Gjest supermama Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei, Jeg fikk i mai 2008 satt inn kobberspiral. Soennen min var da 6 mnd, og rett etter dette fikk jeg tilbake menstruasjonen. Den har vaert veldig regelmessig og kommet paa dagen hver gang. Under mensen i august klarte vi paa en taapelig maate aa ha sex med tampongen inne i skjeden, slik at denne ble dyttet langt oppover og vi hadde problemer med aa faa den ut igjen, men fikk ut hele til slutt. neste menstruasjon kom som normalt paa dagen. jeg hadde heller ikke sex mellom disse to menstrasjonene. Fredag 26.sept og resten av mnd + okotober har jeg saa og si hatt sex hver dag. Ventet mensen torsdag 4. okt, men den kom ikke. Har fremdeles ikke kommet. Tok en grav.test for et par dager siden og den var negativ. Har hatt rikelig med hvit, litt tykk utflod, som de par siste dagene naa har gaatt fra aa vaere rosa til moerk brun. Ikke mensen. Kan jeg vaere gravid? Er redd for at spiralen kan ha blitt skjoevet ut av posisjon/loesnet da vi hadde sex, mens tampongen var inne i skjeden... Haaper paa svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315963-gravid-med-kobberspiral/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, du kan være gravid og ha hatt en meget tidlig abort. Da vil det etter hvert bli blødning, men ikke nødvendigvis så kraftig. Hvis du får smerter bør du søke lege da det er øket risiko for graviditet utenfor livmor. Det kan også være andre årsaker til forsinket menstruasjon, i form av hormonforstyrrelser, men det er mindre sannsynlig. Det at du hadde samleie med tampong i skjeden betyr ikke noe for plassering av spiralen. Du bør likevel sikre at spiralen er på plass ved å kjenne etter tråden. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315963-gravid-med-kobberspiral/#findComment-2590796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.