Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 42 år. De 3 siste årene har jeg hatt sterke eggløsningssmerter. Det tok ca 2 år før legen fant ut at det var eggløsningssmerter. Har aldri før kjent eggløsningstidspunktet, har heller aldri hatt spesielle menssmerter. Tror det er den høyre eggstokken som er verst utsatt. Ca 2 dager etter mens er ferdig begynner smertene, og de varer fra 4 -6 dager den ene måneden samt at jeg har små blødninger i denne perioden. Jeg har fått Pinex Forte som jeg må ta med 3-4 timers mellomrom hele perioden. De døyver litt, men ikke mye. Blir rimelig susete i hodet imidlertid. Den neste måneden kan det arte seg litt forskjellig. Noen ganger kan jeg ha små smerter i 3 dager ca 5-6 dager etter siste mensdag. Dette er smerter hvor det holder med vanlig smertestillende (uten resept) eller det kan vare i 9-10 dager fra siste mensdag, men også disse smertene er til å holde ut. Så kommer helvetesmåneden igjen. Dette går ut over mitt arbeidsliv, da jeg ikke alltid greier å gå på jobb eller må avlyse kundemøter fordi jeg sitter og føler meg ganske rusa på de smertestillende tablettene som jeg må ta. Håper du har et råd å gi meg. Begynner å bli sliten og lei av dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31650-eggl%C3%B8sningssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...