Gå til innhold

Kul i brystet

Anbefalte innlegg

Gjest Kulibrystet

Hei.

Jeg er en jente på 27 år som har funnet en kul på størrelse med en liten plomme i ene brystet. Jeg kjenner den ikke så veldig godt når jeg kjenner med flat hånd (slik det står at en skal undersøke de), men når jeg "kniper" på brystet.

Den er ved øverste del av brystet, over brystvorten. På andre brystet kjenner jeg ikke det, dvs, klart det vil bli en slags "kul" når jeg kniper brystet, men det er mer en helhet. Der jeg kjenner kulen, er det mer avgrenset. Klarer ikke å flytte kulen feks nedover i brystet. Det er ikke noe vondt. Kan ikke se noen andre ting, som inndragninger eller noe.

Jeg har aldri sjekket brystene mine, så jeg vet ikke hvor lenge den har vært der. Den har i alle fall vært der i underkant av 2måneder, uten forandringer i syklusen.

Vil svært gjerne unngå å gå til legen. Jeg aner ikke hvordan brystene skal kjennes ut, så det jeg lurer på er vel om andre får slike kuler når de "kniper" på brystet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315560-kul-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kulibrystet

Ved kuler i brystet går man til legen. Ingen diskusjon. Om du er redd for å vise brystene til legen så vil det bli mye verre om det faktisk viser seg at det er noe ondartet og du ikke gjør noe med det så tidlig som mulig.

Takk for svar.

Jeg er bare så redd for at brystet er normalt, og at jeg bruker opp andre sin tid. Men jeg skal prøve å mote meg opp til å bestille en legetime.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315560-kul-i-brystet/#findComment-2584849
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...