Gå til innhold

HAN kommer ikke! :(

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg har nettopp møtt en mann som er helt fantastisk. Han er verdens peneste og snilleste mann. Vi har kjent hverandre i 2 uker na, og hatt sex 2 ganger. (Han er den første jeg har sex med.) For min del var det helt topp, og jeg fikk orgasme begge gangene. Men problemet er: HAN kommer ikke! Og jeg som trodde at dette aldri var noe problem for mannfolk. Han er stiv som bare det hele tiden, men han vil bare ikke komme. Vi holdt pa veldig lenge begge gangene, og vi gjorde alt mulig i flere forskjellige stillinger. Men ingenting fungerte tydeligvis. Noen ganger trodde jeg det var like før, for han bevegde seg fortere, men nei. Etter en stund gir han seg.

Jeg blir rett og slett veldig lei meg, for jeg føler at jeg ikke strekker til. Det hadde hjulpet om han hadde sagt noe, men han gjør ikke det heller, sa da begynner jeg hvertfall a lure. Det er heller ikke lett a vite hva han synes er godt og ikke, for han gir sa lite lyd fra seg. Det hadde hjulpet meg veldig om han ga litt lyd, siden jeg er uerfaren. Men han virker liksom allikevel fornøyd, og vi koser som bare det i lange tider etterpa. Men jeg blir ganske lei meg, og det frustrerer meg at jeg ikke vet hvorfor dette skjer. Hadde jeg bare visst hva det var... Men jeg føler ikke helt at jeg vil mase pa han om dette heller, det virker kanskje bare mot sin hensikt.

Hva kan dette vere??? Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315942-han-kommer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ta detmed ro

Ta tiden til hjelp. Kanskje han er redd for å ikke strekke til? Kanskje han blir stresset av det og at det er derfor han ikke kommer.

Du kan jo spørre han også, om det er noe du kan gjøre for å hjelpe han til orgasme?

Eller hva med å suge han, det pleier å virke på 99% av den mannlige befolkningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315942-han-kommer-ikke/#findComment-2589847
Del på andre sider

Du føler du ikke strekker til???? Hvorfor det? Du har ikke noe direkte ansvar for hans orgasme. Og hans manglende orgasme skyldes ikke deg. De fleste menn klarer å ta ansvar for sin egen orgasme. Når noen ikke klarer det så skyldes det ikke kvinnen, men andre ting. Det kan være fysisk, men mest sannsynlig psykisk. Og det hjelper ikke at du tar deg nær av det. Da føler han seg enda mer mislykket.

Ta det med ro og ta tiden til hjelp. Ikke stress han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315942-han-kommer-ikke/#findComment-2591023
Del på andre sider

Ta tiden til hjelp. Kanskje han er redd for å ikke strekke til? Kanskje han blir stresset av det og at det er derfor han ikke kommer.

Du kan jo spørre han også, om det er noe du kan gjøre for å hjelpe han til orgasme?

Eller hva med å suge han, det pleier å virke på 99% av den mannlige befolkningen.

For mange er det nok psykisk...

Har vært borte i en selv. Og da hjalp det ikke å suge... han så stjerner og måer og planeter. Besvimte nærmest av hvor deilig det var, men han hadde nok vært singel for lenge... For den eneste måten han klarte å få utløsning på, var om han fullførte med hånda selv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315942-han-kommer-ikke/#findComment-2591140
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...