Gå til innhold

vibratorer, gummifitter og likestilling.

Gjest Må få lov til å være anonym i nå

Anbefalte innlegg

For det første, generaliserer du ganske mye nå.

Sitter igjen med tanken om at alle kvinner har problemer med å få orgasme, mens menn alltid får det.

Mange kvinner har problemer med å få orgasme ved bare penetrering. En del har også problemer med orgasme uten hjelpemidler. Og noen klarer ikke få det i det hele tatt.

Men det finnes også menn som har problemer med å få orgasme ved samleie, suging og sikkert noen ved håndbruk også.

Alle menn er ikke like enkle som din, og alle kvinner er ikke like komplisert som deg. :-)

Når det gjelder gummifitter og dildoer, så ser jeg ærlig talt ikke noe forskjell. Riktignok synes jeg noen av disse gummifittene ikke ser særlig delikate ut, men nå har jeg samme formening om enkelte av dildoene også.

Og jeg ser ikke noe forskjell i at en mann bruker ei gummifitte, fremfor at ei kvinne ligger skrevende under dyna med en durende og vibrerende greie. Nå generalisere jeg og...

Personlig finner jeg de litt større gummifittene med to hull litt "merkelige". Vanskelig å finne et godt ord for hvordan jeg ser på dem. Men slike små håndholdte "reisegummifitter" ser ikke så gale ut. Og jeg skjønner at de må være fine å bruke som et alternativ til bare hånda. Fikk stikke fingrene inn i ei slik ei på et party jeg hadde her hjemme. Føltes bra ut det. :-)

Og hvorfor skal ikke mannene få lov å variere litt i forhold til hvordan han vil onanere. Og det må vel være bedre at han bruker ei gummifitte fremfor en appelsin.. eller kutter hull i madrassen og stapper inn litt smør.. :-) Men for den saks skyld, appelsinene er vel ikke noe verre enn agurken eller bananen som enkelte kvinner bruker... :-)

Tror nok ellers det er best du prater med mannen din. Og spør ham rett ut hva han mener. For siden du ikke snakket på vegne av meg da du generaliserte oss kvinner, så kan ingen andre menn her inne svare for din mann. :-)

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt enig med deg. Han har ingen grunn til å føle at tissen hans ikke strekker til. Grunnen til at jeg ikke alltid får orgasme med han, men han med meg er jo fordi jeg er mer komplisert laget enn han. Ergo har det ikke noe med han å gjøre, men noe med meg å gjøre og noe jeg må fikse sjøl.

Han er jo heldgere enn meg i utganspunktet som er laget slik at alt er så enkelt. Derfor er det mer naturlig å tenke at man ikke strekker til om en mann bruker gummifitte.Jeg ville ha tenkt at det hadde vært noe alvorlig galt meg meg da. Gudsjelov at mannen min ikke gjør det.

Det hender han bruker dildoen på meg, men også da må jeg ofte ta over styringa sjøl for å kunne trykke og variere på " de forskjellige knappene" om du skjønner.

Det er umulig å gi han en oppskrift på hvordan dette skal gjøres for det vet jeg ikke selv en gang på forhånd og det kan være forskjellig fra gang til gang. Det er noe jeg kjenner etterhvert/underveis og da er det lettest å ta over styringa selv for at det skal bli optimalt.

Også det har jeg noen ganger lurt litt på hva han egentlig tenker om.

Kan du som er mann svare meg helt ærlig på hvordan du ville ha følt det?

Jeg er litt nysgjerrig på dette skjønner du. Som regel sier dere menn at det er opphissende og se kvinner tilfredsstille seg selv, men jeg vet ikke helt om dere er ærlig med dere selv når dere sier det?

''Grunnen til at jeg ikke alltid får orgasme med han, men han med meg er jo fordi jeg er mer komplisert laget enn han. Ergo har det ikke noe med han å gjøre''

Les hva du selv skriver. At du ikke får orgasme kan tolkes som at han ikke strekker til. Det skjønner du vel?

At kvinner er mer kompliserte er tull. Mange kvinner kjenner kanskje ikke sin egen kropp like godt og enkelte har vanskeligere for å få orgasme. Men at dette skal skyldes en universiell sannhet om at det skyldes at kvinner er mer kompliserte er tull.

Kanskje han personlig også er komplisert. Kanskje han ønsker variasjon. Og han bruker jo ikke sexleketøyet når han er med deg, kun når han er alene. Hvordan kan du da se på det som en trussel?

I motsetning til deg selv som bruker dildoen når han er der og ikke får orgasme kun ved hjelp av han.

Hvis du ikke forstår at du møter deg selv i døra her så er det håpløst. Og min sympati går ut til din mann. Det hjelper ikke at masse kvinner også har skrevet at dette er dobbeltmoral.

Personlig føler jeg meg ikke truet av at kvinner bruker sexleketly, men jeg forventer samme holdning tilbake. Og jeg forventer at fokus skal være på oss, ikke sexleketøyet.

Gjest Må få lov.....

''Grunnen til at jeg ikke alltid får orgasme med han, men han med meg er jo fordi jeg er mer komplisert laget enn han. Ergo har det ikke noe med han å gjøre''

Les hva du selv skriver. At du ikke får orgasme kan tolkes som at han ikke strekker til. Det skjønner du vel?

At kvinner er mer kompliserte er tull. Mange kvinner kjenner kanskje ikke sin egen kropp like godt og enkelte har vanskeligere for å få orgasme. Men at dette skal skyldes en universiell sannhet om at det skyldes at kvinner er mer kompliserte er tull.

Kanskje han personlig også er komplisert. Kanskje han ønsker variasjon. Og han bruker jo ikke sexleketøyet når han er med deg, kun når han er alene. Hvordan kan du da se på det som en trussel?

I motsetning til deg selv som bruker dildoen når han er der og ikke får orgasme kun ved hjelp av han.

Hvis du ikke forstår at du møter deg selv i døra her så er det håpløst. Og min sympati går ut til din mann. Det hjelper ikke at masse kvinner også har skrevet at dette er dobbeltmoral.

Personlig føler jeg meg ikke truet av at kvinner bruker sexleketly, men jeg forventer samme holdning tilbake. Og jeg forventer at fokus skal være på oss, ikke sexleketøyet.

Joda, jeg har forstått det. Følelser og fornuft henger ikke alltid sammen:-)

Jeg får orgasme sammen med han og dilodoen er bare en reserveløsning i tilfelle det hender jeg ikke får det.

Og jeg tror ikke han har noe behov for en gummifitte ;o)

Jeg tror ikke en gang at han skjønner at det går an å få kjøpt en sånn:-)

Gjest elskerinnen

''``Et lite eksempel: Jeg hadde vært en liten tur ute på byen med kolegaer, hadde drukket litt, blir litt kåt når jeg drikker og gledet meg til å komme hjem og kaste meg over mannen min. Men neida han var så trøtt han. Om det var han som kom hjem fra byen og jeg som var trøtt, hadde jeg ikke nektet han sex. Jeg vet jo hvordan han har det he he. Litt skuffet legger jeg meg med ryggen inntil han og rompa inntil tissen. Omsider kjenner jeg at det begynner å vokse der nede og han er klar som ett egg. Litt for klar. Det hele var over for tidlig for min del.''

Litt utenfor tema i tråden, men....

Pleier dere ikke å holde på til begge er tilfredsstilt?

Jeg tror ikke det er så uvanlig rundt omkring i norges land. Ikke alle som er superelskere, eller har sex på hjernen til enhver tid! (ikke at jeg skjønner meg helt på dem men)

Min nåværende elsker er rå i senga og "tar meg med storm" hver gang - men en særlig interessert eller spennende elsker er han ikke. Han "peiser på" til han er fornøyd - og er jeg ikke det, så er det litt "synd for meg", da må jeg avslutte på egenhånd.... (Sagt litt enkelt, det er selvsagt ikke så svart/hvitt som det)

Spørs om hele forholdet avslutter seg selv snart.... ;)

Gjest Ulvinnen

For et grusomt ord: Gummifitte! Bruker du det bare for at det skal virke negativt? Det fins andre ting du kan kalle det, som Sjømannsbrud, eller "Håndholdt vagina" som Kondomeriet betegner det.

''Kvinner har et mer komplisert "system" der nede og er avhengig av at det "trykkes på de rette knappene" Dette er ikke alltid like lett å få til for en mann og det er forståelig. Dessuten er vi kvinner også avhengig av at en mann greier å holde ut en stund og det er heller ikke alltid like lett for en mann:-)''

Hvorfor generaliserer du sånn? Si gjerne at du har et komplisert system der nede, men ikke snakk for meg, takk. Jeg får lett orgasme, er slett ikke avhengig av at en mann holder på en stund, og jeg blir så godt som aldri liggende igjen utilfredsstilt.

Hvis min mann ønsket seg en Håndholdt Vagina, så versågod. Jeg hadde ikke følt at det hadde ligget noen kritikk av meg i det. Variasjon kan være godt for noen og enhver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...