Gå til innhold

Hvordan be noen om å kysse anderledes?

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen ekspert selv...

Saken er...jeg har en elsker/kjæreste (vi er litt begge deler). Vi har blitt veldig glad i hverandre og har det godt de gangene vi sees. Sex er ikke noe stort tema ennå, men mange kyss har det blitt. Saken er at han kysser så totalt anderledes enn meg selv og hva jeg liker. Jeg elsker lange seige og rolige kyss, han har et tempo som nesten stresser meg. Jeg klarer ikke å nyte dette sånn som jeg bør.

Men kan man egentlig be noen om å kysse anderledes eller er dette noe jeg må leve med? Og hvordan lufter jeg eventuelt dette uten å såre han?

Fortsetter under...

Begynt pent med å si at han må ta det litt roligere, så får du håpe at han gjør det. Så kan du prøve å kontrollere han litt underveis, så bør han skjønne hvordan du liker det etter hvert.

Hvis ikke dette nytter så får du bare si i klartekst hvordan du vil ha det, men det kan selvsagt føre til at han blir litt såret.

Si i fra på en hyggelig måte, og få han til å kysse slik du vil. Ikke si at du ikke liker å bli kysset slik han gjør det, men si at du ønsker å forsøke å kysse på en annen måte. Variasjon er bra! Spør samtidig om hvordan han liker å bli kysset, og forsøk dette også.

På et senere tidspunkt, når sex blir et tema, så kommer dere til å få mye å snakke om. Skal dere få et godt sexliv må dere klare å snakke om hva dere liker, osv uten at dette skal være komplisert. Sliter du med å snakke om kyssing nå, så vil det garantert bli vanskelig å snakke om virkelige intime detajer om en stund. Klarer dere å "bryte isen" nå, så blir det mye enklere å få et godt seksuelt forhold når dere er klare for det.

Her må du reagere raskt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...