Gå til innhold

Føflekk.....nervøs

Anbefalte innlegg

HAr blitt oppmerksom på en føflekk på ryggen.Den er stor og jeg vet ikke sikkert om den har forandret seg noe, men den klør av og til.Skal bestille time på mandag, men er det sånn at alle føflekker som forandrer seg er kreft?? Er helt ødelagt av bekymring. Er samtidig gravid så blir helt dårlig av tanken på at dette er kreft.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316165-f%C3%B8flekknerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fint at du skal sjekke den, om ikke annet enn for din egen bekymrings skyld :-) Føflekker kan endre seg uten at det er noe farlig med dem. Hvis føflekken "flyter utover" eller får ujevn fasong skal man sjekke det. De fleste føflekker som står ut fra huden er snille.

Forøvrig så forandret mine føflekker seg også da jeg var gravid. Det har kanskje noe med hormoner som påvirker pigmentene?

Jeg har mange føflekker som har forandret seg, enkelte kraftig.

Ingen av dem er farlige. Noen har jeg fjernet for å få sjekket - de har vist seg å være normale føflekker, andre har jeg bare fått sjekket visuelt hos lege som har konkludert med at her er det ingenting farlig på gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...