Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilad

Hei. Jeg er en mann på 34 år ,gift og 1 barn på ett år samt at vi er på vei med nr2 som skal nedkomme ganske snart. Mitt problem er følgende: I helgen hadde noen kamerater arrangert et "forsinket"utdrikningslag for meg på en Det hele gikk forsåvidt greit for seg men de skjenket meg relativt mye så jeg var langifra edru. De hadde også leid inn stripper som hadde et ti minutters show. Det hele var ganske uskyldig, men jeg syntes det var litt pinlig og flaut men jeg gjorde ikke noe ut av det. Da jeg fortalte dette til min kone når jeg kom hjem ble hun helt forferdet over at jeg ikke reiste meg og gikk fra seansen. At jeg som voksen barnefar kunne finne på å overvære dette var helt uakseptabelt og moralsk forkastelig. Nå nekter hun og prate med meg og se meg og mener at jeg er motbydelig, kvalm og umoralsk. Nå vil hun at jeg flytter ut noen dager og orker ikke å se meg. De siste dagene har vært helt forferdelig. Dette på grunn av at jeg ikke reiste meg og gikk fra strippeseansen. Hva skal jeg gjøre? Har jeg virkelig gjort noe som er så forferdelig eller er reaksjonen overdrevet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316327-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

3

• candyqueen_83

1

• meg__123!

1

• annje

1

Gjest Gulla Wiltersen

Kjære vene - hun må roe seg ned. Det var ikke at du hafdde kjøpt deg en hore akkurat - det var dine venner som hadde laget en fest med deg som æresgjest. Og du gikk ikke fra festen og ødela hele greia men satt der i de minuttene det tok.

Jeg kan ikke fatte at hun kan ta sånn på vei for at du viste omsorg for dine venners arrangement ved å ikke ødelegge det.

Hvis hun vil bryte samlivet med deg på grunn av det så tror jeg dere skal få dere en skikkelig hastetime hos fvk.

Jeg håper det er svangerskapshormonene som snakker hos henne nå og at hun ikke er like hårsår til vanlig?

Annonse

Det må åpenbart ligge noe helt annet bak en slik reaksjon som er kraftig overdrevet for å si det svært forsiktig. At hun omtrent vil hive deg på dør over noe så uskyldig, må jo bety at dere har mer i bagasjen enn bare dette.

Eller så har hun en selvtillit på bunnivå. Eller så er hun hyperkristen kanskje.

Hjemme hos meg ville kona ledd av noe slikt, gitt.

Jeg synes ikke du har gjort noe feil i det hele tatt. Uansett om du likte strippingen eller ikke. Ettersom dere ikke klarer å snakke sammen om det så synes jeg du skal foreslå å ta en tur på familievernkontoret for å få snakket ut. Evt. er det kanskje mulig å få en av "arrangørene" til å ta på seg skylden.

Dersom min mann (og barnefar) hadde gjort noe slikt så hadde jeg ikke reagert på det. Omstendighetene her synes jeg også gjorde deg helt uskylding. Jeg synes det hadde vært rart om du hadde reist deg opp og gått.

Gjest hadde også blitt lei meg

Jeg forstår din kone jeg. Der går hun rundt stor og gravid. Føler seg kanskje ikke spesielt sexy om dagen heller – hva vet jeg. Og så har du vært på «strippeshow» Du har sittet og sett på at en annen kvinne har kledd seg naken og deilig for deg. Hun lurer på hva dette gjorde med deg. Hun lurer på om du ble opphisset og kåt på denne dama. Jeg syns ikke dette er din skyld, men jeg syns du har dårlige kamerater som setter deg i en slik knipe.

Annonse

Jeg synes din kone overreagerer kraftig!

Å leie stripper er riktignok en litt "simpel og oppbrukt greie" (som dere muligens er 10 år for gamle til), men allikevel er det som du sier: i bunn og grunn ganske "uskyldig"

Kameratene dine gjorde jo dette for å erte deg, og more seg litt på din bekostning. Det er jo litt av poenget i et utdrikningslag, og da er det er ikke bare bare å reise seg å gå ifra en haug med forventningfulle kamerater!

Dette bør du prøve å formidle til henne. Du var klemt litt mellom barken og veden, og gjorde det beste ut av situasjonen ved å innta en passiv rolle til det var overstått!

Å reise seg å gå, er vel egentlig et "ikke-alternativ" i en sånn setting.

Men at du opplevde dette som flaut og pinlig, (ikke spennende og opphissende) sier jo sitt om at du ikke er typen til å oppsøke denne type "morro" på eget intiativ.

Å leie stripper er riktignok en litt "simpel og oppbrukt greie" (som dere muligens er 10 år for gamle til), men allikevel er det som du sier: i bunn og grunn ganske "uskyldig"

Kameratene dine gjorde jo dette for å erte deg, og more seg litt på din bekostning. Det er jo litt av poenget i et utdrikningslag, og da er det er ikke bare bare å reise seg å gå ifra en haug med forventningfulle kamerater!

Dette bør du prøve å formidle til henne. Du var klemt litt mellom barken og veden, og gjorde det beste ut av situasjonen ved å innta en passiv rolle til det var overstått!

Men at du opplevde dette som flaut og pinlig, (ikke spennende og opphissende) sier jo sitt om at du ikke er typen til å oppsøke denne type "morro" på eget intiativ.

Enig med deg

Oi.. hormoner som løper løpsk? Kan hende hun vil prate med deg senere da.. hehe.. Hun overreagerer. Jeg hadde nok ikke blitt overlykkelig at en naken dame satt seg på samboern min, men hadde ikke blitt sur heller.. det var jo ment som en spøk, selv om strippere er litt "ut". Hadde jeg vært deg hadde jeg krevd å få snakket med henne, og forklart henne situasjonen. Kanskje det hjelper å sende blomster, og skrive et hyggelig kort? :o) Så hun skjønner at hun er den eneste for deg.. hun overreagerer sikkert pga. graviditeten.. kanskje hun føler seg feit og stor og tung eløler stygg og det som verre måtte være, så er hun redd du sikler på andre damer..?

er ikke nødvendig å flytte ut pga. dette spør du meg.

Gjest Kandetværesånn

Hehe, må le litt.

Skjønner den gravide, hormonelle veldig godt men hva med

å kjøpe blomster, sjokolade, time på spa til fruen å legg deg flat.

Få den dere dusten av en forlover til å sende en sms med "sorry min feil" til henne så ska du se d ordner seg. :o)

Gjest saaaraah

Jeg hadde reagert som din kone, men det skal sies at jeg er i overkant sjalu og alltid har slitt med det. Jeg hadde ikke orket tanken på at mannen min hadde sittet og hoiet på en stripper og sett på henne med begjær. OK, kanskje du ikke gjorde det, men så lenge kona di ikke var der er det uansett det hun ser for seg i hodet sitt. Hun er gravid, følsom, kroppen er ikke som den pleier.... Dette kombinert med at du er på strippeshow = too much.

Min mann reiste seg og gikk, men dette er 14 år siden. Han hadde påpekt gang på gang overfor forlover at han ikke ville ha noe sånt dritt. En annen vi kjente hadde leid inn en massør hvor den som skulle utdrikkes kunne gå så langt han ville... så min mann ville være føre var.

Men, altså...det ble leid inn en stripper og når denne startet med å sette seg på fanget til mannen min, dyttet han henne bort og gikk.

Jeg tror ikke jeg ville reagert så sterkt på det.. jeg ville kanskje ikke syntes noe om det, men å kaste deg ut av huset noen dager er vel litt å ta i.

Nå kommer det helt an på hvordan du la frem saken for din kone og da. Om du "skrøt" av situasjonen el om du fortalte at du faktisk syntes det var pinlig.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...