Gjest syk eller psyk? Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei, jeg er en mann på 25 år. Jeg har stadig vekk ondt i magen, mye luftplager, og har relativt ofte løs avføring. Jeg opplever ofte smerter i lyskeregionen, og den nedre delen av magen, dvs ca under navlen, og ut til sidene (hvis du skjønner hvor jeg mener..?). Dette er en type smerte som stråler ned i bena, ca ved hoften. Det føles som smerten kommer fra blodårene, og at det er trykkrelatert..? Hvis jeg presser på magen under ribbeina gjør det også veldig ondt helt nede i hofteregionen. I tillegg til dette opplever jeg pusteproblemer relativt hyppig, og jeg føler meg veldig trøtt og sliten hele tiden. Gjerne i kombinasjon med hodepine. Er det genrelle stressymptom, eller er det mer alvorlig? Symptomene har vedvart noen år, ikke sikker på hvor mange. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315792-smerter-i-magen-som-str%C3%A5ler-ned-i-bena-v-hoften-etc/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.