Gjest Fidine Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei, noen dager er det svært ille og den ene rapen avløser den andre . Ikke bedre i liggende stilling. unngår drikke med kullsyre, og prøver å finne ut hvilke matvarer som er spesielt utløsende for denne luften som kommer opp en vei.Min mor hadde en aneyrisme (utposning), på spiserøret. -jeg nevnte dette i tillegg til hovedproblemet hos min fastlege sist, har ikke vært hos lege de siste 7 år, før dette siste året - som var å fjerne en kløende føflekk og tok ikke dette som særlig viktig problem. For meg er dette en stoor plage, og hvis noen har et råd, eller har hørt om noe liknende, så er jeg klart takknemlig for det.. god fredagskveld, hilsen Fidine, snart 60 .... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316125-jeg-har-rapet-i-7-mnd-ellers-er-alt-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.