Gjest helt grønn Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Kanskje dumt spørsmål men jeg klarte å tappe ut oljen og fylle på ny, men fikk ikke av oljefilteret, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å kjøre videre med det gamle foreløpig, er det farlig? kan jeg bytte det ut senere eller vil oljen renne ut? 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor lenge var det siden siste oljeskift da? Hvis du først har byttet olje og ikke oljefilter så vil jo smuss som sitter i filteret redusere den nye oljen raskere enn under optimale forhold, men jeg hadde ikke giddet å tatt noen større operasjon på det i all hast for å si det sånn. Dette under forutsetning av at du har skiftet olje når du skal og ikke kjørt for lenge, og at filteret ble skiftet sist gang. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Neida, det er ikke noe farlig. Men jeg vil anbefale deg å skifte det snart, dersom det er lenge siden det ble gjort. 0 Siter
Kitina Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, oljen rnnrer ut når du skifter filter. Du må også ha spesialverktøy for å skifte oljefilter. Får kjøpt det på Biltema. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.