Gå til innhold

Samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Gjest huldreline

Jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 16 år, det blir 20 år til våren. Vi har hatt mange topper og bølgedaler sammen. Men nå tror jeg at jeg rr på tur ut. Jeg har fått følelser for kompisen hans, og han for meg. Vi har ikke hatt noe forhold til hverandre, men er begge klar over hva den andre føler. Det har vært slik i nesten et år nå, og mannen min har vært klar over det siden begynnelsen av juli da jeg ble konfrontert med det, og innrømmet at det er sterke følelser mellom oss. Han vil at vi skal prøve å komme gjennom det, noe som jeg setter utrolig stor pris på, men jeg tror ikke det kan fungere mellom oss etter dette. Kameraten hans har sagt fra at han ikke ønsker mere kontakt med meg, og han og min mann er ikke på talefot. Men når han nå er borte fra livet vårt, kjenner jeg at det ikke var det som ødela forholdet mellom meg og mannen min, men alt som har skjedd mellom oss i løpet av livet. jeg føler det som jeg har ventet på at mannen min skulle få tid til meg og barna i alle disse årene, men at han ikke har tatt seg tid før nå, når han oppdager at jeg er på tur bort fra ham. Jeg tror det er for sent, for det har vært et helvete hjemme hos oss siden "innrømmelsen", og jeg kjenner at jeg ikke klarer å vende meg mot ham, kjenner bare at jeg vil ut, men vi har 3 kjekke barn å ta hensyn til også...og mannen min sier han blir gal hvis jeg ikke gjør noe for at alt skal ordne seg mellom oss...så jeg har et tidspress her også, hva i alle dager skal jeg gjøre? Vi bodde hver for oss et år for 8 år siden, men da ordnet alt seg. Jeg vil ikke utsette barna for dette igjen bare for at jeg skal få tid og rom til å finne ut hva jeg vil. Men nå føler jeg meg virkelig presset, og greier ikke ta noen avgjørelse. Jeg er også redd for at det er de sterke følelsene for kameraten hans som ligger til grunn for at jeg ikke klarer å fikse det med mannen min, at jeg egentlig håper at det blir oss to en gang, selv om jeg egentlig ikke tror det. Jeg trenger et veldig godt råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316006-samlivsbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...