Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt

Jeg har tidvis mye smerter i underlivet, på sidene men spesielt høyre side (både fremme og bak). Til tider kan ikke samleie gjennomføres pga smerter. Iflg gynekolog har jeg noen klumper som han ikke er sikker på hva er. Noen ganger har han ment det var cyster men siste gang til kontroll sa han det var blodansamlinger som ikke var farlig. Uansett så ble klumpene mindre. Dette var for to uker siden. Smertene ved samleie er ikke like intens hver gang. Jeg har svært jevn menstruasjon (43 år). Iflg legen kunne blodansamlingene skyldes utvekster fra tarmene, så jeg trengte ikke komme igjen til konstroll på sykeguset. Dersom smertene gjentok seg skulle jeg kontakte min gynekolog, men jeg kan jo ikke gjøre dette hver gang!!!!

Føler ofte som det svir i sidene.

Syntes etterhvert det har blitt så mye legebesøk at det er flaut å komme igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31637-smerter-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oppgitt men nå med håp

Dette høres veldig ut som endometriose. Jeg synes du skal sjekke med din gynekolog!

Lykke til!

Takk for svar. Leste siden som Moen henviste til og det var veldig informativt. Vil kontakte gynekologen min på nytt. Synes det er litt synd at spesialisten på sykehuset som jeg har vært til kontroll hos 3 ganger ikke har tenkt på dette. Han var opptatt av at det jo tross alt ikke var smertefullt ved hvert samleie. Uansett takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31637-smerter-ved-samleie/#findComment-125048
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...