Gå til innhold

Har aldri hatt Orgasme!!

Anbefalte innlegg

Gjest Minus O

Hei. Jeg er ei jente på 27 år som er sammen med en fantastisk mann. Vi har kjent hverandre i nesten 3 år, og har vært sammen i nesten 2 år. Vi har et fantastisk forhold, som er trygt, stabilt og vi elsker hverandre virkelig. Før jeg ble sammen med han, var jeg i et forhold som varte i nesten 10 år. Så jeg var altså bare 16 år da vi ble kjærester. Jeg hadde så vidt utforsket meg selv før vi ble sammen, og behovet for å onanere og ta på meg selv etter dette var på en måte ikke tilstede. Vi hadde et bra sexliv, men noen orgasme fikk jeg aldri.. Jeg hadde aldri behov for å ta på meg selv i og med at jeg var i et fast forhold i så mange år. Man leser jo overalt om hvordan man burde gå frem for å få en orgasme, men jeg syns rett og slett ikke det er noe særlig å gjøre det selv. Syns bare det føles rart og ikke er noe godt. Jeg er nå så heldig at jeg kjenner g- punktet med han jeg er sammen med nå, og det er jo bare helt fantastisk. Jeg kjenner det ikke hver gang, men det skjer ofte. Det er jo en slags orgasme det og, trøster jeg meg med- og han. Men det hadde vært fantastisk og fått en orgasme sammen med han også. Eller alene og for den saks skyld. Vet at han er ganske plaget av dette, og har veldig lyst til at jeg skal få det til.. Vi har ikke noe problem med å snakke om det, men nå er dette så " vanlig " for meg at jeg tenker nesten ikke på det lenger. Jeg vet at jeg må begynne med meg selv. Jeg vet alt det der. Legge seg til rette, slappe av, lese noe passende, og kose med seg selv..men jeg får ikke det til jeg altså.. Vi er ikke sjenerte noen av oss..og har ikke noe særlig hemninger med ting vi gjør under samleie, så det er ikke noe problem der. Sexen med han jeg er sammen med nå er helt hinsides. Det er utrolig flott og utrolig deilig-og er den beste sexen jeg har hatt. Jeg har bare hatt 2 forhold i løpet av mitt liv, så det vil si 2 faste sex partnere samt et one night stand. Ikke mange partnere, men god erfaring vil jeg si. Jeg syns også dette er veldig flaut, fordi alle rundt en tror at alle andre rundt seg får orgasme. Det er aldri noe spørsmål om å ikke få det. Men jeg er faktisk en av de som aldri har fått en orgasme. Det er bare gutten min som vet at jeg ikke får det til, for jeg syns det er så pinlig.. Og stakkars gutten min trodde det var han det var noe galt med siden han ikke fikk meg til å komme.men så viste det seg jo at det var meg.. jeg visste at det var meg, men det tok en stund før jeg turde å si det.. Så hva gjør jeg nå?? Tenk om jeg rett og slett ikke kan få det?? For det er vel mulig det og?? Takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316129-har-aldri-hatt-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som kan komme med bare vaginal samleie, men trenger stimulans av klitoris også.. Tips er å kjøpe et lite vibrerende egg han eller du tar på klitoris mens dere holder på. :) Eller hvis du styrer egget mens han fingrer deg.. Det er enklere å gjøre det selv i begynnelsen. Ikke stress med å komme, da skjer det ikkenoe. Slapp av og nyt, ikke tenk.. Lykke til! ;) Tviler sterkt på at du ikke kan få orgasme..

Kjøp deg litt leketøy da - når du først får skikkelige orgasmer, så skal jeg love deg at du liker å leke med deg selv og ;O)

Jeg var over 40 før jeg fikk min første ordentlige orgasme. Men det var egentlig ikke noe savn for meg før det. Jeg har vært i to faste langvarige forhold, og hatt noen få kjærester utenom. Men selv om jeg aldri hadde hatt orgasme har jeg allikevel hatt ett godt, variert og aktivt seksualliv, og nytt seksuallivet uten orgasmen. For det er jo ikke slik at det ikke er godt selv om man ikke når helt til toppen. Mitt råd er å slappe av, nyt seksuallivet som det er og ikke fokuser for mye på den manglende orgasmen. Den kommer nok en gang, når du minst aner det. Selv får jeg heller ikke orgasme hver gang nå heller, men nyter seksuallivet vårt til fulle. Får jeg orgasme ser jeg på det som en Xtra "bonus". Får jeg det ikke, så har jeg allikevel hatt det deilig. Og det er tross alt det viktigste.

Kizza1365380506

Jeg får ikke orgasme under samleie. Det er stimulering og fantasier som hjelper meg. Det fant jeg faktisk ikke ut før jeg var godt voksen. Har vært gift i mange år med samme mann og kan ikke si at det har vært noe hinder. Kanskje du kan prøve å fantasere litt om noe som er "forbudt". Prøv deg frem :o)

Den enkleste måten å lære seg opp til å få orgasme på, er - som du selv også vet - å leke med seg selv.

Du må bli kjent med deg selv og hva det er som trengs for å få deg til å tippe over.

For meg tok det laaaaang tid i begynnelsen før orgasmen kom. Måtte onanere borti 1 time før det løsnet, men gjett om det løsnet da :)

Nå varierer det hvor lang tid det tar. Noen ganger trenger jeg knapt være borti meg selv, andre ganger bruker jeg kanskje 10-15 minutter.

Det å få orgasme under samleie er definitivt ikke enkelt - og særlig hvis man ikke får det til alene.

De aller fleste trenger stimuli av klitorisk for å få orgasme. Dette kan absolutt gjøres under samleie, men da gjerne når du selv har lært deg hvordan _du_ liker å ha det.

Så jeg vil absolutt anbefale deg å bruke litt tid alene på soverommet. Legg deg behagelig i senga, slik at du lett når frem til din edlere deler.

Les gjerne noe erotisk litteratur. Cupido f.eks.

Kanskje du kan bruke litt glidemiddel i begynnelsen, eller bare bruk litt spytt for å holde klitoris våt. Etterhvert vil du vel produsere egen væske du kan bruke.

Så er det bare å kose i vei. Varirer med intensitet, fart, styrke, avslapping, spenning osv. Ikke tenk på tiden, bare kjenn at det er godt å ta på seg selv. Ikke stress med at du skal få orgasme. Kanskje kommer den ikke første gangen i det hele tatt.

Etterhvert som du finner ut hvordan du skal få orgasme når du er alene, så blir det lettere å få det til sammen også. Likevel må det også øves opp, og det fungerer absolutt ikke bestandig :)

Lykke til :D

Da bør du gjøre som jubalong sier, evt anskaffe leketøy.

MX-fighter (mega-risting, sies det, ca 1400 kr på Kondomeriet), eller en massasjedings m/infrarød varme fra OBH Nordica, den koster 199 kr på Elkjøp.

Link til den siste:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000WQpiTreB?ProductID=RqjD4QFHcxsAAAEOIIJCGhzm&CatalogCategoryID=VizD4QFHbswAAAEOd.I03xiL

Noen her inne har fortalt om magiske stunder med slike kamerater :-)

Det viktigste er å være kåt nok, tror jeg. Tenk over hva som får deg til å tenne, og handle ut i fra det. :)

Annonse

Gjest Minus O

Tusen takk for at dere tar dere tid til å svare meg!

Jeg føler at dette egentlig ikke er noe stort problem for meg. Heller et større problem for kjæresten min. Han sier alltid at når han er bortrest, så må jeg ta litt på meg selv.. Jeg har prøvd som sagt, men syns ikke det er noe godt når jeg gjør det selv.

Jeg skal anskaffe meg et leketøy:)

Jeg har allerede en dildo som vibrerer, en penisring med klittoris stimuli ( som for øvrig bare var ubehagelig når han hadde den på).

Skal ta meg en tur på kondomeriet å spørre hva de anbefaler for en som meg, som i utgangspunktet ikke liker å ta på meg selv.

Jeg kan jo ta på meg selv, men det blir mere lett berøring og "kiling"..og da hender det jo ingenting.

Men nok en gang. Takk for svar:)

Gro Isachsen, Sexolog

Ikke stress for å få orgasme, da kommer den ikke. Prøv heller å finne ut hvordan du kan kjæle med deg selv og få mest mulig nytelse av det. Noen bruker en finger på klitoris. Andre massasjedusjen.

Mange synes det gir størt utbytte å bruke en vibrator. Prøv samtidig som du bruker denne å fylle hodet med gode erotiske tanker eller fantasier. Hvor du henter de fra er likegyldig, om du klarer å se for deg gode opplevelser med din kjære, eller du leser erotisk litteratur. Sisnevnte er ofte enklere siden det kan bli mye å både skulle lære seg å fremkalle erotiske fantasier og samtidig få til å kjæle med seg selv.

Flytter du fokus over på det du leser går det ofte av seg selv og du får til spenningsoppbygging både fysisk og mentalt på en enklere måte enn hvis du ligger der og konsentrerer deg om det du kjenner er godt eller ikke.

Mange synes de enklere får orgasmer om de bruker bekkenbunnsmusklene aktivt og kniper med dem. Da forbedrer du også blodgjennomstrømmingen og blir mer følsom på kliotoris, siden den blir større og mer blodfylt når du pumper den opp med musklene rundt skjeden. Lykke til!

Gro Isachsen, Sexolog

Ikke stress for å få orgasme, da kommer den ikke. Prøv heller å finne ut hvordan du kan kjæle med deg selv og få mest mulig nytelse av det. Noen bruker en finger på klitoris. Andre massasjedusjen.

Mange synes det gir størt utbytte å bruke en vibrator. Prøv samtidig som du bruker denne å fylle hodet med gode erotiske tanker eller fantasier. Hvor du henter de fra er likegyldig, om du klarer å se for deg gode opplevelser med din kjære, eller du leser erotisk litteratur. Sisnevnte er ofte enklere siden det kan bli mye å både skulle lære seg å fremkalle erotiske fantasier og samtidig få til å kjæle med seg selv.

Flytter du fokus over på det du leser går det ofte av seg selv og du får til spenningsoppbygging både fysisk og mentalt på en enklere måte enn hvis du ligger der og konsentrerer deg om det du kjenner er godt eller ikke.

Mange synes de enklere får orgasmer om de bruker bekkenbunnsmusklene aktivt og kniper med dem. Da forbedrer du også blodgjennomstrømmingen og blir mer følsom på kliotoris, siden den blir større og mer blodfylt når du pumper den opp med musklene rundt skjeden. Lykke til!

Jeg er heller ikke blandt de heldige som får orgasme enkelt. Den enkleste måten for meg er å bruke en vibrator som har et vibrerende egg på seg. (Selve "skaftet" har noen kuler i seg og beveger seg, og i "roten" er det et vibrerende egg)

Det er i hvertfall vært et forsøk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...