Gå til innhold

Magekramper uten blødninger i uke 11

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på det beste!

Jeg hadde i går morges noen veldige kramper i magen. Det begynte med litt murringer da jeg våkna, og så kom det noen veldige kramper nederst i magen. Hver "krampe varte i ca 20-30 sekunder, og det ga seg etter ca 2 timer. Etter at jeg gikk på do, ble det mye bedre. Bare litt øm i magen resten av dagen. Det har fortsatt ikke kommet noe blod. Hva kan dette være?Kan det rett og slett bare være litt ekstra kraftig mageknip, siden jeg ble bedre etter å ha vært på do? (Var 11+2 i går) I dag er jeg helt fin, og har ikke blødd noe. Det er 24 timer siden det ga seg. Er dette normalt, eller kan det være et tegn på spontanabort?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...