fjellrypa1365380652 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vi er begge ca 30 år,og møttes via internett for ca 1,5 år siden.Jeg ville ha han med det samme,men han var usikker og vinglet fram og tilbake i ca tre mnd før han bestemte seg for å satse på meg,etter at han da hadde ligget med en annen dame på fest og følt at det var feil og angret skikkelig. Etter ett år kjøpte vi hus og vi har stort sett hatt en fint og godt forhold fram til i sommer.Han har et par ganger nevnt så vidt at han er usikker om dette er det riktige,uten at vi har diskutert det noe mer. I sommer begynte jeg i ny jobb og blomstret ordentlig opp av det positive nye miljøet!Jeg begynte da også for alvor å legge merke til negative sidene ved han, som jeg tidligere ikke hadde hengt meg like mye opp i. Han er humørsyk og har lettere for å tenke negativt enn det jeg har,så jeg ender rett som det er opp med å "snu stemningen til noe bra igjen",samtidig så synes jeg det er lite tak i han og jeg har de siste to-tre mnd ikke tatt initiativ til sex,da han ikke tiltrekker meg slik som før. Jeg er nå veldig i tvil om jeg skal la tiden gå og se om dette bare er en fase,eller om jeg bør ta avgjørelsen å gå. Jeg er nesten alltid blid og positiv og er vant til å ordne opp i det meste sjøl,jeg er selvstendig og har nå blomstret opp skikkelig i den nye jobben...jeg føler meg også egoistisk som faktisk tenker at han kanskje ikke er bra nok lengre...jeg ønsker at han hadde vært mere positiv og løsningsorientert. Min familie bor langt unna og jeg savner dem mye.Han viser liten interesse for dem og han sier det er kjedelig å besøke dem..noen ganger blir han da likevel med for min skyld. Han er ellers snill og god ,og en flott fyr. Noen som har lignende erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315957-g%C3%A5-eller-bli/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det kan da ikke komme som noe sjokk at han er forskjellig fra deg. ;-) Uansett hvilken mann du spar opp vil du før eller siden finne sider ved ham som du ikke liker. Skal du dumpe alle ved førte negative erfaring, bør du konsekvent avstå fra å flytte sammen med noen. Gjør klart at du kun er interessert i flyktige forhold. Sats heller på å finne en god måte å leve med deres forskjelligheter enn å dømme fyren nord og ned fordi han ikke er like fortreffelig som deg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315957-g%C3%A5-eller-bli/#findComment-2590098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det kan da ikke komme som noe sjokk at han er forskjellig fra deg. ;-) Uansett hvilken mann du spar opp vil du før eller siden finne sider ved ham som du ikke liker. Skal du dumpe alle ved førte negative erfaring, bør du konsekvent avstå fra å flytte sammen med noen. Gjør klart at du kun er interessert i flyktige forhold. Sats heller på å finne en god måte å leve med deres forskjelligheter enn å dømme fyren nord og ned fordi han ikke er like fortreffelig som deg. mvh Jeg skjønner hva du mener, men tenker at de ikke har barn sammen og at når hun allerede nå føler det er noe som skurrer, så bør de heller ikke være sammen. Han virker jo også usikker på om dette forholdet er noe å basere seg på (slik jeg oppfatter det). Jeg tenker at det beste er at de går ver til sitt. Når forholdet er slik nå, så vil det neppe bedres hvis de evt får barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315957-g%C3%A5-eller-bli/#findComment-2590100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skjønner hva du mener, men tenker at de ikke har barn sammen og at når hun allerede nå føler det er noe som skurrer, så bør de heller ikke være sammen. Han virker jo også usikker på om dette forholdet er noe å basere seg på (slik jeg oppfatter det). Jeg tenker at det beste er at de går ver til sitt. Når forholdet er slik nå, så vil det neppe bedres hvis de evt får barn. Du har et poeng. Forhistorien, slik jeg forstår det, er at hun raskt var sikker på sine følelser. Men ved første motbakke blir hun i tvil. Da har de alt blitt samboere. Poenget mitt er at om det skal så lite til før man gir opp, bør man avstå fra å være så kjapp i avtrekkeren på å flytte sammen og lage tette bånd. Både av hensyn til seg selv og ikke minst alle partnere som vil bli dumpet med slike holdninger. Alle tviler da iblant på et forhold. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315957-g%C3%A5-eller-bli/#findComment-2590109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du har et poeng. Forhistorien, slik jeg forstår det, er at hun raskt var sikker på sine følelser. Men ved første motbakke blir hun i tvil. Da har de alt blitt samboere. Poenget mitt er at om det skal så lite til før man gir opp, bør man avstå fra å være så kjapp i avtrekkeren på å flytte sammen og lage tette bånd. Både av hensyn til seg selv og ikke minst alle partnere som vil bli dumpet med slike holdninger. Alle tviler da iblant på et forhold. mvh Ja, er enig med deg i akkurat det. Det er en grunn til at jeg har hatt samme mann i over 20 år ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315957-g%C3%A5-eller-bli/#findComment-2590113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellrypa1365380652 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, er enig med deg i akkurat det. Det er en grunn til at jeg har hatt samme mann i over 20 år ;-) takk for innspillene!Det setter jeg stor pris på..fyren er flott og jeg skal virkelig legge min følelser og godside til for å gjøre min beste innsats,så jeg ikke gjør noe overilt...han stiller jo opp for meg når jeg har det vanskelig også..og hvor viktig er ikke det! Man har jo gode og dårlige perioder...håper han er den rette for meg så vi får et langt og godt liv..jeg håper virkelig det..men han er en utfordring! Han er tydelig vant til å kunne reagere som han vil,uten å måtte ta hensyn til de rundt seg...så vi får se om det hjelper å ta en prat..har da sikkert ikke en perfekt dame han heller,,, Takk for innspill nok en gang! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315957-g%C3%A5-eller-bli/#findComment-2594667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.