Gå til innhold

SLE lupus

Gjest velidg sliten av å ikke finne ut også

Anbefalte innlegg

Kan virke som om NAV favoriserer de som "ser" ut til å klare yrkeslivet, og der bommer de totalt.

Jeg sitter ikke i rullestol eller har andre synlige tegn på uførhet, men jeg er 100 % ufør, og jeg kunne ikke klart en jobb. Så her er det tydelig snakk om urettferdighet. Og noe som sårer alle parter!

Er du også syk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315635-sle-lupus/page/2/#findComment-2586100
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veldig sliten av å ikke finne ut også

Ikke før du har vært innom utallige eksperter, NAV, utarbeide eventuell restarbeidsevne og hele mølla.

I Norge får ingen uførtrygd før _alt_ er prøvd.

Jeg tenker at med en slik diagnose og de symptomene jeg har slitt med lenge er ikke poenget at jeg skal bytte jobb eller ikke jobbe, men jobbe f.eks 50%. Jeg stortrives i jobben min. Og tenkte da på om det er typisk for denne diagnosen at man er ufør i 50%. Er det en like vanskelig saksgang dersom man har en alvorlig diagnose og man MÅ sove fra 13-16 for å ha et godt liv ellers? Men jobber helt fint fra 0830-13.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315635-sle-lupus/page/2/#findComment-2586496
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...