Gå til innhold

MENN se her!! Hvordan sjekke opp

Gjest dette skulle jeg like å vite :o)

Anbefalte innlegg

Gjest dette skulle jeg like å vite :o)

Hei.

Jeg er en kvinne midt i 30 årene som lurer på en ting... Hvordan, stort sett liker dere menn at vi damer sjekker dere opp? -Dere sjenerte, litt usikre.. vil dere at dama er pågående eller vil dere at ho er tilbaketrukket og stille?

Hva liker dere menn egentlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316228-menn-se-her-hvordan-sjekke-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt pågående synes jeg er bra. Jeg liker ikke å være den som hele tiden må vise initiativ. Liker å få respons på min kontakt og liker at jenta tar initiativ uten at jeg har gjort det først.

Det skal ikke så mye til heller, bare blikk kan gjøre mye. At du ikke viser noe, det er pyton, da blir det umulig å vite hvor jeg har deg.

Dette er vel ikke noe spesielt for menn - det gjelder da i høyeste grad kvinner også! Er man litt sjenert og usikker, så er det selvfølgelig et pluss at den evt andre parten tydelig viser hva h*n

vil.

Å være sjenert og tilbaketrukket fører sjelden til kontakt. Da må man jobbe med seg selv for å få fram sitt sanne ønske.

Å surre rundt grøten fører bare til kanten av skåla, hehe!

Gjest Elextra

Har intrykk av at mange menn best liker den pågående typen som spiller litt forsiktig og lar mannen ha inntrykk av at initiativet likevel er hans (les: kokett). En bør være litt utspekulert, med andre ord ;).

Selv har jeg dog aldri helt klart dette...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223881474' post='3984556]

Dette er vel ikke noe spesielt for menn - det gjelder da i høyeste grad kvinner også! Er man litt sjenert og usikker, så er det selvfølgelig et pluss at den evt andre parten tydelig viser hva h*n

vil.

Å være sjenert og tilbaketrukket fører sjelden til kontakt. Da må man jobbe med seg selv for å få fram sitt sanne ønske.

Å surre rundt grøten fører bare til kanten av skåla, hehe!

''Å surre rundt grøten fører bare til kanten av skåla, hehe!''

...og kald grøt! ;oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...