we1rd Skrevet 15. juli 2001 Del Skrevet 15. juli 2001 Jeg har 2 spørsmål; Hvilke symptomer viser lavt testosteron-nivå ? Hva kan gjøres med skjeiv penis ? Jeg gruer meg til hver gang jeg har sex fordi jeg er redd dama skal kommentere at den ikke er rett. Dessuten har jeg hørt at det kan irritere skjede-veggen ved samleie. Dette er et stort problem for meg, da jeg rett og slett ikke klarer å slutte å tenke på det - noe som ødelegger gleden av sex. Noen sier; 'det er ikke noe å bry seg med, mange som har det sånn' - men det hjelper liksom ikke meg noe. Noen som har samme problemet og har løst det ? Det var faktisk så ille en periode at jeg prøvde å 'brekke' den rett i erigert tilstand. Det funket dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31622-testosteron-niv%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 16. juli 2001 Del Skrevet 16. juli 2001 Skjev eller bøyd penis er vanligere enn de fleste tror. Årsaken er vanligvis at en av de tre svamplegmene som fylles med blod når penis blir stiv, fylles med litt for lite eller litt for mye blod i forhold til de to andre. Jeg har sjekket med en undersøkelse som baserer seg på innsendte data via Internett fra 3100 menn. Resultatene fra undersøkelsen viser at bare i underkant av halvparten oppga at de hadde rett penis i erigert tilstand. 28 prosent hadde venstrevridd penis, mens 24 prosent hadde høyrevridd. Så derfor, om din penis bøyer seg til den ene eller andre siden, ta det helt med ro. Tenk på at du deler skjebne med mer enn halvparten av alle menn. Om du får noen kommentarer på det, kan du referere til undersøkelsen. Den eneste årsaken til at menn bør tenke på å gjøre noe med penis er i de tilfeller den er så skjev eller bøyd at det er til hinder for et godt seksualliv, det vil si at den er så skjev at det er problemer med inn-ut i skjeden. For at kvinnen skal føle ubehag må den være virkelig skjev. Om det er tilfelle kan du vurdere et operativt inngrep. Utredning og operasjon kan du blant annet få ved Andrologisk Senter i Oslo – de sjekker og behandler også lavt eller manglende testosteronnivå. Ellers kan du gå via din faste lege og eventuelt få henvisning til spesialist. Tror ikke at lavt testosteronnivå vises utenpå, eller merkes på noen annen måte enn at noe av lysten på sex reduseres. Noe annet hadde det vært om du var i puberteten. Da kan manglende testosteronproduksjon føre til at gutten ikke kommer i stemmeskiftet, og heller ikke utvikler andre mannlige kjønnskarakteristika. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31622-testosteron-niv%C3%A5/#findComment-124874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student81 Skrevet 16. juli 2001 Del Skrevet 16. juli 2001 ta det med ro, det er ekstremt få gutter som har rett penis, dessuten er ikke rett ensbetydende med pen.... det som er det viktigste organet for opphisselse hos både mann og kvinne er faktisk hjernen... den beste sexpartner er han som kan vise kvinnen oppmerksomhet,kjærlighet og forståelse. det finnes ikke noe mer tiltrekkende enn en omtenksom gutt:) det som kvinnene synes er det beste er forspillet. hvis den er veldig skeiv, så finnes det nok av stillinger som ordner dette. jeg tror du er veldig usikker på deg selv, og du burde kanskje ta dette opp med kjæresten din\fremtidige kjæresten, så sier nok hun ifra hvis det er veldig smertefullt.jeg ville ikke vurdert operasjon med mindre dette er veldig smertefullt for deg og henne. du må aldeles ikke prøve å knekke den, det er jo både vondt og farlig!! til slutt: bare ta det med ro.bare tenk på alle de latterlige tingene vi jenter tror er galt med kroppen vår som dere synes er vakkert! jeg har iallefall sluttet å tenke på alle disse tingene, og oppfordrer deg til å gjøre det samme... hilsen jente på 20 år:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31622-testosteron-niv%C3%A5/#findComment-124962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
evyo Skrevet 17. juli 2001 Del Skrevet 17. juli 2001 Jeg er en dame på snart 40 år som det siste halve året har vært plaget av sår/sviende/brennende tunge. Plagen startet etter at jeg hadde en pencillin-kur. For tre uker siden fikk jeg Mycostatin Mikstur mot sopp. Jeg ble da mye bedre, men ikke bra. Nå er plagen tilbake for fullt. Kan det være noe annet enn sopp, eller er det nødvendig å ta en kur til? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31622-testosteron-niv%C3%A5/#findComment-125169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvekanin Skrevet 17. juli 2001 Del Skrevet 17. juli 2001 Jeg er en dame på snart 40 år som det siste halve året har vært plaget av sår/sviende/brennende tunge. Plagen startet etter at jeg hadde en pencillin-kur. For tre uker siden fikk jeg Mycostatin Mikstur mot sopp. Jeg ble da mye bedre, men ikke bra. Nå er plagen tilbake for fullt. Kan det være noe annet enn sopp, eller er det nødvendig å ta en kur til? Ehhh... Feil tråd i feil forum? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31622-testosteron-niv%C3%A5/#findComment-125174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ritapus Skrevet 18. juli 2001 Del Skrevet 18. juli 2001 Skjev eller bøyd penis er vanligere enn de fleste tror. Årsaken er vanligvis at en av de tre svamplegmene som fylles med blod når penis blir stiv, fylles med litt for lite eller litt for mye blod i forhold til de to andre. Jeg har sjekket med en undersøkelse som baserer seg på innsendte data via Internett fra 3100 menn. Resultatene fra undersøkelsen viser at bare i underkant av halvparten oppga at de hadde rett penis i erigert tilstand. 28 prosent hadde venstrevridd penis, mens 24 prosent hadde høyrevridd. Så derfor, om din penis bøyer seg til den ene eller andre siden, ta det helt med ro. Tenk på at du deler skjebne med mer enn halvparten av alle menn. Om du får noen kommentarer på det, kan du referere til undersøkelsen. Den eneste årsaken til at menn bør tenke på å gjøre noe med penis er i de tilfeller den er så skjev eller bøyd at det er til hinder for et godt seksualliv, det vil si at den er så skjev at det er problemer med inn-ut i skjeden. For at kvinnen skal føle ubehag må den være virkelig skjev. Om det er tilfelle kan du vurdere et operativt inngrep. Utredning og operasjon kan du blant annet få ved Andrologisk Senter i Oslo – de sjekker og behandler også lavt eller manglende testosteronnivå. Ellers kan du gå via din faste lege og eventuelt få henvisning til spesialist. Tror ikke at lavt testosteronnivå vises utenpå, eller merkes på noen annen måte enn at noe av lysten på sex reduseres. Noe annet hadde det vært om du var i puberteten. Da kan manglende testosteronproduksjon føre til at gutten ikke kommer i stemmeskiftet, og heller ikke utvikler andre mannlige kjønnskarakteristika. Jeg mener det!! Og jeg snakker av erfaring. Jeg er en kvinne på 27 år som har en fast partner med skjev penis. Den krummer seg både oppover maven samtidig som den svinger en del til venstre. Den er deilig!! Mye bedre enn de helt beine jeg har "vært borti" tidligere. Vær stolt av din unike penis, og utnytt den på best mulig måte - prøv ulike stillinger, og finn ut av hvilke stillinger som gir best utnytte av skjevheten. Det har vi gjort, og du verden hvor mange gode stillinger som finnes - livet er mer enn "misjonæren"!! vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31622-testosteron-niv%C3%A5/#findComment-125180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.