Gjest vartimo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gutt 18 år. Hei. jeg har de siste tre ukene hadd en rar hodepine. Den er på høre side av tinningen og går lenger bak og fram, nesten helt til øyet. Smerten oppstår når jeg skaper press i hodet, som når jeg bøyer meg ned for å knyte skoa, eller andre anstrengelser. Jeg fikk vann i øret for noen uker siden, og hadde problemer med å få det ut. Tror ikke jeg fikk det ut heller. Kan dette ha noe med smerten å gjøre. (vannet var i høyre øre) Lurer på hva denne hodepinen kan komme av. Jeg er stiv i skulder og nakkemuskelene og tenkte dette kunne være grunnen. Men jeg føler bare smertene ved anstrengelser, når det skapes "press" i hodet, akkurat som om det er samlet seg noe der inne som tar plass.. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315904-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.