Gå til innhold

P-piller og mindre lyst?

Anbefalte innlegg

Gjest unormalen

Nå er dette spørsmålet her kanskje litt omvendt av de fleste andre.. Jeg har det nemlig sånn at jeg noen dager av syklusen blir ekstremt kåt. Det er virkelig ekstremt, jeg klarer ikke fokusere på noe annet, sitter bestandig og fantaserer osv.. Det er direkte plagsomt! Har vært bevisst at det har noe med syklusen å gjøre kanskje et år nå, de dagene det er verst får jeg jo ikke gjort noen ting!

Så kom jeg på om dette kanskje ville minske dersom jeg begynte på p-pille? har jo hørt om noen som får nedsatt lyst av enkelte merker?? HAr dette noe for seg egentlig? (og ikke kom å si at jeg må nyte det osv, har ingen kjæreste og ingen i kikkerten, det er bare plagsomt..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316488-p-piller-og-mindre-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Humrer* Kjenner godt til det fenomenet der ja. :o)

P-piller (synfase var det vel) tok effektivt knekken på alt som kunne minne om sexlyst hos meg i alle fall så det er kanskje verdt et forsøk.

Da jeg gikk på de pillene forsvant mensen fullstendig! Så da kan hun jo slå to fluer i ett smekk;-)

*Tenker så det knaker* Jo, det stemmer vel det, om den ikke forsvant helt, så hadde jeg mensen sjeldent og lite da jeg gikk på pillen ja.

Jeg gikk på synfase i...hmm..... 4 år? Og hadde ikke mensen. Så gikk jeg over på Trionetta og deretter Yasmin, og hadde regelmessig mens hele tiden (4 år). Nå går jeg på Cerasette ammep-piller, og har ikke mens:-) Nyyyyyter det jeg!

Gjest unormalen

*Humrer* Kjenner godt til det fenomenet der ja. :o)

P-piller (synfase var det vel) tok effektivt knekken på alt som kunne minne om sexlyst hos meg i alle fall så det er kanskje verdt et forsøk.

Men hvis det er så effektivt bør jeg jo sikkert slutte med det når \ hvis jeg får meg kjæreste.. Noe som jo blir litt ironisk.. Haha!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...