Gjest Diana Oslo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, jeg er en jente på 28 år. Har hat en abort 9år siden. Så ble je gravid på sommeren. Da fikk jeg sjokk, og var ikke klar til å bli mamma. Jeg tok medisinsk abort når jeg var 4 uker på vei den 2 september. Nå er jeg og mannen min klare og vilige til å få barn. Jeg var hos gynekologen denne uken, og han opptaget at jeg har fått en vanncyste etter aborten. Men han sa at den blir borte i løpet av kort tid. Jeg har følgende spørsmål: 1. Som sagt vi vil ha barn nå. Kan jeg bli gravid med vanncyste? Vi vil gjerne ha barn snarest! 2.Jeg har lest at risikoen på å miste barnet etter abort er høy, stemmer det? Jeg er veldig beskymret, og håper en rask svar. På forhånd tusen takk!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316249-vanncyste-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.