Gå til innhold

Brunlig utflod etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest heather

Jeg er en jente på 27 år som fødte for 5 mnd siden. Både svangerskap og fødsel var problemfritt. Jeg er derimot ennå plaget av litt utflod som er brunlig på farge, og må derfor bruke truseinnlegg dag og natt. Jeg har også tidligere hatt utflod, men da hadde den en annen farge og lukt. Nå lukter den nesten litt "avføring", uten at det er det det er. Hva skyldes dette? Var hos lege, men fikk ikke noe svar der. Måtte sy litt etter fødselen, men har ikke hatt noe problemer i etterkant med det. Vil dette gi seg? Synes dette er plagsomt, blant annet fordi jeg føler jeg må dusje før samleie etc for å føle meg ren. Er det noe jeg kan gjøre? Har ikke fått tilbake menstruasjonen ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316040-brunlig-utflod-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes at du skal få en sjekk hos din fastlege for en gynekologisk undersøkelse. I verste fall kan det være en liten fistel mellom skjeden og endetarmen som er oppstått i forbindelse med fødselen.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...