Skomann Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har lest mange av kommentarene til innlegget jeg skrev om sexlivet til meg og min kone. Først av alt: Du som skrev at jeg har vært ekstremt fokusert på "ting" altså høye hæler, strømper osv. tar feil. Jeg tenner veldig på det, men det har aldri hatt stor fokus i vårt forhold. Jeg vil heller si at det har hatt svært lite fokus, sett i forhold til hvor mye det tenner meg. Min kone vet at de nevnte tingene tenner meg, men jeg maser aldri om at hun skal bruke det, jeg hinter ikke en gang om det, fordi jeg føler det blir feil å skulle be om det. Hun vet hva som tenner meg, og hvis hun velger å ikke bruke det, så prøver jeg å vise forståelse, og klager ikke. Men altså, en oppsummering: For å ha glede av sex må man være opphisset eller kåt, det er vel de fleste enige om. For min kone er det slik: Hun trenger å bli kjærtegnet, kysset, strøket osv. for å komme i rett stemning, slik at hun blir kåt nok til å tilfredstille meg, f.eks oralt. Hun sier at de i utgangspunktet ikke er spesielt opphissende å suge, men hvis hun blir "behandlet rett" og jeg trykker på de rette knappene, faller det naturlig. For meg er det slik: Jeg tenner først og fremst på det visuelle. Strømpekledde bein i høye hæler. Lange lakkerte negler. Litt ekstra sminke, og ellers feminine klær tenner meg veldig. En slank og pen kropp er og opphissende, både med og uten disse "effektene". For at jeg skal få ereksjon må jeg være kåt. I blant kommer denne kåtheten ut av intet, men ofte kan den bringes frem av f.eks. de tingene jeg nevner. Når jeg er opphisset faller det veldig naturlig å kjærtegne min kone akkurat slik hun vil. Problemet er da: Min kone ligger og venter på at jeg skal begynne forspillet som hun trenger for å bli opphisset, mens jeg ligger og venter på å bli opphisset, sånn at jeg skal få lyst til å sette i gang forspillet. Hvis jeg ikke er kåt, må jeg i såfall sette i gang forspillet av plikt, fordi vi skal ha sex, ikke som en følge av at jeg er kåt. Så lenge det ikke er noe visuelt ved henne som tenner meg, så ligger vi altså der og venter på hverandre. Og da er vi kanskje ved sakens kjerne. Min kone har altså lagt på seg ganske kraftig det siste året. Det er ikke gøy å si det, og det er muligens politisk ukorrekt av meg, men slik kroppen hennes er nå, virker den mer som en turn-off enn turn-on. Det betyr at når vi går til sengs, så forsvinner all lyst på sex hos meg. Det igjen gjør at det føles som et ork å skulle "jobbe" for å få henne opphisset, for deretter å ha sex. Hun krever på en måte at jeg skal gjøre jobben med å hisse henne opp, og samtidig gjøre jobben med å tilfredstille meg selv. mens hun i de fleste tilfeller bare ligger der og tar i mot. Det er derfor jeg mener at forventningene til meg er mye høyere enn mine til henne. Hun "forlanger" at jeg skal starte det hele, til tross for at jeg ikke har lyst på sex eller føler meg kåt, uten at hun gjør noe for å gjøre meg kåt. Jeg mener at det tross alt er lettere for henne å kle seg i litt sexy undertøy for å få meg i gang, enn det er at jeg skal hente lysten fra ingensteds for å få henne i gang. Sagt på en annen måte: Det er lettere å ta på seg sexy undertøy på kommando enn det er å frembringe en ereksjon på kommando. Hadde hun slanket seg, ville mye av problemene vært løst, men slik det er nå, er det altså ingen ting som tenner meg ved henne. Jeg elsker henne, og har ingen planer om å "skaffe meg nye kone" som en skrev. Og jeg vet ikke om det er vanskelig for kvinner å forså, men det er altså fullt mulig å elske noen, og være glad i dem, og likevel ikke føle seksuell opphisselse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dilemma Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg leser det du skriver. Men jeg må innrømme at det hadde satt lagt inne hos meg å dresse meg opp når jeg forstod at i utgangspunktet tente ikke jeg mannen min pga overvekt. Og tro meg, det vet hun. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2589369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje hun trenger å føle at du har lyst på henne før hun slipper sge løs og blir kåt og vil tilfredsstille deg? Man har verken lyst til å kle seg i sexy undertøy, vise seg naken eller pynte seg når man vet den man skal vise seg for ikke tenner på deg uansett.. Det gir lav selvtillitt og gjør at man mister lyst og tenker for mye på det i stedet for å¨nyte og bli kåt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2589520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurer jeg på Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ville du tent på henne med "utstyr" nå da? Ville utstyret redusert følelsen av turn-off? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2589774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ville du tent på henne med "utstyr" nå da? Ville utstyret redusert følelsen av turn-off? Godt spørsmål. Det kommer litt an på. Strømper tror jeg kanskje ville virke mot sin hensikt... sko, sminke eller et litt mer feminint soveantrekk ville ha en effekt. Men du peker på noe viktig. Vekten hennes er nok hovedproblemet vårt, på hver vår måte... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kanskje hun trenger å føle at du har lyst på henne før hun slipper sge løs og blir kåt og vil tilfredsstille deg? Man har verken lyst til å kle seg i sexy undertøy, vise seg naken eller pynte seg når man vet den man skal vise seg for ikke tenner på deg uansett.. Det gir lav selvtillitt og gjør at man mister lyst og tenker for mye på det i stedet for å¨nyte og bli kåt. Det er jo nettop det hun trenger...men mitt problem er at jeg rett og slett ikke tenner.... Problemet vårt er egentlig at jeg ikke har lyst på sex lenger, fordi det ikke er noe som tenner meg..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elskoverbra Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er jo nettop det hun trenger...men mitt problem er at jeg rett og slett ikke tenner.... Problemet vårt er egentlig at jeg ikke har lyst på sex lenger, fordi det ikke er noe som tenner meg..... Prøv med ei raff dildo, håndhjern og røffe kremer. Funker alltid. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg leser det du skriver. Men jeg må innrømme at det hadde satt lagt inne hos meg å dresse meg opp når jeg forstod at i utgangspunktet tente ikke jeg mannen min pga overvekt. Og tro meg, det vet hun. Jeg forstår det... Hovedproblemet er vekta, og at det gjør at jeg ikke tenner. Det er og et problem for henne, fordi det hemmer henne når det gjelder å føle seg sexy.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå har ikke jeg lest ditt forrige innlegg. Men jeg forstår jo godt det du skriver her. Jeg tror ikke det er enklere for henne å kle på seg spesielle ting, enn det er for deg å starte et forespill. (Eller motsatt). Så her tror jeg nok at dere bør ta ansvar litt annenhver gang for å få til ting. Jeg har også stor tro på at positiv oppmerksomhet er bedre enn negativ oppmerksomhet. Kanskje du kan gjøre noe som hjelper henne å gå ned i vekt? Foreslå aktiviteter/trening sammen osv. Gi også positive kommentarer de dagene ho gjør det du ønsker at ho skal gjøre. (Koselig å gå tur med deg, koselig å trene med deg, du ser glad ut, pent kledd osv.) Ta også initiativ til sunn mat. Både i innkjøp og matlaging. På den måten kan du jo komme nærmere målet ditt:-) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Var tjukk før Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Problemet her er bedre beskrevet enn sist gang du skrev inn. Slik jeg ser det så er problemet at du ikke tenner på kroppen hennes slik den ser ut nå lenger. Og hun tenner ikke på deg heller. Begge venter på at den andre skal trykke på knappene og få ting i gang, men ingen gidder å begynne fordi man rett og slett ikke har spesielt lyst. For deg går det på selvtilliten løs at hun ikke ser ut til å gidde å legge seg i selen for å glede deg. For henne kan jeg levende forestille meg at det går på selvtilliten løs at du ikke liker kroppen hennes mer. 1. Har hun planer om å gå ned i vekt? Jeg vet ikke hvorfor hun har lagt på seg det siste året, men går det an å gjøre noe med det? En slik vektutvikling er uansett ikke sunn og bør endres. 2. Er det noe du kan gjøre for å finne henne sexy akkurat slik hun er? 3. Er du sikker på at dere ønsker å være i dette forholdet egentlig - og på at begge to _faktisk_ ønsker å både se, verdsette og imøtekomme den andre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Problemet her er bedre beskrevet enn sist gang du skrev inn. Slik jeg ser det så er problemet at du ikke tenner på kroppen hennes slik den ser ut nå lenger. Og hun tenner ikke på deg heller. Begge venter på at den andre skal trykke på knappene og få ting i gang, men ingen gidder å begynne fordi man rett og slett ikke har spesielt lyst. For deg går det på selvtilliten løs at hun ikke ser ut til å gidde å legge seg i selen for å glede deg. For henne kan jeg levende forestille meg at det går på selvtilliten løs at du ikke liker kroppen hennes mer. 1. Har hun planer om å gå ned i vekt? Jeg vet ikke hvorfor hun har lagt på seg det siste året, men går det an å gjøre noe med det? En slik vektutvikling er uansett ikke sunn og bør endres. 2. Er det noe du kan gjøre for å finne henne sexy akkurat slik hun er? 3. Er du sikker på at dere ønsker å være i dette forholdet egentlig - og på at begge to _faktisk_ ønsker å både se, verdsette og imøtekomme den andre? Ja, vi vil være i forholdet. Hun har mer lyst på sex enn det jeg har, men problemet er altså at jeg ikke tenner, og dermed ikke tar initiativet. Men bevares, vi har sex, men ikke så ofte som vi nok begge egentlig vil. Det skal og nevnes at vi har et lite barn sammen, som tar mye tid og krefter, så det kan nok også være medvirkende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå har ikke jeg lest ditt forrige innlegg. Men jeg forstår jo godt det du skriver her. Jeg tror ikke det er enklere for henne å kle på seg spesielle ting, enn det er for deg å starte et forespill. (Eller motsatt). Så her tror jeg nok at dere bør ta ansvar litt annenhver gang for å få til ting. Jeg har også stor tro på at positiv oppmerksomhet er bedre enn negativ oppmerksomhet. Kanskje du kan gjøre noe som hjelper henne å gå ned i vekt? Foreslå aktiviteter/trening sammen osv. Gi også positive kommentarer de dagene ho gjør det du ønsker at ho skal gjøre. (Koselig å gå tur med deg, koselig å trene med deg, du ser glad ut, pent kledd osv.) Ta også initiativ til sunn mat. Både i innkjøp og matlaging. På den måten kan du jo komme nærmere målet ditt:-) Lykke til. Vel.... jeg vil påstå at det er enklere å ta på seg et par strømper enn det er å trylle frem en ereksjon på kommando 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Prøv med ei raff dildo, håndhjern og røffe kremer. Funker alltid. Lykke til. Gjerne det, men problemet er hva som skal gjøres med dem....det blir alltid jeg som må gjøre alt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Var tjukk før Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, vi vil være i forholdet. Hun har mer lyst på sex enn det jeg har, men problemet er altså at jeg ikke tenner, og dermed ikke tar initiativet. Men bevares, vi har sex, men ikke så ofte som vi nok begge egentlig vil. Det skal og nevnes at vi har et lite barn sammen, som tar mye tid og krefter, så det kan nok også være medvirkende... Den siste setningen der forteller meg en hel del. Det viktigste - dette ordner seg :-) Det er en prøvelse for en kvinnekropp - og et forhold - å få barn. Men hang in there - det blir bedre igjen. Kona blir slank og pen igjen, og hormonene dine kommer i gang igjen når du ser hvor fin hun blir. Og da får dere sikkert en unge til så er dere i gang igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vel.... jeg vil påstå at det er enklere å ta på seg et par strømper enn det er å trylle frem en ereksjon på kommando Fysisk ja, men ikke nødvendigvis psykisk. Så "give and take" fungerer nok best:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Var tjukk før Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vel.... jeg vil påstå at det er enklere å ta på seg et par strømper enn det er å trylle frem en ereksjon på kommando Som dame med liten selvfølelse en gang i tiden vet jeg ikke om jeg kan si meg enig i akkurat det nei :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2590350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Som dame med liten selvfølelse en gang i tiden vet jeg ikke om jeg kan si meg enig i akkurat det nei :-) Du er ikke enig i at det er enklere å ta på seg et par strømper enn å få ereksjon uten noen form for opphisselse? Da har du svært liten forståelse for menns ereksjon. Det er sikkert ikke bare bare å ta på seg sexy undertøy når en ikke føler seg attraktiv, men det er fortsatt fullt mulig å gjøre det. En ereksjon kan man ikke tvinge på seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2591028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Var tjukk før Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du er ikke enig i at det er enklere å ta på seg et par strømper enn å få ereksjon uten noen form for opphisselse? Da har du svært liten forståelse for menns ereksjon. Det er sikkert ikke bare bare å ta på seg sexy undertøy når en ikke føler seg attraktiv, men det er fortsatt fullt mulig å gjøre det. En ereksjon kan man ikke tvinge på seg selv. Det er ikke så lett å tvinge på seg de strømpene heller - var bare det jeg mente. Var ikke meningen å gjøre narr av ereksjonsvanskeligheter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2591077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hmmm.... Hvor gammel er den lille dere har? Og hva er det snakk om når du sier at hun har lagt på seg ganske mye det siste året. Litt vanskelig å forstå deg i noen av meldingene. Av diverse grunner døde forholdet mellom meg og far til jentene ut. Og det siste året orket jeg ikke ha sex med ham. Han så kun vekta, og ikke personen jeg var innenfor den. Selvtilliten min var ganske lav på den tiden. Det var en ond sirkel, for jo mer han avskydde kroppen min, jo mer avskydde jeg den selv også. Og det kunne føre til litt ekstra mat og kos både nå og da. Dette var ikke hovedgrunnen til at det ble slutt, men det hjalp som sagt ikke på selvtilliten. Ikke altfor lenge etterpå ble jeg sammen med en annen. For meg var det mest det der med å finne seg selv igjen. Oppdage at man faktisk har lyst og kan nyte det å ha sex. Han her var en godt trent kar med six pack og nydelige muskler generelt. Han innrømmet at jeg hadde noe mer glasur på kroppen enn han var vant med, men det ble fort glemt. For på tross av den ekstra glasuren, hadde jeg en følelse av å være verdens vakreste mens vi hadde sex. Med lyset på og speil både her og der. Altså.. med bare et par måneders mellomrom, hadde jeg gått fra å være et aseksuelt vesen, til å bli en skikkelig sex babe. Og i utgangspunktet hadde nok far til jentene og denne nye karen samme smak når det gjaldt hva de likte når det kom til jenter. Så en del av problemet dere har, ligger nok hos deg også. Ikke bare hos henne. Nå skal det sies at jeg aldri ville funnet på å gå i hans t-skjorter. Heller ikke i store plagg som virker som telt. Jeg har vel en formening om at det er bedre å vise frem ei valke eller to, enn å kle seg i telt. Men så klart... det er forskjell på pølseskinn og tettsittende. Du ville nok heller aldri finne meg med lange lakkerte negler, men det er fordi jeg kan ha slike på jobb. Og hadde jeg visst at strømper og sko tenner deg, ville jeg nok ei gang i blant stilt opp i dem. Når det gjelder din lyst. Hva med å prøve stillinger hvor du ikke ser alt det du kanskje ikke liker like godt. Om hun ligger på side og du trenger inn i henne bakfra. Bruk hendene på brystene hennes eller på hofta hennes... Da trenger du hverken se eller ta på magen hennes, om den ikke tenner deg. Stående.Vanlig doggy... Slike stillinger burde gjøre det lettere for deg å akseptere kroppen hennes. Og når dere har sex, om det er deilig, så fortell henne det. Skryt av henne. For når selvtilliten bygges opp, så vil hun nok gi mere også. Og når hun gir mer, så burde det være enda enklere å glemme det du ikke liker. Husk også at sex er en aktivitet hvor man forbrenner mye. Mye sex kan dermed føre til ei mer veltrent kone.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2591136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skomann Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hmmm.... Hvor gammel er den lille dere har? Og hva er det snakk om når du sier at hun har lagt på seg ganske mye det siste året. Litt vanskelig å forstå deg i noen av meldingene. Av diverse grunner døde forholdet mellom meg og far til jentene ut. Og det siste året orket jeg ikke ha sex med ham. Han så kun vekta, og ikke personen jeg var innenfor den. Selvtilliten min var ganske lav på den tiden. Det var en ond sirkel, for jo mer han avskydde kroppen min, jo mer avskydde jeg den selv også. Og det kunne føre til litt ekstra mat og kos både nå og da. Dette var ikke hovedgrunnen til at det ble slutt, men det hjalp som sagt ikke på selvtilliten. Ikke altfor lenge etterpå ble jeg sammen med en annen. For meg var det mest det der med å finne seg selv igjen. Oppdage at man faktisk har lyst og kan nyte det å ha sex. Han her var en godt trent kar med six pack og nydelige muskler generelt. Han innrømmet at jeg hadde noe mer glasur på kroppen enn han var vant med, men det ble fort glemt. For på tross av den ekstra glasuren, hadde jeg en følelse av å være verdens vakreste mens vi hadde sex. Med lyset på og speil både her og der. Altså.. med bare et par måneders mellomrom, hadde jeg gått fra å være et aseksuelt vesen, til å bli en skikkelig sex babe. Og i utgangspunktet hadde nok far til jentene og denne nye karen samme smak når det gjaldt hva de likte når det kom til jenter. Så en del av problemet dere har, ligger nok hos deg også. Ikke bare hos henne. Nå skal det sies at jeg aldri ville funnet på å gå i hans t-skjorter. Heller ikke i store plagg som virker som telt. Jeg har vel en formening om at det er bedre å vise frem ei valke eller to, enn å kle seg i telt. Men så klart... det er forskjell på pølseskinn og tettsittende. Du ville nok heller aldri finne meg med lange lakkerte negler, men det er fordi jeg kan ha slike på jobb. Og hadde jeg visst at strømper og sko tenner deg, ville jeg nok ei gang i blant stilt opp i dem. Når det gjelder din lyst. Hva med å prøve stillinger hvor du ikke ser alt det du kanskje ikke liker like godt. Om hun ligger på side og du trenger inn i henne bakfra. Bruk hendene på brystene hennes eller på hofta hennes... Da trenger du hverken se eller ta på magen hennes, om den ikke tenner deg. Stående.Vanlig doggy... Slike stillinger burde gjøre det lettere for deg å akseptere kroppen hennes. Og når dere har sex, om det er deilig, så fortell henne det. Skryt av henne. For når selvtilliten bygges opp, så vil hun nok gi mere også. Og når hun gir mer, så burde det være enda enklere å glemme det du ikke liker. Husk også at sex er en aktivitet hvor man forbrenner mye. Mye sex kan dermed føre til ei mer veltrent kone.... :-) Når jeg har sex, og har blitt kåt av en eller annen grunn, så er ikke kroppen hennes avskyelig for meg, som du antyder. Det går greit, og jeg klarer å fokusere på andre ting enn at kroppen hennes ikke er "perfekt". Problemet ligger mest i at kroppen hennes og fraværet av det som jeg synes er sexy, gjør at jeg mister litt piffen, og ikke gidder å sette i gang med sex... Jeg snakker heller ikke bare om sko og strømper til sengebruk, men det å være litt mer kvinnelig i hverdagen. Det er jo sånn at mange kvinner kler seg sexy (i mine øyne) hver dag. Kanskje de har på seg sko eller støvletter med høy hæl, kanskje de har strømpebukser, kanskje de har leppestift osv. på seg til daglig. Min kone er liksom litt mer joggebukse, joggesko, t-skjorter osv. og når hun er ute eller på jobb, er det fortsatt litt posete bukser, joggesko osv.. Jeg savner vel rett og slett en feminin, hverdagssexy kone, og da snakker jeg ikke om ekstreme ting, men det lille ekstra som gjør at hun ser sexy ut. Når det gjelder vekta hennes, så har hun en BMI på ca 31, det vil si fedme, og ikke bare overvekt, i følge tabeller. Hun er for øvrig lanske lav, så det merkes kanskje ekstra mye da... Jeg innrømmer glatt at jeg ikke er perfekt selv, og at det helt sikkert er mye jeg kunne gjøre for å endre på det dårlige sexlivet...men det føles som et ork når jeg føler at hun hele tiden gjør det motsatte av det jeg liker, og det hun d vet jeg liker.... For ordens skyld, min BMI er 27, så jeg er ikke perfekt jeg heller. Men jeg har full forståelse for at det er en ond sirkel å komme i når man legger på seg, føler seg mindre sexy, ser ingen grunn til å kle seg sexy, fordi ingenting passer osv osv. Hun prøver å slanke seg, og jeg prøver å hjelpe henne så godt jeg kan med å gi henne komplimenter og oppfordre henne til å ut og gå. Vi har ellers et veldig godt forhold, og det er kun sexlivet som ikke er så bra som det kunne ha vært. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315930-sexlivet-d%C3%B8r-ut-en-oppsummering/#findComment-2591831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.