Gå til innhold

brystimplantater og graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest hanne08

Hei! Jeg vurderer å sette inn brystimplantater om 3 - 6 mnd, men planlegger også å få barn nr. 2 i løpet av 2 år. Bør man vente en viss periode etter innsettelse av brystimplantater med graviditet mht påfølgende amming? I tilfelle hvor lenge? Og om man velger å bli ferdig med barn først, hvor lang tid bør det gå etter avsluttet amming, før brystimplantatene kan opereres inn? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316264-brystimplantater-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke mye peiling på dette, men de fleste med silikon osv kan amme. Det er vel greit og vente en god stund etter at du har lagt det inn for det er jo sår som skal gro osv.Brystene vokser jo gjerne under graviditet også.Jeg hadde ringt og spurt på sykehuset jeg for og høre hva de ier.

Har ikke mye peiling på dette, men de fleste med silikon osv kan amme. Det er vel greit og vente en god stund etter at du har lagt det inn for det er jo sår som skal gro osv.Brystene vokser jo gjerne under graviditet også.Jeg hadde ringt og spurt på sykehuset jeg for og høre hva de ier.

Hvor har du hørt det? De fleste kan IKKE amme. Rett og slett fordi følelsen i brystene forandrer seg, og signalene mellom brystet og hjernen er forandret. Mange får derfor problemer med utdrivnings refleksen. Noen kan kanskje amme, men melkespreng OG silikon er ikke å foretrekke. Blir nok veldig vondt tror jeg. Jeg kjenner flere med silikon. Ingen av dem har greid å amme.

Hvor har du hørt det? De fleste kan IKKE amme. Rett og slett fordi følelsen i brystene forandrer seg, og signalene mellom brystet og hjernen er forandret. Mange får derfor problemer med utdrivnings refleksen. Noen kan kanskje amme, men melkespreng OG silikon er ikke å foretrekke. Blir nok veldig vondt tror jeg. Jeg kjenner flere med silikon. Ingen av dem har greid å amme.

Jeg kjenner også flere med silikon, alle har kunnet amme.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...