Gå til innhold

Får man strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aimabel

Det kommer helt ann på hvor mye du legger inn, hvordan huden din er osv, men tror du skal legge inn ganske mye for og få skikkelig strekkmerker.

De ble ikke sånn vanvittig store under/etter graviditet/fødsel, men masse strekkmerker ble det. Derfor lurte jeg på hvordan det er med brystforstørring, da de blir strekt sånn plutselig

Annonse

Du kan få det, det kommer an på underhudsfettet, og det varierer fra person til person.

Noen får strekkmerker ved svangerskap, andre får ikke. Jeg fikk ikke et eneste i mine tre svangerskap, mens min venninne fikk strekkmerker fra leggene og opp til og med puppene i løpet av sine svangerskap. Det er generende for henne, for selv om de blekes med årene, forsvinner de aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...