kalina Skrevet 14. juli 2001 Del Skrevet 14. juli 2001 Kjäre Mette Moen,jeg takker så mye for ditt svar.Håper du har tid til å svare på dette også da jeg ikke vil spörre noen andre om akkurat dette. Jeg har nye spörsmål etter svaret jeg fikk av deg.Jeg trodde kroppen trengte litt tid til å bli normal igjen,derfor fölte jeg meg trygg på å vente til mens. kom tilbake.Synd,men det går forhåpentligvis bra. Når kan jeg ta gravitest?.Det blir 6 uker siden aborten 17. juli.Men det er jo helt normalt at mens. uteblir en god tid etterpå.! Om jeg er uheldig og må ta en abort til, vil dette gi noen fysiske problemer,minske fruktbarheten etc.? Har min kjäreste noen som helst makt til å sette seg i mot min avgjörelse om abort-juridiskt sett.Vil helst slippe å fortelle han om det. Er det egoistiskt el.mitt personlige valg? Hvordan regner jeg nå ukene-syklusen når min mens. altså ikke har värt normal siden för aborten;ca.overgang mars/april?Spör om dette for å vite innen når jeg evt.må ta aborten.Sånn,nå har jeg sikret meg i tilfelle det skulle skje noe uplanlagt. Håper på raskt svar.Tusen takk for oppmerksomheten! Fra Kalina Solic,22. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31568-sp%C3%B6rsm%C3%A5l-til-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. juli 2001 Del Skrevet 15. juli 2001 Du kan ta gravitest når som helst, men jeg vil anbefale deg å vente til 6 uker etter aborten og ta den en gang ukentlig til du får mensen eller testen evt. blir positiv. Det er IKKE normalt at mensen uteblir en god tid etter en abort. En abort tidlig etter en annen byr ikke på større problem. En abort er kvinnens privatsak. Du må regne fra du tok abort. Ultralyd vil evt kunne endre varighet av en graviditet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31568-sp%C3%B6rsm%C3%A5l-til-svar/#findComment-124815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.