Gå til innhold

Vanlig å skrive "nuss" til venner?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke supersjalu, men dog

Kjæresten min viste meg en mail han har fått av en gammel venninne, som har dessuten har hatt et forhold til tidligere for flere år siden.

Hun skriver noe sånt som "hei vennen, kjempelenge siden sist. Håper du ikke har glemt meg og at vi kan møtes snart. Nuss fra nn"

Ble litt småirritert, for synes det er unaturlig å skrive nuss og sånne ting til andre enn kjæresten. Vet jo at han ikke har sett henne på kjempelenge, men hun vet veldig godt han er sammen med meg nå så synes det er litt provoserende. Hva er vitsen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315754-vanlig-%C3%A5-skrive-nuss-til-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Det kommer an på hvilken tone de har seg i mellom. Hvorfor viste kjæresten din deg mailen? Reagerte han også på at hun hadde skrevet "nuss"?

Jeg har noen venner som jeg kan skrive "smask" til, og andre som jeg aldri ville ha gjort det til, for å ikke skape misforståelser.

Annonse

Gjest Stort sett ikke men...

Jeg har en venn jeg konsekvent kaller "gullet". Jeg kan godt si til ham at jeg er glad i ham osv. Ved en eller annen anledning kan jeg sikkert finne på å signere med noe kliss også.

Men det er kanskje et poeng at han tiltrekkes at et annet kjønn enn mitt?

Gjest forstår deg jeg

Det var teksten som en helhet jeg reagerte på.

Jeg kan godt signere med kyss til venner, også de som er etablert slik som meg.

Men jeg synes hele teksten hun skrev lett kunne oppfattes som at hun ønsket å ta opp igjen kontakten på mange områder..

Gjest Kandetværesånn

Så flott av kjæresten din å vise deg det, jeg vet at min sikkert har skjult den for at han har vært redd for min sjalusi.

Da har jeg hvertfall!! blitt sjalu har jeg funnet den.

Synes også d høres ut som at hun vil noe mer. Jeg har ikke

likt at min kjæreste har møtt ho.

Annonse

Gjest Ikke supersjalu, men dog

Det var teksten som en helhet jeg reagerte på.

Jeg kan godt signere med kyss til venner, også de som er etablert slik som meg.

Men jeg synes hele teksten hun skrev lett kunne oppfattes som at hun ønsket å ta opp igjen kontakten på mange områder..

Var det jeg synes det virker som og. Jeg skriver ikke sånne mailer til kamerater i hvert fall. Synes den var lit flørtete, og at hun ønsker noe mer ja. Men ikke tenkt til å henge meg opp i det, for vet hvor jeg har min kjære, men synes det var litt provoserende allikevel. Kunne skrevet den litt annerledes, så hadde kanskje jeg giddi å bli kjent med henne og, men ikke hvis hun skal legge seg etter han.

Gjest Kandetværesånn

Var det jeg synes det virker som og. Jeg skriver ikke sånne mailer til kamerater i hvert fall. Synes den var lit flørtete, og at hun ønsker noe mer ja. Men ikke tenkt til å henge meg opp i det, for vet hvor jeg har min kjære, men synes det var litt provoserende allikevel. Kunne skrevet den litt annerledes, så hadde kanskje jeg giddi å bli kjent med henne og, men ikke hvis hun skal legge seg etter han.

Du får bare tenke som jeg prøver når jeg blir små-sjalu, kanskje litt smigrende at ho liker han også, så kan ho være grønn av misunnelse å du kan tenke "han e bare bare min".

Heldig du.

Hva andre skriver til min kjære, bryr jeg meg egentlig ikke om. Jeg ville nok brydd meg mer om hva han skriver tilbake. :-)

Vi er begge på et annet forum. Der hender det både at jeg og han får meldinger fra andre som avsluttets med nuss, kos, klem osv... Men etter at jeg ble sammen med ham, har jeg sluttet å svare med slike ting. Han har vel aldri pleis å svare med noen av de tingene. Selv kun nå i det siste han har begynt å sende kyssemunn til meg på sms... :-)

Men når det skal sies. Jeg har en meget god venn som jeg har delt veldig mye med. Min kjære har truffet ham og det har aldri vært noe mellom meg og han. Men fra den kanten kan jeg fra tid til annen få koselige meldinger om at han savner meg. Og som avsluttes med varm klem og liknende. Har svart ham også at jeg savner ham, men det har noe med alt vi har delt, og i år har vi ikke hatt muligheten å treffes en eneste gang.

• 1 måned senere...
Gjest Skjønner deg!

Du får bare tenke som jeg prøver når jeg blir små-sjalu, kanskje litt smigrende at ho liker han også, så kan ho være grønn av misunnelse å du kan tenke "han e bare bare min".

Heldig du.

jeg har samme problem som deg, opptaget noen meldinger min kjære hadde skrevet til sin eks, og hva hun hadde skrevet tilbake.. Masse kos og hjerte.. Liker det ikke.. Syns det er respektløst og dumt.. Greit de er venner, men forholdet der er slutt..Det må man respektere og livet må gå videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...