Gå til innhold

Sex: hva er det aller beste du vet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Misjonæren mens jeg kjenner den deilige kroppen hans mot min mens vi kysser og har øyekontakt.

Selvfølgelig å få en blowjob av han er helt himmelsk.

Ja, når det gjelder romatisk, deilig og myksex. Da synes jeg osgå misjonær med han ovenpå er best :) Nettopp på grunn av det du sier med kroppen intil, se og kysse,.

Ellers er jeg stor fan av doggystyle ;)

Gjest kalle tanka

Misjonæren mens jeg kjenner den deilige kroppen hans mot min mens vi kysser og har øyekontakt.

Selvfølgelig å få en blowjob av han er helt himmelsk.

Heter det blowjob når man slikker en dame? Jeg pleier aldri å stappe musa i munnen å suge på den...Det er mulig jeg gjør feil?

Annonse

Gjest Ulvinnen

hva så? vi lever i 2008 så det kommer vel i så fall ikke som noe sjokk, gjør det vel?

Jeg tror heller at "I mine øyne" ikke vet at munnsex kalles blowjobb bare når det utføres på en mann. Beskrivelsen av misjonæsrtillingen høres absolutt ut som om det dreier seg om et heterofilt par.

Det kommer så veldig an på tid og sted og stemning.

Noen ganger finnes det ikke noe bedre enn laaang tid og deilig munnsex. Andre ganger er den ultimate nytelsen en stjålen kvikkis på ett eller annet toalett.

Sammen med mannen min er det meste godt da ;)

Annonse

Gjest Lovelene

Jeg tror heller at "I mine øyne" ikke vet at munnsex kalles blowjobb bare når det utføres på en mann. Beskrivelsen av misjonæsrtillingen høres absolutt ut som om det dreier seg om et heterofilt par.

mulig det. Men det er jo også mulig for homofile gutter å uføre misjonæren da:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...