Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest creed

I ca en uke nå har jeg verkt litt i øverst i underlivet, ca der eggstokkene er, det er ikke særlig vondt, minner kanskje om svak megeknipe. Jeg lurer på hva det kan ha seg, smertene kommer som oftest om kvelden, er der en liten stund, går bort og kommer igjen, om dagen kjenner jeg nesten ingenting til dem. Jeg går på p-pillen trinordiol, i begynnelsen av brettet glemte jeg en p-pille, men fortsatte som vanlig, men hadde mensen nesten i to uker. Etter mensen hadde jeg litt brunt i utfloden min i ca en uke, det var mest hvitt men litt brunt i, kan det være rester av blod som kommer ut sammen med utfloden? Nå er det brune borte, men verker altså om kveldene. Jeg venter mensen nå i uken, kan det ha noe med det å gjøre, eller kanskje at jeg glemte p-pillen? Jeg har hatt samme smertene før, men da bare en dag eller to ca to uker før mens, så jeg har tenkt at det kanskje var eggløsning eller p.g.a at jeg går på p-piller.

Ble kanskje litt rotete dette, men håper på svar fordi.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31635-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis man slurver med pillene kan det komme unormal blødning. Hvis du har smerter bør du søke lege, det kan være betennelse, men da har man ofte også fener og utflod.- Man har ikke eggløsning når man bruker pillen normalt, men du har jo glemt en pille.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31635-smerter-i-underlivet/#findComment-125023
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...