Gjest eks-kone Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Min eks-mann har giftet seg på nytt. Hans nye kone er med på absolutt alle tilstelninger og arrangement i regi av skolen og andre organisasjoner. Jeg og barnas far får aldri en mulighet til å være alene med barna. Det er ingen andre foreldre som har med sin nye respektive. Dette setter meg i en vanskelig situasjon. De andre foreldrene reagerer også. I dag fikk jeg spørsmål om min datter var hennes datter :-( Hun møter på første skoledag, på møter vedrørende barna og som sagt alle arrangement. Kanskje hun ikke tør å slippe mannen sin av syne? (Han har vært utro både mot meg og mot henne). Hun har selv to små barn, men de bor hos sin far ti mil unna - hun er helgemamma. Jeg synes det er utrolig trist og vanskelig at absolutt ingen arena nå lenger er forbeholdt oss som foreldre. Ting føles veldig vanskelig for , selv om jeg synes hun er hyggelig nok. Burde hun ikke selv forstått at noen tilstelninger faktisk er forbeholdt barnas foreldre? De har jo faktisk en mor?? Det kan virke som om far heller ønsker å ha med henne og at jeg skal holde meg hjemme - det gjør jo ikke saken enklere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316120-min-manns-nye-kone-m%C3%B8ter-p%C3%A5-alle-arrangement/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.