Gå til innhold

Halloween fest for voksne

Anbefalte innlegg

Er 30 år og synes helt ærlig at vi begynner å bli for gamle for Halloween fest uten barn. Men siden vi først skal stille så lurer jeg på om det finnes noen gode forslag der ute til hva vi kan være? Har aldri vært på Halloween fest før. Verken med barn eller voksne. Er det slik at voksne gjerne skal være litt "sexy" på slike temafester eller gjelder det å bare være mest mulig ekkel?

Når jeg ser på kostymer på nettet ser jeg at sexy vampyr eller heks går igjen. Men har jo litt lyst å være noe annet enn hva 90 % av de andre har kledd seg ut som..

Noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316436-halloween-fest-for-voksne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kanskje på tre utklednings fester.

En med ungene, da hadde jeg tenkt være bie eller pirat.

Så er det "wild west" party, da skal jeg være saloon girl ;0)

Vurderte indianer også.

Den tredje, tror jeg at jeg dropper, men tenkte være bie der også.

Sjekk Ebay, mye kult der! :0)

Ellers har de knall mye fint på denne siden :

http://www.3wishes.com/

Jeg vil være litt sexy da... ;0)

''Er 30 år og synes helt ærlig at vi begynner å bli for gamle for Halloween fest uten barn.''

Jeg er på generelt og prinsippielt grunnlag absolutt ikke enig i at 30 år er for gammel til å ha kle-seg-ut-fester, hva enten det kalles Halloweenfest eller karneval eller annet:-)

'' Er det slik at voksne gjerne skal være litt "sexy" på slike temafester eller gjelder det å bare være mest mulig ekkel?''

Både og og verken eller;-) I Norge så har Halloween blitt tolket til at man skal være noe skummelt (og eventuelt sexy i tillegg), men i USA kan man kle seg ut som hva man vil - Ole Brumm, Harry Potter, Åse Kleveland, cowboy, hula hula dame, - you name it.

Og ettersom du helst vil skille deg ut, synes jeg du absolutt skal kle deg ut som noe helt annet enn det som fremgår av de typiske Halloween-kostyme-reklamene.

God fest! :-D

Annonse

På en halloweenfest jeg var på en gang i (studie)tiden, var det mange kreative utkledninger... Veldig mange vampyrer og hekser. En hadde kledd seg ut som gresskar (orange klær, grønn strømpebukse og med noe grønne "tjafser" hengede rundt halsen (blad), og orange gresskaransikt (ansiktmaling) med et skikkelig EVIL uttrykk i ansiktet).. hehe

En var mumie (do- eller tørkepapir surret rundt hele kroppen med noen splætter med fake blod her og der), et par zombier (selv var jeg zombie, med en helt vanlig billig solkjole som jeg hadde kuttet opp og revet opp her og der så den var fillete, splættet blod på som mumien, og malte ansiktet som et dødningehode og hadde et helt sinnsykt tuppert hår med hvit ansiktsmaling i (hadde på hendene og klemte det inn i det tupperte håret - som gjorde håret helt grått og j*vlig)... Litt av en vask etterpå da men.. hehe

Ellers var der mange hunndjevler, sexy og noen "helt vanlige", og et par munker - rett og slett bare sydd en brun kappe/kutte med hette. Tror faktisk de hadde en sånn maske under, en sånn "skrik-maske".. hehe

Bruk fantasien, det blir sikkert kjempegøy! Jeg syns det gøyeste er å gå utenfor de ferdigkjøpte kostymene... :) lykke til!

''Er 30 år og synes helt ærlig at vi begynner å bli for gamle for Halloween fest uten barn.''

Jeg er på generelt og prinsippielt grunnlag absolutt ikke enig i at 30 år er for gammel til å ha kle-seg-ut-fester, hva enten det kalles Halloweenfest eller karneval eller annet:-)

'' Er det slik at voksne gjerne skal være litt "sexy" på slike temafester eller gjelder det å bare være mest mulig ekkel?''

Både og og verken eller;-) I Norge så har Halloween blitt tolket til at man skal være noe skummelt (og eventuelt sexy i tillegg), men i USA kan man kle seg ut som hva man vil - Ole Brumm, Harry Potter, Åse Kleveland, cowboy, hula hula dame, - you name it.

Og ettersom du helst vil skille deg ut, synes jeg du absolutt skal kle deg ut som noe helt annet enn det som fremgår av de typiske Halloween-kostyme-reklamene.

God fest! :-D

Hahaha, ser for meg en average amerikansk Halloween-fest med massevis av Åse Kleveland-kopier som mingler fornøyd.

Hahaha, ser for meg en average amerikansk Halloween-fest med massevis av Åse Kleveland-kopier som mingler fornøyd.

...og hvis det så dukker opp en som har kledd seg ut som onkel Fester fra The Addams Family, så kan de stemme i kor: "jeg vet om en gammel mann..."

Takk for alle de fine forslagene! Har bestemt meg for å være et gjenferd. Med pen fotsi kjole og pent slør. Under sløret derimot skal jeg se skikkelig "dø" ut. Helt hvit hud med masse blod og så skal jeg ha på meg hvite linser. Hehe. Ikke så sexy kanskje.

Takk for alle de fine forslagene! Har bestemt meg for å være et gjenferd. Med pen fotsi kjole og pent slør. Under sløret derimot skal jeg se skikkelig "dø" ut. Helt hvit hud med masse blod og så skal jeg ha på meg hvite linser. Hehe. Ikke så sexy kanskje.

Drit kult! :0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...