt og kjøp av bleier.. Det er faktisk ikke en fantasi.

Du dømmer og skriver at en med "vett i hodet" ville ikke blitt med noe slikt... Det har INGEN ting med vett i hodet å gjøre.. Men å gi og ta. Men han kan ikke forvente at det blir gitt så mye i en såpass sær fetisj, (Fordi noen setter bleier og barn sammen) Og det er forståelig. Men om personen hadde valgt å delta i denne fetisjen, så er det ikke dermed sagt at personen "ikke er god i hodet"..

Og sier ikke at dine innlegg er fantasi. Men du spør, folk svarer deg. Men alikevel så spør du om det samme igjen, og igjen... og "godtar" ikke andres svar. Og gir de deg litt kritikk, så tar du det som et personangrep osv..

Men tror ikke vi to passer til å diskutere her.

Ønsker deg og alle andre en god helg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315516-abdl/page/2/#findComment-2585792
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det ingen som vet noe som helst om hva som foregår.

Men, enkelte av oss ser bare litt humor i noe som virker såpass virkelighetsfjernt og naivt.

Ja, jeg så selv humor i det. Men når man begynner å kalle folk nedlatende ting (Tenker da på kjæresten) så er det ikke like morro..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315516-abdl/page/2/#findComment-2585803
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Persille1365381127

Er innleggene mine fantasi?

Det er faktisk så jeg tror det innimellom...

Du ber oss respektere deg, og svare deg høflig og fornuftig selv om du gjentar deg selv til kjedsommelige, ikke tar noe vi sier til etterretning, og i tillegg tidvis spammer forumet nok til å bli bedt om å forlate det - på tross av at du mener vi alle er tilbakestående og korrupte.

Det minste man kan forvente av deg er at du svarer nye brukere som stiller spørsmål i en høflig tone. Har du ikke noe så - så hold kjeft, ikke svar dem på denne måten. Du vet _aldri_ hva som er seriøst og ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315516-abdl/page/2/#findComment-2586028
Del på andre sider

Persille1365381127

Når noe går utover humør, nattesøvn, jobb osv vis man går forlenge uten det så vil jeg si at man er avhengig av det. trodde egentlig ikke at sexuele ting kunne virke så inn på livet til folk, men det kan det vist gjøre og jeg har lært meg å leve med det.

Men grunnen til at jeg skrev her var for å få svar fra en expert angående de 2 spm mine.

Angående det "vettu ka" sa, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor samfunnet ikke vil betale for det siden dette er en utgift som dere ikke kan noe for at dere har. Men som sagt så skrev jeg her for å få vite av en ekspert hvorfor dette ikke blir sett på som noe som man skal få resept på vis man er ABDL siden de som er inkontinente får resept på det koster jo nesten 200 kr for en pakke

Fordi inkontinens er definert som en sykdom/lidelse - det er ikke ABDL.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315516-abdl/page/2/#findComment-2586033
Del på andre sider

Når noe går utover humør, nattesøvn, jobb osv vis man går forlenge uten det så vil jeg si at man er avhengig av det. trodde egentlig ikke at sexuele ting kunne virke så inn på livet til folk, men det kan det vist gjøre og jeg har lært meg å leve med det.

Men grunnen til at jeg skrev her var for å få svar fra en expert angående de 2 spm mine.

Angående det "vettu ka" sa, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor samfunnet ikke vil betale for det siden dette er en utgift som dere ikke kan noe for at dere har. Men som sagt så skrev jeg her for å få vite av en ekspert hvorfor dette ikke blir sett på som noe som man skal få resept på vis man er ABDL siden de som er inkontinente får resept på det koster jo nesten 200 kr for en pakke

''Når noe går utover humør, nattesøvn, jobb''

Min kroniske sykdom går ut over humøret, jeg sover kanskje 3 timer om natten og har ikke klart å jobbe de siste 3 årene. Ikke engang jeg får de medisinene jeg trenger på blå resept, men må betale alt selv. Den dagen du får bleier billig, da går jeg til sak!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315516-abdl/page/2/#findComment-2586090
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

1. Har vært i kontkat med flere som deler din bleiefetisj. Men har aldri hørt noen argumentere for å få bleiene på blå resept, dvs. gratis. Slike konstnader til sexhjelpemidler er det ingen andre som får dekket, med mindre de er bevegelseshemmet.

Det finnes også de som er syke som ikke får dekket sine utgifter til nødvendige medisiner, så jeg synes du bør finne deg i at staten prioriterer bruk av helsekronene annerledes enn det du ville gjort.

2. Du er egentlig heldig som har en kjæreste som godtar din fetisj. De færreste ville delt den dersom de ikke har en lignende fetisj selv. Den supplerende rollen for deg er kanskje en som kler på deg bleier og skifter ved beholv – og blir opphisset når så skjer?

Vil foreslå at du ikke presser henne til slike aktiviteter eller tar det for gitt at hun skal godta og like at du går rundt i bleiene dine, når dere er sammen. Dersom du presser kan du risikere at hun får avsmak for fetisjen din og synes dere er så forskjellige at forholdet ryker av den grunn.

Dersom forholdet ikke holder, vil jeg anbefale at du søker etter likesinnede og noen som er klar over din fetisj i utgangspunktet. Helst en som trives og kan leke med en supplerende rolle for deg. Let på nettet så finner du sikkert mange likesinnede om det skulle bli aktuelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315516-abdl/page/2/#findComment-2587167
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...